Nainen, joka käytät vaatekokoja XS ja S mikä on pituutesi ja painosi?
Ja käytät nimenomaan molempia kokoja silloin tällöin riippuen vaatteesta.
Kommentit (156)
Pidemmät muistavat aina kertoa kuinka he voivat olla hoikempia kuin samaa xs-kokoa käyttävät lyhyet. Ei ne muista, että heitä hoikemmille lyhyille ei ole tarpeeksi pieniä kokoja.
168 cm ja 56 kg. Yläosissa melkein aina xs, koska olen kapeaharteinen ja pienirintainen (70 A nykyään neljän lapsen jälkeen). Toisaalta monissa paidoissa hihat ovat makuuni liian lyhyet tai helma, tykkään aavistuksen pidemmistä näissä. Lyhyemmät paidat ok, jos on tarkoituksena, että housuista näkyy vyö.
Alaosissa aika fifty-fifty xs ja s. Minulla on suht samassa linjassa hartiat ja lantio, mutta muodokas takapuoli ja kapeahko vyötärö. Reidetkään eivät ole kaikista ohuimmat. S-koossa vyötärö usein liian väljä, mutta xs saattaa kinnata liikaa ja lahkeet liian lyhyet. Eli mallista riippuu paljon.
N37
Käytän ex-vaimon s-koon vaatteita sytykkeinä takassa. Mittani 178 ja 80. Yhhyhhyyyyyy! Pirjo! Miksi jätit? Yhhyh yhhyhhyy!!
Mieskin saa itkeä kirjoitti:
Käytän ex-vaimon s-koon vaatteita sytykkeinä takassa. Mittani 178 ja 80. Yhhyhhyyyyyy! Pirjo! Miksi jätit? Yhhyh yhhyhhyy!!
Naisista oli kyse
Vierailija kirjoitti:
Naisista oli kyse
No tosiaankin naisista! Naisiin ei voi luottaa!! Yhhyh.. niisk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista oli kyse
No tosiaankin naisista! Naisiin ei voi luottaa!! Yhhyh.. niisk!
Pentti? Oletko se sinä? Tuus nyt pois sieltä palstalta u lisemasta.
Olen melko painava, mutta s koko käy useimmiten. Vyötäröllä on liikaa mikä harmittaa:
159/66
Uskon että noilla lukemilla osa on lihasta 😁
Nuorena 23-24-vuotiaana olin viimeksi 164,5 cm ja paino 56 kg. Käytin kokoa S.
Teini-iässä 14-vuotiaana olin vielä 163 cm ja paino 47 kg. Luut vaan näkyivät bikinikuvissa. Käytin kokoja S tsi XS. Äiti luuli että mulla oli joku anoreksia. Ei ollut. Ei mulla ollut sairaalollista tarvetta laihduttaa. Olin vaan pienikokoinen ja huonot ruokahalut.
Minullakin on aina ollut pömppövatsa. Vaikka olisin kuinka kevyt tai hoikka, niin tuo pömppövatsa on aina kulkenut mukana.
Nyt aikuisena olen edenneen 164,5 cm mutta pikkuisen ylipsinoinen. Se johtuu elintasosta. On ollut varaa syödä itselle mieluista ruokaa. Toisin kuin lapsuudessa..
Pentti kirjoitti:
Tuletko sitten takaisin kotiin?
Se on sun äitis koti pentti! Pakkaat kimpsus ja kampsus nyt kasaan ja tuut kotiin yöksi!
Pirj0 kirjoitti:
Pentti kirjoitti:
Tuletko sitten takaisin kotiin?
Se on sun äitis koti pentti! Pakkaat kimpsus ja kampsus nyt kasaan ja tuut kotiin yöksi!
Pentti-poikaseni, mitä sinä siellä takassa poltat?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena 23-24-vuotiaana olin viimeksi 164,5 cm ja paino 56 kg. Käytin kokoa S.
Teini-iässä 14-vuotiaana olin vielä 163 cm ja paino 47 kg. Luut vaan näkyivät bikinikuvissa. Käytin kokoja S tsi XS. Äiti luuli että mulla oli joku anoreksia. Ei ollut. Ei mulla ollut sairaalollista tarvetta laihduttaa. Olin vaan pienikokoinen ja huonot ruokahalut.
Minullakin on aina ollut pömppövatsa. Vaikka olisin kuinka kevyt tai hoikka, niin tuo pömppövatsa on aina kulkenut mukana.
Nyt aikuisena olen edenneen 164,5 cm mutta pikkuisen ylipsinoinen. Se johtuu elintasosta. On ollut varaa syödä itselle mieluista ruokaa. Toisin kuin lapsuudessa..
Juu tosiaan, käytit kokoa s ja xs...niinhän me lähes kaikki on käytetty joskus lapsena/teininä, ennenkuin ollaan kasvettu pidemmäksi 😄
172 cm ja 59 kg. XS tosin vain yläosat, minulla on ylävartalo hoikempi.
156/60, kamppailulajien muovaama kroppa. Nykyään kyllä useammin S kuin XS. Harmi sikäli, että S-koko on tosiaan usein mitoitettu minua pitemmälle ihmiselle. En kuitenkaan keksi mitään keinoa päästä takaisin XS-kokoon.