Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on paljon miehiä. Ja lapsiakin on jo 3. Miehet pitää musta.

Vierailija
14.10.2024 |

Riittää, että näyttää helpolta ja on vähän kännissä, niin johan niitä tarjokkaita tulee ovista ja ikkunoista, vaikka olisi vähän lihava eikä kauniskaan. Itse asiassa mulla hassusti niin, että kun olin nuori ja kaunis, ei tullut lähestyjiä, mutta kun 30 v. jälkeen lihoin ja rupsahdin, niin kas kummaa johan kun baariin menee, on miehiä jonossa. Ilmeisesti näytän nyt sellaiselta, jolta on mahiksia saada :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen kaiken mitä mies sängyssä ehdottaa, keeper

Ap

Vierailija
2/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kaltaisiasi naisia ja tunnenkin muutaman kaltaisesi. Itse en ole miestä tähän ikään mennessä (36) saanut enkä usko että tulen saamaankaan. Naama kun on ruma ja tissit olemattomat niin millä niitä miehiä sitten houkuttelisi, no ei millään. Ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
4/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys tosiaan periytyy äidiltä, joten on järkevää hankkia lapsia eri miesten kanssa, jotta ainakin yksi lapsista olisi riittävän fiksu.

Vierailija
5/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
6/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on tärkeintä että nainen on läsnä tilanteessa ja huomioi siten toisen ihmisen. Onnittelut että olet löytänyt mielenkiintoisia ihmisiä elämääsi.

Vierailija
7/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys tosiaan periytyy äidiltä, joten on järkevää hankkia lapsia eri miesten kanssa, jotta ainakin yksi lapsista olisi riittävän fiksu.

A.) Älykkyys ei periydy äidiltä. 

B.) Jos periytyisi, niin eihän jutussasi olisi mitään logiikkaa. 

Vierailija
8/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Jyrki 47v

Vierailija
9/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen nainen.

Vielä jos myöntäisit että kunnollinen mies ei kelpaa sulle vaikka se olisi ok komea. Ulkkari tai kotimainen jännis sen olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä