Nainen, joka käytät vaatekokoja XS ja S mikä on pituutesi ja painosi?
Ja käytät nimenomaan molempia kokoja silloin tällöin riippuen vaatteesta.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
159cm / 78kg
Miksi valehtelet, käytät noilla kiloilla vähintään L tai XL kokoa😄
Ja mistähän sinä kuvittelet tietäväsi minkä kokoisia vaatteita joku anonyymi palstalainen käyttää? Reheväkin voi ihan hyvin käyttää pieniä kokoja. Nykyaikaiset materiaalit sinkuvat varsin hyvin ettäs tiedät. T. Toinen rehevä ja käytän aina pienimpiä kokoja koska litistävä mitoitus imartelee vartalonmalliani kovasti
165 cm ja 45 kg, käytän kokoa XXS-S. Olen käytännössä tissitön ja todella ärsyttävää, että monet jumpsuitit tai mekot olisivat muuten sopivia mutta rintojen kohdalle jää tyhjää, tehtäisiinpä meille flat chesteille oma mallisto.
Mun tytär käyttää yläpäässä pääosin XS ja alhaalla S, XS:kin menee, mutta on vähän turhan kinnaava. On siis päärynä. 165/58. Just eilen puhui painostaan. Ikää 18. Maksan vaatteita ja pesen, joten tiedän koot.
158 cm ja 47 kg. Yläosat ovat yleensä XS ja alaosat S. Housujen lahkeita pitää aina lyhentää pituuden vuoksi, mutta persauksen takia pitää ostaa isompaa kokoa.
Mä käytin noita kokoja kun olin n 55kg, pituutta 170. No nyt on vaatekoko ja paino vähän enemmän.
175/60 88-68-96
Hartioiden ja takapuolen takia on joskus otettava M-koko. Muuten S tai XS pitkien ihmisten mallistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
159cm / 78kg
Miksi valehtelet, käytät noilla kiloilla vähintään L tai XL kokoa😄
Ja mistähän sinä kuvittelet tietäväsi minkä kokoisia vaatteita joku anonyymi palstalainen käyttää? Reheväkin voi ihan hyvin käyttää pieniä kokoja. Nykyaikaiset materiaalit sinkuvat varsin hyvin ettäs tiedät. T. Toinen rehevä ja käytän aina pienimpiä kokoja koska litistävä mitoitus imartelee vartalonmalliani kovasti
On tosiaan moukkamaista tehdä ihmisten kokoon liittyviä oletuksia pelkän pituuden ja painon perusteella. Minäkin esimerkiksi olen mitoissa 171/78, mutta käytän useimmiten s-kokoa varsinkin sukissa. Mieheni taas on mitoissa 166/61 ja käyttää M- ja L-kokoa.
168cm ja 55kg. Suurin osa XS, muutama vaate S.
159cm. ja 56kg. Rinnanympärys 75, vyötärö 64 ja lantio 80.
Nuo vaihtelevat niin valtavasti nuo kokomerkinnöt vaatteissa, en katso niitä.
Sovitan , ja katson peiliin.
162 cm 56 kg
171, 62 kg yläosa S, alaosa S tai M
153 cm, 55 kg ja käytän sekä xs-s
58kg ja 170cm
Käytin samoja kokoja kun olin 52kg ja 170cm
Vierailija kirjoitti:
50 kiloiset käyttää s ja xs-kokoa.
Kun minä kauan sitten käytin s- ja xs-kokoja, painoin n. 60kg. Pituutta oli 172cm, peffaa lukuun ottamatta hoikka kroppa. Tähänhän vaikuttaa kaksi asiaa: pituus ja ruumiinrakenne. Pitkä voi olla painavampi, mutta yhtä hoikka kuin lyhyempi ja kevyempi, jos vaatekokoa vertaillaan. Samoin voi olla muuten hoikka, mutta niin isorintainen, että ei mahdu pienempään kokoon vaikka mitä tekisi. Yläosaan voi mennä kevyesti XS, jos on kaikki paino reisissä. Tällöin voi housut olla kokoa M, mutta jokin vähän leveämpi hame hyvinkin vyötärön mukaan vaikka XS-S.
En minäkään, säkäkorkeus 25 cm ja painoa 4,2 kiloa. Voitin!