H&M nettikauppa
Kauan teillä on kestänyt toimitus? Lupaavat toimitusajaksi 3-5 päivää mutta aina tuntuu menevän vähintään 2 viikkoa. Ärsyttävää.
Kommentit (11)
Ja viimenen päivä menee siihen, että posti tuo ilmoituksen että lähetys on noudettavissa ärrältä jo eilen :)
Hämmästyttävän hidas oli, vaikkei edes lähetys ollut suomesta. Yleensä euroopasta tulee 1-2 päivässä. Mun paketilla meni yli viikko, tosin siinä oli arkivapaa välissä.
Tilauksen yhteenvedossahan ja ostoskorissa näkee, milloin toimitus on. Mä tilaan yleensä tuotteita, joiden toimitus on heti, joten paketin saaminen kestää pari päivää.
Vaihtelee tosi paljon. Yleensä tulee seuraavalla viikolla tilauksesta, mutta välillä menee kauemmin. 3: Eikö sulle tule tekstiviestinä sitä saapumisilmoa? Mulle ei oo koskaan tullut postitse, vaan aina tekstarina.
Mullakin mennyt vaan pari kolme päivää. Kannnattaa valita tilatessa se, että saa tekstiviestivahvistuksen kun tilaus on noudettavissa. Tällöin ei tarvitse odottaa päivää sitä postin tuomaa lappusta :)
Kun tilaan H&M verkkokaupasta, tilaan tuotteita joissa saatavuus on välittömästi. Lupaillaan nopeaa toimitusta, mutta aina menee yli viikko, yleensä 1,5 viikkoa. Muut verkkokaupat, kuten Nelly.com, ainakin on toimittanut mulle tuotteet paljon nopeammin kuin hooämmä
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:48"]
Kun tilaan H&M verkkokaupasta, tilaan tuotteita joissa saatavuus on välittömästi. Lupaillaan nopeaa toimitusta, mutta aina menee yli viikko, yleensä 1,5 viikkoa. Muut verkkokaupat, kuten Nelly.com, ainakin on toimittanut mulle tuotteet paljon nopeammin kuin hooämmä
[/quote]
ja lisään vielä, että valitsen myös sen että tekstarilla tieto paketin saapumisesta :)
Mulla meni melkein kuukausi viime kesänä. Tuotteita piti olla valmiina varastossa. Se oli viimeinen kerta kun tilaan yhtään mitään H&M:n nettikaupasta. Aikaisemmin Ruotsissa asuessa tilailin aika paljonkin ja toimitus tuli aina perille vajaassa viikossa.
Yleensä menee aika tasan viikko tilauksesta.
Kyllä siinä on mennyt viikko, ylikin, vaikka tuote olisi heti saatavilla. Viimeksi kiukustuin odottamiseen, kävin H&M kivijalkamyymälässä ja siellä sattui olemaan sama tuote -50% :D kun paketti vihdoin tuli niin pistin suoraan palautukseen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:39"]
Mullakin mennyt vaan pari kolme päivää. Kannnattaa valita tilatessa se, että saa tekstiviestivahvistuksen kun tilaus on noudettavissa. Tällöin ei tarvitse odottaa päivää sitä postin tuomaa lappusta :)
[/quote]
Okei...siellä on siis tuollainenkin ominaisuus. Vaikka en taida tilata enää toiste.
Oli eka tilaus kun piti saada tytölle vain pari t-paitaa, enkä viitsinyt maksaa postikuluja Gymboreelta asti. Petyin lähinnä trikoon laatuun, tosi ohuita riepuja.
-3-
1-2 viikkoa. Viimeksi tosin tuli aika nopeasti, 4 päivässä.