Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen opastaa seksiviestikohussa rämpivää Kankaanniemeä

Vierailija
19.05.2015 |

"Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies", puoluetoveri Teuvo Hakkarainen kommentoi Toimi Kankaanniemen (ps) seksiviestikohua Seiskalle

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) pohtii Seiska-lehdelle, että puoluetoveri samasta vaalipiiristä, seksiviestikohun keskellä rämpivä kansanedustaja Toimi Kankaanniemi (ps) tuskin on mennyt vieraiden naisten kanssa viestittelyä pidemmälle tositoimiin.

- Toista se olisi minun kanssani. Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies. Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla. Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies, Teuvo kertoo Seiskalle.

Lehden kysymykseen siitä, onko kansanedustaja pienessä maistissa, Hakkarainen vastaa "en edes pahasti".

Lähde: Seiska.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051919717187_uu.shtml

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ... Teuvon putki kestänyt jo aika kauan. Äitinsäkin sitä jo tavoitteli ja pelkää, että Teuvo tekee mikamyllylät.

Vierailija
2/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt. Loppuromahdus lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:46"]No nyt. Loppuromahdus lähellä.
[/quote]

Luulen kanssa.

Vierailija
4/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nöryyttää itseään julkisuudessa kerran toisensa perään?

Vierailija
5/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tepi, olet äijä!

Vierailija
6/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Deuxteri! Lisää työstöä vaan...

Vierailija
7/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että nyt Teivo on siinä tilanteessa että ei saa työstettyä kuin viinapullon korkkia auki.

Vierailija
8/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista puuhastelua. Ei edes naurata enää.

Vierailija
9/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kauan ne tuota Teuvoa pitää pystyssä siellä eduskunnassa.

Vierailija
10/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies." Pakko sanoa, että iskipä hirveä huvituksen ja myötähäpeän aalto. :D Juuri tuolla tavalla vanhat ukkomiehet uhoavat baarissa, kun eivät keneltäkään saa...

Vierailija
11/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää toimintaa näiltä kahdelta kansanedustajalta.

Vierailija
12/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Teuvon sanomaa.
Hän kutsuu Toimin mukaansa "oppimaan miten ollaan oikea mies". Teuvo siis olisi valmis ohjaamaan ja opettamaan kädestä pitäen miten nainen tyydytetään.
Tänähän käy mielenkiintoiseksi.

Vierailija
13/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka on mies!

Vierailija
14/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:56"]

En ymmärrä Teuvon sanomaa. Hän kutsuu Toimin mukaansa "oppimaan miten ollaan oikea mies". Teuvo siis olisi valmis ohjaamaan ja opettamaan kädestä pitäen miten nainen tyydytetään. Tänähän käy mielenkiintoiseksi.

[/quote]

Bromancea ilmassa. 

Vierailija
15/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:56"]

En ymmärrä Teuvon sanomaa. Hän kutsuu Toimin mukaansa "oppimaan miten ollaan oikea mies". Teuvo siis olisi valmis ohjaamaan ja opettamaan kädestä pitäen miten nainen tyydytetään. Tänähän käy mielenkiintoiseksi.

[/quote]

Bromancea ilmassa. 
[/quote]

Suloista! Tulisivat jo kaapista ulos!
Kaikki tää Teuvon vuosikausia kestänyt naistenmies - puhe on ollut peittelyä ja valhetta ..
Teuvo ryyppää koska joutuu elämään valheessa mutta nyt tilaisuus on tullut päästä Toimea lähemmäs : tarjoutuu opettamaan häntä eroottisissa leikeissä ... Mitäpä sitä ei rakkauden eteen tekisi.
Awwwww.

Vierailija
16/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:54"]

"Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies." Pakko sanoa, että iskipä hirveä huvituksen ja myötähäpeän aalto. :D Juuri tuolla tavalla vanhat ukkomiehet uhoavat baarissa, kun eivät keneltäkään saa...

[/quote]

No eikös se just kuulemma saanut joltain 17-vuotiaalta vai mikä se juttu oli. Onhan toi nyt suoraselkäisempää kuin Mitro Revon tai Rainer Erlundin touhu ja täysin laillista kaiken lisäksi. Eipä taida edes pettää kumppaniaan niin kuin Toimi ja Kanerva.

Vierailija
17/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo joutuu taas vieroitukseen, kun eduskunta aloittaa hommat.

Vierailija
18/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:56"]

[/quote]

Viitasaarelainen tapa? Telakoituvat samalla?

Vierailija
19/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hävettää, että tuli persuja äänestettyä. Hyi mikä ukko.

Vierailija
20/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä mitä kansanedustaja yksityiselämässään tekee, kunhan vaan tekee työnsä eduskunnassa.