monella kolmekymppisellä naisella 50 seksikumppania
Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa
Kommentit (101)
Luulen, että tuo on vaan luonnollinen seuraus pariutumisen ja perheellistymisen myöhästymisestä.
Kun perhe perustetaan joskus 30+ ja kumppanikin löydetään vasta lähempänä kolmeakymppiä ja moni seurustelee useamman kanssa nuoruutensa aikana ja sinkkuajat päälle, niin seksipartnerimäärät vaan kohoaa siinä sivussa.
Omassakin tuttavapiirissä on useampi kolmekymppinen lapseton nainen, jolla seksipartnerimäärä huitelee jossain 30-50 kohdalla ja joillain sadassakin.
Aika perusmeno tämän päivän lapsettomilla sarjamonogamisteilla, jotka vetää aina eron ja seuraavan suhteen välissä jonkun puolen vuoden-vuoden irtoseksin täyteisen bile-/reissausputken, ennen kuin löytävät taas jonkun jonka kanssa muuttavat yhteen jne. ja rauhoittuvat sipsipussin ja yhden miehen ääreen sohvalle taas muutamaksi vuodeksi ennen seuraavaa eroa ja eron jälkeistä ”villiä sinkkukesää”, taas uudetta suhdetta jne.
Lisään vielä, että kuten tekstistäni ehkä on luettavissa, en erityisemmin arvosta tuollaista meininkiä, mutta en varsinaisesti paheksukaan kun ei mulle kuulu.
En vaan halua itselleni tuollaista elämää viettävää/viettänyttä miestä, enkä haluaisi myöskään tuollaista naista jos olisin itse mies.
Liian erilaiset arvot ja elämäntyyli.
-edellinen
Omien sanojensa mukaan mun kumppanilla on ollut kymmenen seksi kumppania. Mutta olen hyvää kaveria hänen entisen opiskelu kämppiksen kanssa ja hänen sanojensa mukaan naisellani oli kolmen vuoden aikana noin 30 eri tyyppiä "kylässä". Naisen tapasin vasta kun hän oli 33 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Omien sanojensa mukaan mun kumppanilla on ollut kymmenen seksi kumppania. Mutta olen hyvää kaveria hänen entisen opiskelu kämppiksen kanssa ja hänen sanojensa mukaan naisellani oli kolmen vuoden aikana noin 30 eri tyyppiä "kylässä". Naisen tapasin vasta kun hän oli 33 vuotias.
😅
Vierailija kirjoitti:
Kaunisteltua totuutta :D Itteään huijaa vaan
Mä olen 31v ja harrastanut seksii, yli 150 miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo tuo 50 tarkoita kuin että tapaisi suurin piirtein joka toinen kuukausi uuden kiinnostavan ihmisen!
Miksi nainen ei ole kelvannut suhteeseen, miksi joka toinen kuukausi uusi petikaveri?
Täällä näköjään poistetaan viestejä, jotka eivät sisällä oikeita mielipiteitä.
Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko niitä kumppaneita 1 vai satoja, itse olen yhtä ja samaa naista sen 20 vuotta höylännyt mutta en ymmärrä miksi sitä seksiä pitäisi vähemmän harrastaa jos ei vakituista kumppania satu olemaan, uskallan väittää että enemmän kertoina mitattuna minä seksiä olen harrastanut kuin joku jolla kumppaneiden määrä mitattaisiin kymmenissä, jopa sadoissa
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko niitä kumppaneita 1 vai satoja, itse olen yhtä ja samaa naista sen 20 vuotta höylännyt mutta en ymmärrä miksi sitä seksiä pitäisi vähemmän harrastaa jos ei vakituista kumppania satu olemaan, uskallan väittää että enemmän kertoina mitattuna minä seksiä olen harrastanut kuin joku jolla kumppaneiden määrä mitattaisiin kymmenissä, jopa sadoissa
Sinulta puuttuu ymmärrys, juu. Etkä ole mies, muuten et tekisi tuota idioottimaista ja yleensä tahallista ajatusvirhettä, että puhuisit seksistä ja seksikerroista, kun kukaan, koskaan maailmanhistoriassa, ei ole varoittanut seksikerroista. Ainoastaan kumppanimäärästä. You can't make a ho into a housewife. Sinunlainen jos haluaa jankuttaa, takertuu "house" sanaan, joten kerron jo valmiiksi ettei sillä ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta puuttuu ymmärrys, juu. Etkä ole mies, muuten et tekisi tuota idioottimaista ja yleensä tahallista ajatusvirhettä, että puhuisit seksistä ja seksikerroista, kun kukaan, koskaan maailmanhistoriassa, ei ole varoittanut seksikerroista. Ainoastaan kumppanimäärästä. You can't make a ho into a housewife. Sinunlainen jos haluaa jankuttaa, takertuu "house" sanaan, joten kerron jo valmiiksi ettei sillä ole merkitystä.
Olen mies, yksiavioista sorttia mutta mun puolesta ihmiset saa elää niinkuin sopivimmaksi itselleen näkevät
No naisen seksuaalisuus on joillekin uhkaava asia. Naiset on vapaita tekemään mitä haluavat, kenen kanssa haluavat. Saa olla tekemättäkin, jos ei kiinnosta. Naimisiinkaan ei ole pakko mennä Kai sitä on vain vaikea setämiesten kestää. Heillä tuo vapaus toki on ja on ollutkin.
Mistähän tuo yksi kommentoija päättelee, että joku nainen, jolla on ollut useita partnereita, ei ole "kelvannut" parisuhteeseen? Eiköhän sitä suhdetta tarvitse molempien haluta.
Ai niin, artikkelissa tosiaan kerrotaan, että useammalla miehellä kuin naisella on ollut tämä määrä kumppaneita. Sekö on ok? Ketään ei kiinnista kauhistella asiaa Hekö "kelpaavat" parisuhteeseen ja puolisoiksi?
Kiinnostaisi ihan oikeasti, mistä tällainen kaksinaismoraali. No, odotan varmaan liikoja tällä palstalla, eiköhän vastaukset tule olemaan luokkaa "jakorasiat!". :( Mutta JOS joku viitsisi kertoa, miksi 50 partneria miehellä on ok ja naisella kauhistus, lukisin mielelläni.
Olen kai aika tylsä, kun ikää on 38 ja kumppaneita vaivaiset 2. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut naimisissa 16 vuotta ja sitä ennen oli yksi parin vuoden suhde. Seksistä pidän ja sitä on edelleenkin 2-3 kertaa viikossa. Seksielämääni olen aina ollut suht tyytyväinen. Kumpikaan sänkykumppaneistani ei ole ollut mikään varsinainen villipeto sängyssä. Siltikään nykyistä miestäni en vaihtaisi elämästäni mistään hinnasta, vaikka olen varma, että joku muu mies voisi olla hieman villimpi ja mielikuvituksellisempi makuuhuoneessa.
n38
Meitä on sentään kolmannes yhden ainoan kumppanin omia.. Ehkä noin viidennes kuydennes vain yhden kanssa elämässään naineita
Vierailija kirjoitti:
Olen kai aika tylsä, kun ikää on 38 ja kumppaneita vaivaiset 2. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut naimisissa 16 vuotta ja sitä ennen oli yksi parin vuoden suhde. Seksistä pidän ja sitä on edelleenkin 2-3 kertaa viikossa. Seksielämääni olen aina ollut suht tyytyväinen. Kumpikaan sänkykumppaneistani ei ole ollut mikään varsinainen villipeto sängyssä. Siltikään nykyistä miestäni en vaihtaisi elämästäni mistään hinnasta, vaikka olen varma, että joku muu mies voisi olla hieman villimpi ja mielikuvituksellisempi makuuhuoneessa.
n38
Vaimoainesta alusta asti <3
En kykene muistamaan pertnerieni määrää. Satoja kuitenkin.
Eikä määrällä ole väliäkään.
Kukaan partnereistani ei ole neitsyttä vaatinut. Yksi sellaisen sai.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Mistähän tuo yksi kommentoija päättelee, että joku nainen, jolla on ollut useita partnereita, ei ole "kelvannut" parisuhteeseen? Eiköhän sitä suhdetta tarvitse molempien haluta.
No sehän on vielä isompi nk punainen lippu, jos ei ole edes halunnut suhdetta.
Ja miehilläkin on vapaus, vapaus olla menemättä naimisiin, olla sitoutumatta lûtkiin.
Miksi se muuten on joidenkin mielestä parempi juttu, jos se seksihistoria ja -partnerit on kertyneet seurustelusuhteissa?
Itse en erityisemmin arvosta ympäriinsä irtosuhteilevaa elämäntyyliä kellään, mutta kyllä mulle miehessä sitoutumisen kannalta painavampi juttu olisi se, jos hänellä on monta eksää (eli EI osaa sitoutua) kuin se, että on paljon panoja (etenkin, jos panoista on jo aikaa).
Kun mulle toi pieleen menneet suhteet on sitoutumisen kannalta paljon suurempi hälytyskello kuin irtoseksi, en vaan ymmärrä millä logiikalla joku näkee päinvastoin?
Päättyneet suhteethan on ihan konkreettinen merkki siitä, ettei henkilö joko itse osaa sitoutua tai hänen kanssaan on hankala elää, kun taas irtoseksin harrastaminen ei vielä kerro mitään siitä, millainen ihminen on kumppanina.
Ja ei, ei ole omaa lehmää ojassa kun en ole irtoseksiä harrastanut ja nytkin ollut vuosia ilman seksiä kun ei vaan ole ketään sopivaa miestä.
Ihmettelen vaan aina tuota logiikkaa, miksi juuri panot antaa viitteen surkeasta kumppanista, ja sössiytyneet suhteet muka ei?!:D
Minulla oli ennen tätä suhdetta ja kolmea lasta yli 250 seksikumppania...nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja tuo luku on jo lähemmäs 300 mutta mieheni ei sitä tiedä vaikka epäilee..se mitä ei tiedä ei satuta.
N 33
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen tätä suhdetta ja kolmea lasta yli 250 seksikumppania...nyt yhteistä taivalta takana 9 vuotta ja tuo luku on jo lähemmäs 300 mutta mieheni ei sitä tiedä vaikka epäilee..se mitä ei tiedä ei satuta.
N 33
Huono trolli, paistaa läpi että on miehen satuilema ja yksityiskohdat täysin epärealistiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 33Huono trolli, paistaa läpi että on miehen satuilema ja yksityiskohdat täysin epärealistiset
Ensinnäkin olen nainen ja toiseksi miksi tämä ei pitäisi paikkaansa.jotkut nauttivat seksistä ja siitä tunteesta että tietää olevansa ns. Markkina kelpoinen.itse olen aina nauttinut saamastani huomiosta ja niinkuin laitoin mieheni ei näistä tiedä eikä tule tietämään.ei se silti minusta huonompaa naista tai äitiä tee .
Ei kaikki miehet nussi kaikkea mitä liikkuu. Vaikka itselläkin olisi saantia. Iljettää nussia jotain lorttoa joka jakaa itseänsä. Itse en harrasta yhdenillanjuttuja ja oletan että naiseni on pysynyt poissa siitä hommasta. Ei se minulta ole pois että jaatte itseänne. Haluan vain tietää että kierrän sellaiset ihmiset kaukaa. Oli mies tai nainen.