monella kolmekymppisellä naisella 50 seksikumppania
Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen tätä suhdetta ja kolmea lasta yli 250 seksikumppania...nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja tuo luku on jo lähemmäs 300 mutta mieheni ei sitä tiedä vaikka epäilee..se mitä ei tiedä ei satuta.
N 33
Jep, miehen kirjoittaman trolli, tarkoitus herättää vihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen tätä suhdetta ja kolmea lasta yli 250 seksikumppania...nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja tuo luku on jo lähemmäs 300 mutta mieheni ei sitä tiedä vaikka epäilee..se mitä ei tiedä ei satuta.
N 33Jep, miehen kirjoittaman trolli, tarkoitus herättää vihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan.
Just...uskokaa mitä haluatte.ihan perua juttu että naisella ei voi olla hyvää ja monipuolista elämää sängyn puolella vaan sen täytyy olla miehen keksimää tarinaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuten on joidenkin mielestä parempi juttu, jos se seksihistoria ja -partnerit on kertyneet seurustelusuhteissa?
Koska
a) luku on pienempi
b) on edes yrittänyt, haluaa siis suhteen mieheen, toisin kuin lütka joka karusellin jälkeen haluaa jonkun kustantavan/mahdollistavan perhe-elämän itselleen, ei sitä miestä itsessään.
c) pettämisriski on pienempi, jos toinen tarvitsee henkistä yhteyttä seksiin. Ja fyysinen pettäminen on se, millä on merkitystä miehelle.
d) se on valhe, ettei lûtkailu kerro mitään suhdekäyttäytymisestä. Viesti #85 on provoviesti, ainoastaan koska se on kärjistetty, ja suoraan sanottu.
Ymmärrän logiikkasi, jos et itsekään aio sitoutua, eli haluat vain jonkun väliaikaisen vakipanon ja elinkustannusten jakajan, kuten sarjamonogamistit yleensäkin.
Ja sitten taas eron jälkeen uutta putkeen, mutta hei ei niin paha koska ollaan suhtees!Itselleni ei tuollainen kyläpyöräkulli kelpaisi, ei kumppanimateriaalia millään muotoa.
Irtoseksiä paheksuvat sarjamonogamistit ovat sitäpaitsi älyllisestikin niin heikkotasoista laatua, ettei moisesta logiikkavammaisesta typeryksestä voi kiihottua.
Olit päässäsi kirjoittanut tämän ennen kuin edes luit vastauksen kysymykseesi. Jos luit.
Tietenkin on syitä varoa "sarjamonogamistia", mutta irtosekstailija on aina huonompi satsaus, vaarallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 33Jep, miehen kirjoittaman trolli, tarkoitus herättää vihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan.
Just...uskokaa mitä haluatte.ihan perua juttu että naisella ei voi olla hyvää ja monipuolista elämää sängyn puolella vaan sen täytyy olla miehen keksimää tarinaa..
Olisi pettänyt miestään 50 miehen kanssa ja leuhkisi sillä? No ei. Joku haluaa vain herätellä vihaa naisia kohtaan. Ei voi tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuten on joidenkin mielestä parempi juttu, jos se seksihistoria ja -partnerit on kertyneet seurustelusuhteissa?
Koska
a) luku on pienempi
b) on edes yrittänyt, haluaa siis suhteen mieheen, toisin kuin lütka joka karusellin jälkeen haluaa jonkun kustantavan/mahdollistavan perhe-elämän itselleen, ei sitä miestä itsessään.
c) pettämisriski on pienempi, jos toinen tarvitsee henkistä yhteyttä seksiin. Ja fyysinen pettäminen on se, millä on merkitystä miehelle.
d) se on valhe, ettei lûtkailu kerro mitään suhdekäyttäytymisestä. Viesti #85 on provoviesti, ainoastaan koska se on kärjistetty, ja suoraan sanottu.
Ymmärrän logiikkasi, jos et itsekään aio sitoutua, eli haluat vain jonkun väliaikaisen vakipanon ja elinkustannusten jakajan, kuten sarjamonogamistit yleensäkin.
Ja sitten taas eron jälkeen uutta putkeen, mutta hei ei niin paha koska ollaan suhtees!Itselleni ei tuollainen kyläpyöräkulli kelpaisi, ei kumppanimateriaalia millään muotoa.
Irtoseksiä paheksuvat sarjamonogamistit ovat sitäpaitsi älyllisestikin niin heikkotasoista laatua, ettei moisesta logiikkavammaisesta typeryksestä voi kiihottua.Olit päässäsi kirjoittanut tämän ennen kuin edes luit vastauksen kysymykseesi. Jos luit.
Tietenkin on syitä varoa "sarjamonogamistia", mutta irtosekstailija on aina huonompi satsaus, vaarallisempi.
Ei ole huonompi, sillä irtoseksin harrastaminen ei kerro sitoutumiskyvystä kumppanuuteen.
Sarjamonogamismi sen sijaan kertoo sen, ettei henkilö osaa sitoutua ja on täten minulle epäsopiva.
Mutta tässä täytyy ottaa tosiaan huomioon arvopohja; en seurustele turhaan, en sitoutuisi erotakseni jne.
Nykyajan länsimainen parisuhdekulttuuri on minun silmissäni täysin sairas, vastenmielinen ja absurdi, irvokas karuselli ”exineen” ja ”nyxineen”.
Monta ”exää” sulla on?;)
N50+ kirjoitti:
Laita otsikoksi seuraavan kerran suoraan
"Naisen seksuaalisuus ahdistaa ja pelottaa minua".
Se siis on normaalia seksuaalisuutta mutta auta armias jos miehellä on 50_ panoa ?? Miksei se ole seksuaalisuutta vaan sitä.haukutaan?? Pitäskö niidenkin naisten etsiä miestä ilman seksuaalisuutta jotka valittaa ja täällähan niitä valittajia riittää??
N50+ kirjoitti:
No naisen seksuaalisuus on joillekin uhkaava asia. Naiset on vapaita tekemään mitä haluavat, kenen kanssa haluavat. Saa olla tekemättäkin, jos ei kiinnosta. Naimisiinkaan ei ole pakko mennä Kai sitä on vain vaikea setämiesten kestää. Heillä tuo vapaus toki on ja on ollutkin.
Mistähän tuo yksi kommentoija päättelee, että joku nainen, jolla on ollut useita partnereita, ei ole "kelvannut" parisuhteeseen? Eiköhän sitä suhdetta tarvitse molempien haluta.
Ai niin, artikkelissa tosiaan kerrotaan, että useammalla miehellä kuin naisella on ollut tämä määrä kumppaneita. Sekö on ok? Ketään ei kiinnista kauhistella asiaa Hekö "kelpaavat" parisuhteeseen ja puolisoiksi?
Kiinnostaisi ihan oikeasti, mistä tällainen kaksinaismoraali. No, odotan varmaan liikoja tällä palstalla, eiköhän vastaukset tule olemaan luokkaa "jakorasiat!". :( Mutta JOS joku viitsisi kertoa, miksi 50 partneria miehellä on ok ja naisella kauhistus, lukisin mielelläni.
Perustele sinä se miksi miehiä haukutaan ja arvostellaan vastaavassa tilanteessa jos kaikki on ok hyväksyttävää. Perustele sekin miksi naiset valittaa miehistä ja niiden tekemisistä palstoille tänne sen sijaan että puhuis itse miehen kanssa. Miehen ja naisen seksuaalisuushuomio on ja tulee aina olemaan eri tasolla niin kauan kuin miehet tekee aloitteet ja miehet iskee yms eikä se siitä muuksi muutu joten ei voi edes verrata. Fakta kuitenkin on se että koska miehet enemmän lähestyy naisia ja yrittävät rohkeammin niin naisella on helpompi saada seksiä ja huomiota. Tätä jotkut ei myönnä silti. Katsokaapa testivideo missä baarissa istuu yksin nainen ja mies kummalle tullaan enemmän juttelemaan ja kehumaan. Mies myös lähtee sänkyyn helpommin vaan suoraan pyytämällä kun nainen pyytää
Auts. laskin, että 34 seksikumppania ja ikää minulla siis 19.
Kahdesti olen ollut pariskunnan kanssa ja siitä tulee jo neljä :)
Viisi vuotta olen harrastanut seksiä ja kaksi seurusteluakin ollut välissä. Kerran nuoria :)
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska
a) luku on pienempi
Irtoseksiä paheksuvat sarjamonogamistit ovat sitäpaitsi älyllisestikin niin heikkotasoista laatua, ettei moisesta logiikkavammaisesta typeryksestä voi kiihottua.Olit päässäsi kirjoittanut tämän ennen kuin edes luit vastauksen kysymykseesi. Jos luit.
Ei ole huonompi, sillä irtoseksin harrastaminen ei kerro sitoutumiskyvystä kumppanuuteen.
Tietenkin kertoo, kuten pettämisherkkyydestäkin.
Eihän näissä voi koskaan sanoa, että kaikki, aina, toimii niin tain näin. Kyse on todennäköisyyksistä, ja lûtka pettää todennäköisemmin. Maalaisjärki sen sanoo, kansanviisaus sen sanoo, Dr Dre sen sanoo, veikkaisin että Raamattukin niin sanoo, vaikka en tiedä, ateisti kun olen, ja nykyään löytyy jopa jotain ihme tilastoja jotka niin sanoo, vaikka tieteeksi en kutsuisi.
Lisäksi näissä asioissa yksi merkittävä tekijä on, missä ikäryhmässä liikutaan. Onko perinteinen ydinperhe yhteisinä lapsina edes tavoite. Jos kyse on 40v+ ihmisistä tai jostain uusioperheestä, niin asiathan ovat jo menneet päin metsää. On jo epäonnistuttu. On siis täysin turha puhua sitoutumiskyvystä siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Laita otsikoksi seuraavan kerran suoraan
"Naisen seksuaalisuus ahdistaa ja pelottaa minua".Se siis on normaalia seksuaalisuutta mutta auta armias jos miehellä on 50_ panoa ?? Miksei se ole seksuaalisuutta vaan sitä.haukutaan?? Pitäskö niidenkin naisten etsiä miestä ilman seksuaalisuutta jotka valittaa ja täällähan niitä valittajia riittää??
Kyllähän se ilmeisimmin aloittajaa ahdistaa ja pelottaa. Artikkelista kun käy ilmi, että naiset tulevat yhä perässä: useammalla miehellä on tuo määrä partnereita kuin naisella. Siksi pidän outona, että tällainen aloitus tehtiin.
En määrittele, mikä on "normaalia seksuaalisuutta" miehellä tai naisella.
En osaa sanoa, miksi tai kuka haukkuu miesten seksuaalisuutta, niin kuin väität. En myöskään käsitä, miksi valitat asiasta minulle. Mitäpä minä sille voin?
Huomautan vain oudosta kaksinaismoralismista. Suuremmalla määrällä miehiä on tuon ikäisenä 50 seksikumppania, siitä ei otsikossa mainita. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
No naisen seksuaalisuus on joillekin uhkaava asia. Naiset on vapaita tekemään mitä haluavat, kenen kanssa haluavat. Saa olla tekemättäkin, jos ei kiinnosta. Naimisiinkaan ei ole pakko mennä Kai sitä on vain vaikea setämiesten kestää. Heillä tuo vapaus toki on ja on ollutkin.
Mistähän tuo yksi kommentoija päättelee, että joku nainen, jolla on ollut useita partnereita, ei ole "kelvannut" parisuhteeseen? Eiköhän sitä suhdetta tarvitse molempien haluta.
Ai niin, artikkelissa tosiaan kerrotaan, että useammalla miehellä kuin naisella on ollut tämä määrä kumppaneita. Sekö on ok? Ketään ei kiinnista kauhistella asiaa Hekö "kelpaavat" parisuhteeseen ja puolisoiksi?
Kiinnostaisi ihan oikeasti, mistä tällainen kaksinaismoraali. No, odotan varmaan liikoja tällä palstalla, eiköhän vastaukset tule olemaan luokkaa "jakorasiat!". :( Mutta JOS joku viitsisi kertoa, miksi 50 partneria miehellä on ok ja naisella kauhistus, lukisin mielelläni.
Perustele sinä se miksi miehiä haukutaan ja arvostellaan vastaavassa tilanteessa jos kaikki on ok hyväksyttävää. Perustele sekin miksi naiset valittaa miehistä ja niiden tekemisistä palstoille tänne sen sijaan että puhuis itse miehen kanssa. Miehen ja naisen seksuaalisuushuomio on ja tulee aina olemaan eri tasolla niin kauan kuin miehet tekee aloitteet ja miehet iskee yms eikä se siitä muuksi muutu joten ei voi edes verrata. Fakta kuitenkin on se että koska miehet enemmän lähestyy naisia ja yrittävät rohkeammin niin naisella on helpompi saada seksiä ja huomiota. Tätä jotkut ei myönnä silti. Katsokaapa testivideo missä baarissa istuu yksin nainen ja mies kummalle tullaan enemmän juttelemaan ja kehumaan. Mies myös lähtee sänkyyn helpommin vaan suoraan pyytämällä kun nainen pyytää
Miksi minun pitäisi perustella joidenkin toisten mielipiteitä? Enhän minä voi tietää, miksi he niin ajattelevat tai miksi joku "haukkuu ja arvostelee miehiä", joilla on paljon kumppaneita. Kuka, missä? En tiedä, minä se en ole.
En myöskään näe tarvetta enkä mahdollisuutta perustella, miksi jotlut naiset mielestäsi valittaisivat miehistä tai heidän tekemisiatään palstoille. Valittavatko? En tunne ko. naisia enkä miehiä, joten ei liene minun asiani. Mistä tiedät, etteivät he puhu miehilleen?
Taidat olla hiukan lapsellinen?
Minä halusin kuulla kaksinaismoralistin perusteet siihen, miksi naisen kokeneisuus seksissä on hänelle kauhistus ja miehen ok.
Sinä vaadit minua tilille kuviteltujen naisten mahdollisista mielipiteistä. Olen tietoinen ja vastuussa vain omista mielipiteistäsi, vastaan mielelläni, jos kysyt niistä.
Emmepidämeteliä kirjoitti:
Meitä on sentään kolmannes yhden ainoan kumppanin omia.. Ehkä noin viidennes kuydennes vain yhden kanssa elämässään naineita
Mitäköhän tuo tarkoittaa? Mitä eroa on "yhden ainoan kumppanin omia" ja "vain yhden kanssa elämässään naineita" välillä?
N50+ kirjoitti:
Minä halusin kuulla kaksinaismoralistin perusteet siihen, miksi naisen kokeneisuus seksissä on hänelle kauhistus ja miehen ok.
Koska mies ei ala suhteeseen miehen kanssa, vaan naisen. Miehen kokeneisuus ei ole plussaa eikä miinusta, vaan se on täysin irrelevanttia.
Miksi itsestäänselvyyksiä pitää toistella tällä palstalla?
Olen kyllä jo +40v nainen, mutta miehiä on ollut reilusti yli 2000. Ammattia tuskin tarvitsee kertoa.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Koska mies ei ala suhteeseen miehen kanssa, vaan naisen. Miehen kokeneisuus ei ole plussaa eikä miinusta, vaan se on täysin irrelevanttia.
No, avaa toki. miksi se on naisella eri asia? Kyllä minulle on relevanttia miehen partnereiden määrä. Nämä ovat ilmeisesti jotain sinun oman planeettasi totuuksia.
N 37, ja noin 40 kumppania(jep, en muista kaikkia ;) ). Enempää ei taida tullakaan, koska olen jo viimeiset 5v ollut saman miehen kanssa :) Miehelläni kumppaneita on vain 6, joista 2 ennen avioliittoa, sitten 7 vuotta avioliitossa yhden kanssa vain ollen, ja eron jälkeen 2 ennen minua. Itse olin 8 v sinkkuna, joten eipäs olisi kummoista s-elämää ollut, jos ei olisi voinut useamman miehen kanssa siinä vuosien varrella temmeltää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
No, avaa toki. miksi se on naisella eri asia? Kyllä minulle on relevanttia miehen partnereiden määrä. Nämä ovat ilmeisesti jotain sinun oman planeettasi totuuksia.
Et oikeasti voi olla noin tyhmä?
Mies haluaa suhteen naisen kanssa, välittää siis mitä nainen on naisiaan. Muilla ei väliä.
Nainen haluaa suhteen miehen kanssa, välittää siis mitä mies on miehiään.
Nainen päättää, onko miehen kokeneisuus hyvä vai huono asia. Mies päättää onko naisen kokeneisuus hyvä vai huono asia. Ei toisinpäin.
Ja miksi eri säännöt miehille ja naisille, niin kuin tässä ketjussa on jo monenmonta kertaa käynyt ilmi? Tuleeko pimpula likaisemmaksi kuin pipuli, kun sillä on yhdynnässä? kuluuko se enemmän? mitä merkitystä, montako partneria?
Ja sitten taas eron jälkeen uutta putkeen, mutta hei ei niin paha koska ollaan suhtees!
Itselleni ei tuollainen kyläpyöräkulli kelpaisi, ei kumppanimateriaalia millään muotoa.
Irtoseksiä paheksuvat sarjamonogamistit ovat sitäpaitsi älyllisestikin niin heikkotasoista laatua, ettei moisesta logiikkavammaisesta typeryksestä voi kiihottua.