Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VELIPUOLI tuhoaa elämäni!

Vierailija
20.05.2015 |

Velipuoleni on 16v, ja itse olen myös 16v, eli -99. Velipuoli sabotoi kaiken mitä yritän tehdä! Ihan sama olenko poikaystävän kanssa, vai kuuntelenko musiikkia, aina kertoo kaikkea paskaa minusta äidille ja isäpuolelle. Kerron muutaman esimerkin:

Olin poikaystäväni luona yökylässä ja hänen vanhempansa ei olleet kotona. Velipuoli sai tietää tästä ja JOSTAIN SYYSTÄ väitti äidille ja isäpuolelle että ollaan oikeasti kännäämässä ja haistelemassa maaleja jossain hevonkuusessa?! Siis wtf. Oltiin oikeasti siihen aikaan katsomassa yhdessä leffaa.

Toinen kerta oli kun olin kipeä ja poikaystävä tuli pikaseen käymään: Velipuoli oli soittanut äidille että lintsaan ja nyt RIEHUN poikaystävän kanssa?!! Minulla oli 38.5 astetta kuumetta! Ei tehnyt mieli riehua.

Niin ja siis nämä oli vaan muutamia esimerkkejä. Minua syytetään kaikesta mahdollisesta, jopa tavaroiden varastamisesta!! Velipuoli myös salaa porukoilta aina sanoo asioita esim. "Vitun läski lopeta syöminen", vaikka tietää että minulla on ollut anoreksia. Myös kuuleen huorittelua ja syytöksiä kaikesta. Mitä minä teen?? En voi muuttaa kotoa ennen kuin ensisyksynä, kun saan tietää mihin kouluun pääsen..AUTTAKAA!

ÄITI JA ISÄPUOLI EI USKO MINUA. En oikeasti enää tiedä mitä tehdä.

N16

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne =( Osaisinpa auttaa.... Voisitko nauhoittaa joskus salaa kun velipuoli haukkuu sua?
Paljonko voit olla isäsi luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:30"]Kurja tilanne =( Osaisinpa auttaa.... Voisitko nauhoittaa joskus salaa kun velipuoli haukkuu sua?
Paljonko voit olla isäsi luona?
[/quote]

Isää ei ole. Tai siis on, mutta ei kuvioissa ollenkaan mukana.
-Ap

Vierailija
4/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa potut pottuina

Vierailija
5/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"]Maksa potut pottuina
[/quote]

No sittenhän velipuoli saisi lisää syitä puhua minusta porukoille.
-Ap

Vierailija
6/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"]Maksa potut pottuina
[/quote]

-Ap
[/quote]

En halua lietsoa tätä.
-Ap

Vierailija
7/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele kahden kesken äitisi kanssa. Kyllä se sinua uskoo enemmän kuin poikapuoltaan. Kerro, että sulla on keinot lopussa, kun velipuoli mustamaalaa sua. Kysy, mitä äiti tekisi, jos olisi sinun asemassasi.

Vierailija
8/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"]Maksa potut pottuina
[/quote]

-Ap
[/quote]

No onko se auttanut ettet ole tehnyt asialle mitään? Annat sen tehdä temppujaan ja nieleksit vaan kaiken? Nyt sun pitää kuule keksiä sellainen kosto että oppiipahan nulikka että sulle ei vittuilla ilman seuraamuksia.

Vierailija
9/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään muu ei auta, juttele koulukuraattorin kanssa. Hän on juuri tällaisia asioita varten olemassa.

Vierailija
10/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"]Maksa potut pottuina
[/quote]

-Ap
[/quote]

No onko se auttanut ettet ole tehnyt asialle mitään? Annat sen tehdä temppujaan ja nieleksit vaan kaiken? Nyt sun pitää kuule keksiä sellainen kosto että oppiipahan nulikka että sulle ei vittuilla ilman seuraamuksia.
[/quote]

Se vaan pahentaa asiaa. Se ei lopeta velipuolen käytöstä vaan pelkästään pahentaa sitä. Se ihminen on yksinkertaisesti narsisti.
-Ap

Vierailija
11/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa sitä niin loppuu. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.

Vierailija
12/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:35"]Juttele kahden kesken äitisi kanssa. Kyllä se sinua uskoo enemmän kuin poikapuoltaan. Kerro, että sulla on keinot lopussa, kun velipuoli mustamaalaa sua. Kysy, mitä äiti tekisi, jos olisi sinun asemassasi.

