Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+30v nainen ja epäpuhtaudet kasvoissa

Vierailija
22.05.2023 |

Tarvitsen apua! Osaako joku neuvoa minua iho-ongelmissa. Olen toki käynyt ihotautilääkärillä, mutta sain väärän diagnoosin. (Lääkäri epäili ruusufinniä, mutta tämä ei voi olla sitä).

Eli n.5 vuotta olen kärsinyt erilaisista epäpuhtauksista. Nämä eivät ole mitään puristettavia finnejä, vaan punaisia täpliä kasvoissa. Ensin näppylöitä oli enemmän vasemmassa poskessa ja nyt oikeassa ja edelleen vähän vasemmassa. Mitään mustapäitä yms ei ole, eikä näppylöitä ole otsassa tai leuassa. Jossain vaiheessa ajattelin että kyse on hormonaaliaista näpyistä, mutta niitä on nykyään koko kierron ajan.

Ruokavaliosta olen poistanut gluteenin (2v ilman) ja maidon(2viikkoa ilman). Sokeria olen vähentänyt. Täys sokerittomuus on vielä työn alla. En juo alkoholia, kahvia enkä teetä. En juo limsaa enkä mehuja.
Pätkäpaastoan päivittäin. Olen käyttänyt kymmeniä eri ihonhoitotuotteita. Mikään ei auta.

Auttakaa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pco?

Vierailija
2/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään sen että olen laihtunut n.5kiloa ruokarajoitusten vuoksi. Tuntuu että syön tosi vähän ja olen usein nälkäinen. Tuntuu että kiellettyjä ruoka-aineita on joka paikassa ja syön hyvin yksipuolisesti, toki terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pco?

Ei ole.

Vierailija
4/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut vegaaniruokavaliota?

Juotko riittävästi vettä? Entä sitruunavesi, yrttiteet jne? Juotko paljon kahvia, alkoholi,tupakka? Ulkoiletko? Ethän koske kasvoja likaisilla käsillä?

Entä kosmetiikka? Allergia? Yliherkkyys jollekin ainesosalle?

Vierailija
5/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään sen että olen laihtunut n.5kiloa ruokarajoitusten vuoksi. Tuntuu että syön tosi vähän ja olen usein nälkäinen. Tuntuu että kiellettyjä ruoka-aineita on joka paikassa ja syön hyvin yksipuolisesti, toki terveellisesti.

Ja nyt siis olen jo normaalipainon alarajoilla.

Vierailija
6/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, stressi, hormonit, ihotauti johon ei auta ruokavalio tai puhdistukset? Mitä toinen erikoislääkäri sanoo, yksityinen? Entä internet siitä ruususta.

Vierailija
7/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi ainoastaan poistaa sokeri ja maito ruokavaliosta kokonaan. (2 viikkoa ei vielä riitä mihinkään.)

Minulla oli juuri kuvailemasi kaltaisia punaisia täpliä juuri poskissa, jonkin verran myös punaisia nyppyjä, ei mitään puristettavia finnejä kuitenkaan.

Vierailija
8/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä? Ihosta kait on, mutta entä muuten?

Vierailija
9/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatko tarpeeksi energiaa ruoasta ja hyvää rasvaa iholle? Siemenet, avokado jne.

Vierailija
10/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ruusufinniltä, miksei voisi olla sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme