monella kolmekymppisellä naisella 50 seksikumppania
Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa
Kommentit (101)
En pidä 50 naisella edes paljona. Itselläni tuli 50 naista täyteen jo n.25 vuotiaana. Kyllä niitä kumppaneita kertyy jos sinkkuna seksiä harrastelee eikä ole ns. Vakipanoja. Esim 5 per vuosi on aika vähän ja silläkin tahdilla kymmenessäkin vuodessa kertyy mukava määrä:D Mies 30v
Vaikea mennä sanomaan. Ehkä ehkä ei. Tälläkin hetkellä olen parivuotta kestäneessä parisuhteessa ja mistäs sitä voi tietää vaikka me tässä yhdessä jatkettaisiin maailmantappiin saakka.
Kuka luokittelee "sopivan" määrän seksikumppaneita tiettyyn ikään? Ei kukaan. Kukkahattutädit voivat tulla lainaamaan kuokkalapiota niin saa kaivettua hiekat pois perseestä.
Olen kolmekymppinen, mutta minun kohdalla voit jättää tuon nollan tuosta viitosen perästä pois.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:17"]
Ei helpon maine ihan syyttä ole suomitytöille tullut.
[/quote]
No miehethän ne tuossa ovat helppoja. Kulliaan jakavat estottomasti.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:17"]
Ei helpon maine ihan syyttä ole suomitytöille tullut.
[/quote]
Miehet jakavat kulliaan helposti kaikissa maailman maissa. Suomalaiset jakavat pilluaan (ainakin ulkomaalaisille ja pelimiehille) helpommin kuin muissa maissa. Siinä ero.
No miehethän ne tuossa ovat helppoja. Kulliaan jakavat estottomasti.
[/quote]
Mulla on 6 vuotta aikaa mennä vielä 30 miehen kanssa sänkyyn. :D sinkkuna vois kyllä onnistuakin.
"Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää"
Minkä takia yllättävää? Stereotypioidenko takia? Jos miehillä on paljon seksikumppaneita niin matemaattisesti se tarkoittaa että aika monella naisellakin niitä on, jollei sitten muutama naisyksilö hoitelele suurinta osaa miehistä niin että kaikkien naisten keskiarvo nousee voimakkaasti.
Mutupohjalta veikkaisin, että ne joilla on ollut muutama kumppani, on vähentyneet, ja tilalle on tullut sitten nuo joilla on kymmeniä. Iso joukko on sitten niitä joilla on ollut vain yksi tai pari kumppania.
50 ei tosiaan ole paljon, jos alkaa laskea että millaisia tilanteita nuorille naisille kertyy vuosien mittaan, opiskelijoiden juhlia, vaihto-opiskelua, kesätöitä, festareita yms. joissa tavataan hurjan palljon uusia kiinnostavia ihmisiä. Eihän tuo tuo 50 tarkoita kuin että tapaisi suurin piirtein joka toinen kuukausi uuden kiinnostavan ihmisen!
Jos otetaan huomioon tämäkin palsta ja lassukat, jotka eivät saa seksiä niin sehän tarkoittaa vain sitä että pieni joukko miehiä käy hässimässä näitä kolmekymppisiä naisia. Pitäisikö otsikon olla enemminkin että osalla miehistä tuhansia kumppaneita. Osalla miehistä ei yhtään kumppania. Enemmän nämä ovat kohua kuin jonkun sinkkunaisen parikymmentä kumppania. Nainen varmaan sitoutuisi, mutta kun ei ne kukasta kukkaan lentävät alfaurokset sitä tee...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:20"]Aika oksettavaa kyllä. Osaavatko nuo lutkat edes koskaan sitoutua? En huolisi tuollaisia suhteeseen ollenkaan. M29
[/quote] Ja itse et nussi kaikkea mikä liikkuu? Vai nussitko kumminkin? Ei ole varaa paljon arvostella, värkki kuin värkki.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:04"]"Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää"
Minkä takia yllättävää? Stereotypioidenko takia? Jos miehillä on paljon seksikumppaneita niin matemaattisesti se tarkoittaa että aika monella naisellakin niitä on, jollei sitten muutama naisyksilö hoitelele suurinta osaa miehistä niin että kaikkien naisten keskiarvo nousee voimakkaasti.
[/quote]
Ihmettelin samaa, eikö otsikon pitäisi olla "Ihmisillä on yllättävän vilkas seksielämä"? Mutta eihän se myy, ainoastaan naisten harrastama seksi on myyttistä ja paheksuttavaa. Aivan kuin he tekisivät sitä jotenkin miehistä irrallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:20"]Aika oksettavaa kyllä. Osaavatko nuo lutkat edes koskaan sitoutua? En huolisi tuollaisia suhteeseen ollenkaan. M29
[/quote]
Jos 15 vuotiaana aloittaa seksin harrastamisen niin vuoteen mahtuu 3-4miestä. Eli ei kovinkaan montaa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:20"]Aika oksettavaa kyllä. Osaavatko nuo lutkat edes koskaan sitoutua? En huolisi tuollaisia suhteeseen ollenkaan. M29
[/quote] Ja itse et nussi kaikkea mikä liikkuu? Vai nussitko kumminkin? Ei ole varaa paljon arvostella, värkki kuin värkki.
[/quote]
En ole kyllä nussinut koskaan. Poikuus siis yhä tallella. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja omalle kohdalle ei vaan ole sopivaa naista osunut. Kyllä surettaa nykyajan naisten (ja miesten) hyvin välinpitämätön suhtautuminen suhteisiin ja täydellinen moraalikato. M29
Tuohan on käytännössä 3-5 kumppania per vuosi, riippuu milloin on aloittanut ja mitä tarkoittaa "kolmekymppinen" (30-39?). Viisi kertaa seksiä vuodessa ei ole kovin vilkasta...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:15"]
Olen kolmekymppinen, mutta minun kohdalla voit jättää tuon nollan tuosta viitosen perästä pois.
[/quote]
Samoin. Ikää 35..
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:20"]
Aika oksettavaa kyllä. Osaavatko nuo lutkat edes koskaan sitoutua? En huolisi tuollaisia suhteeseen ollenkaan. M29
[/quote]
No kiva että kysyit. Kyllä tämä "lutka" ainakin osaa, olen ollut mieheni kanssa pian 11 vuotta naimisissa. Nyt ollaan yrittämässä ensimmäistä lasta.
Lisää kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 01:55"]
Olen 17 vuotias ja seksikumppaneita minulla on ollut 12. Asiahan ei kenellekkään kuulu ja nautin seksistä täysin. Olen terve kummastakin päästä ja hyvä maineinen edelleen :) Maine tulee siinä miten itsesi kannat.
[/quote]
Tulee 50 täyteen jo ennen 30-kymppiä.