Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies burnoutin partaalla, miten auttaa?

Vierailija
19.05.2015 |

Mies 33 v, pienyrittäjä, tekee parhaillaan periaatteessa kahta työtä päällekkäin. On tosi väsynyt ja on alkanut olla merkkejä siitä että ei meinaa jaksaa. Äksyilee herkästi, meinaa tulla työssä virheitä pikkuasioissa ja tänään puhui siitä että on lähellä palaa loppuun. Mä käyn normaalissa palkkatyössä. Meillä pienet lapset ja hoidetaan niitä tasapuolisesti, minä aamulla vien tarhaan, mies iltapäivällä hakee ja on lasten kanssa kunnes tulen töistä. Syödään yhdessä ja mies lähtee sit yöks töihin (tulee n. 2 aikaan yöllä). 

Miten muut joilla on ollu tällanen tilanne ootte helpottaneet miehen oloa? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on kyllä aika paljon hommaa, jos tekee (periaatteessa) kahta työtä ja hoitaa lapsia. Saisitteko ulkopuolista apua vanhemmista tai jos palkkaisitte jonkun esim. hoitamaan lapsia vähäksi aikaa? Miehesi varmaan tarvitsisi unta, sen kuvan sain kirjoituksestasi...

Vierailija
2/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöunien tulisi olla riittävät, muuten ei jaksa millään. Se ensiarvoisen tärkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän väittää nukkuvansa riittävästi ( tulee töistä / menee nukkuun vissiin joskus 02 aikaan ja heräilee 9-10 aikaan ja menee siinä sitten aamupäivästä tekemään n. 11-15 toisia töitä kunnes hakee lapset). Minustakin pitäisi nukkua joskus enempi, ja tehdä jotain muutakin kuin töitä. Lasten kanssa haluaa viettää nuo 2 h pv mitä nyt viettää, pitää sitä itelleen tosi tärkeänä eikä haluaisi siitä joustaa. 

Isovanhemmat on vielä työelämässä ja toiset asuvat kaukana hoitamista ajatellen. Ja jos nämä lähellä asuvat hoitaisivat, niin apu olisi vain mulle, ei oikeastaan miehelle (joka olisi avun saannin aikana töissä).

Vierailija
4/4 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama jutu. Se on vakava asia. Jotain pitäisi tehdä nopeasti muutoin menette ulosottoon ja miehesi sairastuu.