Kuntosalilla käy hyvännäköinen puuma
Olen katsellut kuntosalilla pidemmän aikaan erittäin hyvännäköistä puumaa. Ikää hänellä on about 45-50 välillä. Itse olen 18v nuorimies, ja tämä puuma on erään samanikäisen tytön äiti. :D Tuijotan tätä puumaa ja hänen tummaveristä ulkonäköään aina, ja hän on huomannut sen kun katseemme aina kohtaa. Hänen katseensa vain näyttää niin himottavalta, etten voi olla tuijottamatta häntä. Itse olen käynyt jo vuosia kuntosalilla joten olen ihan hyvässä kunnossakin. Mutta tulinpahan kertomaan, että ei se aina ikää katso jos kiinnostaa. :)
Kommentit (21)
Ap taitaa olla itse se puuma, joka haaveilee tyttärensä luokkakaverista. Hyh.
Oikeasti tosi harva nainen himoitsee nuorempia miehiä. Miehet himoitsevat nuoria naisia, ehkä siksi nuoret miehet luulevat vanhempien naisten himoitsevan nuorempia miehiä?
Onko SUN "puumanaisella" stringit alushousuina vai "mummopökät" :D Käy panemas sitä salin jälkeen, kun odottelet et se lähtee salilta :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:14"]
Onko SUN "puumanaisella" stringit alushousuina vai "mummopökät" :D Käy panemas sitä salin jälkeen, kun odottelet et se lähtee salilta :)
[/quote] Sellaisiin aika tiukkoihin mustiin trikoisiin hän on pukeutunut. Kiihkeältä hän näyttää kun hän kuntoilee laitteissa. Ei kyllä huonompi ajatus tuo paneminen ollenkaan. :) Ap
Mistä sä päättelit emännän olevan puuma
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Hänen miehensä on lihava, kaljupäinen, totaalisesti "out of shape", joten voisin kuvitella ettei heidän makuuhuoneessa ole kovin vilkasta enää. Ja siitä syystä vanhemman naisen himon näkee hänen kasvoiltaan. Miksei hän siis katselisi nuorempia miehiä, koska meillä on sitä virtaa ja energiaa hoitaa hommat. :) Ap
puumahan se on vasta jos kellistää teikäläisen. olettaen että olet 18v tai ainakin alle 30.
suosittaisin kuitenkin hilitsemään kuolaamista, kaikki naiset ei tykkää että niitä tillistellään kuntosalilla. tulee vielä käsipainosta päähän. olenpahan varoittanut.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Hänen miehensä on lihava, kaljupäinen, totaalisesti "out of shape", joten voisin kuvitella ettei heidän makuuhuoneessa ole kovin vilkasta enää. Ja siitä syystä vanhemman naisen himon näkee hänen kasvoiltaan. Miksei hän siis katselisi nuorempia miehiä, koska meillä on sitä virtaa ja energiaa hoitaa hommat. :) Ap
[/quote]
No ei sulta ainakaan itseluottamusta puutu :))
:D Jaa että nykyään puuma=vähän vanhempi nainen
Sano sille, että nussimalla nukkuisit paremmin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:57"]
AP ei takuuvarmasti ole 18 v.
[/quote]
Kyllä olen. Ap
Itse olen samaa ikäluokkaa ja erittäin timmissä fitness-kunnossa, harkitsen parikymppisen lähestymistä. Tyyppi vaikuttaa enemmän kuin kiinnostuneelta. Olen siis sinkku.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:01"]
Itse olen samaa ikäluokkaa ja erittäin timmissä fitness-kunnossa, harkitsen parikymppisen lähestymistä. Tyyppi vaikuttaa enemmän kuin kiinnostuneelta. Olen siis sinkku.
[/quote]
Mitään noin tökeröä ei minun suustani pääse.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:01"]
[/quote]
[/quote]
Ei se mikään puuma ole jos se ei tarkoituksella sinua vikittele. Ei KAIKKI vanhemmat naiset nuoria jätkiä himoitse.
Up