Nainen, joka käytät vaatekokoja XS ja S mikä on pituutesi ja painosi?
Ja käytät nimenomaan molempia kokoja silloin tällöin riippuen vaatteesta.
Kommentit (156)
160/50. Pituutta ja painoa oleellisempia olis kai ympärysmitat. Mulle on useimpien vaatteiden hihat/lahkeet liian pitkiä. Köytän myös xxs-kokoisia vaatteita.
50 kiloiset käyttää s ja xs-kokoa.
Nyt ei enää mene, mutta 10 vuotta sitten oli tuo tilanne, 156 cm pitkä ja paino heitteli siinä 49-52 kilon välillä. Kuulostaa ehkä tuon pituiselle isolta painolta, mutta minua sanottiin hoikaksi. Mulla on pömppämaha ollut aina ja paksut pohkeet ja housut oli ne mitkä kirist, puserot aina melkein XS.
Vierailija kirjoitti:
160/50. Pituutta ja painoa oleellisempia olis kai ympärysmitat. Mulle on useimpien vaatteiden hihat/lahkeet liian pitkiä. Köytän myös xxs-kokoisia vaatteita.
En mä ainakaan muista ympärimittojani, vaikka olen samassa painossa pysynyt vuosia. Aika harva varmaan edes mittää mitään lantiota tai vyötäröä juuri koskaan saati ikinä.
164/51. Xs tai jopa xxs, mutta joskus pitää pituuden takia ottaa S.
168 ja 53, kun XS näytti hyvältä päällä. Nyt paino ehkä 56, ja käytän s-kokoa.
157 cm, 49 kg. XS useimmissa vaatteissa hiukan liian iso, mutta harvoin on pienempääkään tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
176 cm ja 56 kg
Koetko hihat ja housujen lahkeet sinulle liian lyhyiksi?
165 cm, 51 kg. Rinnanympärys 90 cm, vyötärö 60 cm, lantio 90 cm. Kengät 36.
Koen olevani suht pienirintainen, mutta kuppikoko on C eli ei niin pieni.
Olen ostanut esim paitoja lastenosastolta, siellä löysin kauniita värejä, jos naisten puolella oli vain tummia säkkimalleja. Nyt taitaa olla toisin, en juuri osta mitään. On niin hyvin arkivaatetta.
159 cm, paino vaihtelee 46-50 kg
Huomaan usein S-kokoisia vaatteita sovittaessa, että ne on tarkoitettu minua selvästi pidemmälle ihmiselle. Pidän hyvin istuvista vaatteista joten etsin petite-mallistoja ja senttimitoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan muista ympärimittojani, vaikka olen samassa painossa pysynyt vuosia. Aika harva varmaan edes mittää mitään lantiota tai vyötäröä juuri koskaan saati ikinä.
Mä mittaan useinkin. Ostan kaikki vaatteet netistä ja eri merkeillä on erilaiset mittataulukot ja mittaaminen on se avain oikean kokoisiin vaatteisiin ettei tarvitse palautella. Omaa painoa en taas seuraa ollenkaan. Eri.
168cm 52kg