Kuinka paljon olisit valmis maksamaan laihtuaksesi pysyvästi?
Yritin aiemmin kysellä vähän liikaa samassa viestissä, joten laitetaanpa uusi yritys:)
Eli paljonko olisit valmis maksamaan valmennuksesta, joka ratkaisisi syömiseen, liikkumiseen ja mahdolliseen ylipainoosi liittyvät ongelmat ilman tiukkaa itsekuria? Valmennuksen aikana oppisit täysin uuden elämäntavan ja syömään terveellisesti sekä nauttimaan herkkuja kohtuullisesti silloin tällöin, ilman itsehillintää. Valmennuksessa löytäisit myös sinulle mieluisan tavan liikkua ja oppisit nauttimaan siitä. Kaupan päälle saisit vielä energisen ja hyvinvoivan kehon, sekä pirteän mielen. Lisäksi pääsisit eroon itsesyytöksistä ja jatkuvasta kamppailusta ruokahimojen kanssa!
Kommentit (34)
Minun laihtumiseni ei ole ollut kiinni valmennuksesta. Ennemminkin tarvitsen kokin, joka kokkaa terveellistä kotiruokaa kaksi kertaa päivässä. Nyt on tosin asiat niin onnellisesti, että olen onnistunut laihtumaan, mutta minkään valmentajan avulla en todellakaan olisi hommassa onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:17"]
Vierailija 21
Toimintaa ei lähdetä pyörittämään, ellei sitä lopulta todeta tosi hyväksi ja toimivaksi. Toiminnalla ei myös ole tarkoitus tienata miljoonia, eikä edes voisi. Metodi vaatii nimenomaan henkilökohtaista kohtaamista ja panetumista jokaisen tilanteeseen, joten asiakkaita ei voi olla paljon kerrallaan. Tämä on enemmänkin sitä kutsumustyötä, mutta elanto pitäisi saada ansaittua:)
[/quote]
Jos et halua muka rikastua, et tule onnistumaan kuin pienillä tuloilla...
Itse en maksaisi paljoakaan, monikaan ei syö liikoja, päinvastoin, osa ottaa kalorit alkoholista tms. Sun pitäisi perehtyä laajemmin, jotta osaisit kaikkia halukkaita auttamaan.
ps, voisin maksaa 6, 50/vrk, jos on takuu, ja tuonkin summan vain rajallisen ajan, en loppuelämää.
Pari sataa ja miksi aloittaja saa noin paljon alapeukutusta? En ymmärrä.
Onneksi ei tarvitse miettiä tuollaista kun hallitsee homman:)
En penniäkään, koska olen jo laiha.;-)
olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen! ylipainoa jotain 30kg mut se ei haittaa minua. On mulla yks laiha kaveri joka on aina dieetillä, hän voisi maksaa varmasti melkoisen summan pysyvästä laihuudesta!
Siinähän säästyy mukavasti rahaa kun jättää herkut kauppaan, sillä jo tienaa vuodessa mukavasti.
Syön 18 ja 22 jotain ruokaa tai leipää, ei kerry kiloja, juon vaan vettä kaikki päivät. Raskauden aikana tuli painoa n 20kg ja lähtöpainoon vielä melkein 10kg, mutta painoin 46kg, joten en sit edes havittele. Tää on hyvä.
Mikä ihmeen kysymys tää edes on, tee töitä ja laihdut.
1) Kuinka paljon olisit valmis maksamaan laihtuaksesi pysyvästi?
- joitakin tuhansia
2) Kuinka paljon olisit valmis maksamaan siitä, että joku kertoisi sinulle, kuinka laihtuisit pysyvästi?
- en pennostakaan, koska kyllä minä tiedän, kuinka laihdutaan pysyvästi
Nykyään on niin paljon terveysvalistusta että useimmat kyllä tietää miten syödään terveellisesti ja miten liikutaan. Ylipaino on vähän kompleksisempi asia kuin kuin ravinto ja liikunta. Se, että joku sortuu kiskomaan valtavia ruokamääriä tai sokerirasvamättöä vaikka tietää että ei pitäisi, juontaa usein juurensa muualle ja syvemmälle ihmisen elämään ja olosuhteisiin. Siihen ei ihan syömisvalmennus taida auttaa. Omasta kokemuksesta tiedän.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:59"]
vierailija 25,
niinkuin aiemminkin jollekin sanoin, valmennuksen ei ole tarkoitus palvella jokaista ihmistä tällä planeetalla vaan on kohdistettu nimenomaan heille, joilla on ongelmia syömisessä (tai juomisessa, alkoholistit erikseen, heille on muut auttajat):) Kyselyn tarkoituksena on ainoastaan selvittää, kuinka paljon oltaisi valmiita maksamaan lupaamastani tuloksesta, ei niinkään pureutua menetelmään..
25, eiköhän nuo alapeukut johdu palstan luonteesta:) Tiesin, että täällä kyselemällä saa vinon pinon epäasiallisia vastauksia, mutta myös asiallisia vastauksia tavoittelemaltani kohderyhmältä. Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta!
[/quote]
Jos ei tiedä menetelmää on vaikea sanoa paljonko olisi valmis maksamaan. Ruokailu- ja liikuntaohjeista en maksaisi mitään, niitä voi lainata kirjoina kirjastosta ilmaiseksi.
300 € olisin valmis maksamaan. Mutta ongelma kohdallani juuri siinä, että nyt 40 v. kilot kertyvät, vaikka perusruokavalio on kunnossa ja herkuttelu todella maltillista. Aineenvaihdunta on hidastunut ja istun (työkseni) liian ison osan päivää. Harrastan liikuntaa 2-5 kertaa viikossa. Ja en ole ylipainoinen, mutta sellaiset 5-6 kg voisi ottaa pois, että olo olisi mukavampi. Mitat nyt 61/163. Ja muodokas eli vyötäröä kyllä löytyy.
Johanna
vierailija 25,
niinkuin aiemminkin jollekin sanoin, valmennuksen ei ole tarkoitus palvella jokaista ihmistä tällä planeetalla vaan on kohdistettu nimenomaan heille, joilla on ongelmia syömisessä (tai juomisessa, alkoholistit erikseen, heille on muut auttajat):) Kyselyn tarkoituksena on ainoastaan selvittää, kuinka paljon oltaisi valmiita maksamaan lupaamastani tuloksesta, ei niinkään pureutua menetelmään..
25, eiköhän nuo alapeukut johdu palstan luonteesta:) Tiesin, että täällä kyselemällä saa vinon pinon epäasiallisia vastauksia, mutta myös asiallisia vastauksia tavoittelemaltani kohderyhmältä. Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta!
Vierailija 21
Toimintaa ei lähdetä pyörittämään, ellei sitä lopulta todeta tosi hyväksi ja toimivaksi. Toiminnalla ei myös ole tarkoitus tienata miljoonia, eikä edes voisi. Metodi vaatii nimenomaan henkilökohtaista kohtaamista ja panetumista jokaisen tilanteeseen, joten asiakkaita ei voi olla paljon kerrallaan. Tämä on enemmänkin sitä kutsumustyötä, mutta elanto pitäisi saada ansaittua:)