[/quote]

Ei usko. Koetettu on. Kun isäpuoli ja velipuoli muutti tänne, on minun ollut turha avata suutani. Kaikki sanomani on turhaa.
-Ap

Vierailija
13/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:38"]Käy panemassa sitä niin loppuu. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.
[/quote]

Ei kiitos.
-Ap

Vierailija
14/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miks se on tommonen mulkku, ootko syöny sen murot vai mikä on.

Vierailija
15/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:40"]Kysy siltä miks se on tommonen mulkku, ootko syöny sen murot vai mikä on.
[/quote]

Oon kyllä kysynyt. Vastaukseksi ei tule muuta kun "Lähde sinä vitun huora vittuun täältä."
-Ap

Vierailija
16/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:38"]Käy panemassa sitä niin loppuu. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.
[/quote]

Ei kiitos.
-Ap
[/quote]
Jos se ei pidä pihtareista?

Vierailija
17/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:38"]Käy panemassa sitä niin loppuu. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.
[/quote]

Ei kiitos.
-Ap
[/quote]
Jos se ei pidä pihtareista?
[/quote]

Jos minä ja poikaystäväni ei pidetä mulkuista velipuolista?
-Ap

Vierailija
18/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:35"]Juttele kahden kesken äitisi kanssa. Kyllä se sinua uskoo enemmän kuin poikapuoltaan. Kerro, että sulla on keinot lopussa, kun velipuoli mustamaalaa sua. Kysy, mitä äiti tekisi, jos olisi sinun asemassasi.   [/quote] Ei usko. Koetettu on. Kun isäpuoli ja velipuoli muutti tänne, on minun ollut turha avata suutani. Kaikki sanomani on turhaa. -Ap

[/quote]

Voi ei, olen todella pahoillani puolestasi. Kehottaisin kuitenkin puhumaan vakavasti äidillesi kahden kesken. Jos tämä ei auta mitään niin onko sinulla mummoa, vaaria, kummitätiä tai vastaavaa jonka luokse voisit mennä joksikin aikaa? Tämä (tai tällä "uhkaaminen") voisi toimia äidillesi herätyksenä, että tilanne on oikeasti vakava. Tai puhu koulukuraattorille/psykologille jos hän voisi keksiä jotain vaihtoehtoja.

Sinun ei pitäisi joutua huolehtimaan tällaisista asioista! Vaan sulla pitäisi olla turvallinen koti.

Jos mikään muu ei auta, voisitko ehkä näyttää tämän viestiketjun äidillesi? Jos se saisi tajuamaan asioita? Voimia!

Vierailija
19/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äitilles että muutat lastenkotiin jos sitä apinaa ei saada kuriin.

Vierailija
20/50 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:35"]Juttele kahden kesken äitisi kanssa. Kyllä se sinua uskoo enemmän kuin poikapuoltaan. Kerro, että sulla on keinot lopussa, kun velipuoli mustamaalaa sua. Kysy, mitä äiti tekisi, jos olisi sinun asemassasi.   [/quote] Ei usko. Koetettu on. Kun isäpuoli ja velipuoli muutti tänne, on minun ollut turha avata suutani. Kaikki sanomani on turhaa. -Ap

[/quote]

Voi ei, olen todella pahoillani puolestasi. Kehottaisin kuitenkin puhumaan vakavasti äidillesi kahden kesken. Jos tämä ei auta mitään niin onko sinulla mummoa, vaaria, kummitätiä tai vastaavaa jonka luokse voisit mennä joksikin aikaa? Tämä (tai tällä "uhkaaminen") voisi toimia äidillesi herätyksenä, että tilanne on oikeasti vakava. Tai puhu koulukuraattorille/psykologille jos hän voisi keksiä jotain vaihtoehtoja.

Sinun ei pitäisi joutua huolehtimaan tällaisista asioista! Vaan sulla pitäisi olla turvallinen koti.

Jos mikään muu ei auta, voisitko ehkä näyttää tämän viestiketjun äidillesi? Jos se saisi tajuamaan asioita? Voimia!
[/quote]

Mummo ja ukki asuu kaukana, ja olen kyllä sanonut että jos velipuoli ja isäpuoli ei lähde niin minä lähden. Äiti sanoi "No etkös sä muutenkin oo muuttamassa?"...Ei toimi.
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän