Nainen, joka käytät vaatekokoja XS ja S mikä on pituutesi ja painosi?
Ja käytät nimenomaan molempia kokoja silloin tällöin riippuen vaatteesta.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
176 cm ja 86 kg
Olet varmsti näyttävä ilmestys. 😍 Mitä enemmän naista, aina parempi.
Olen 170 kg ja 56 kg muuten vaatteet istuvat hyvin, mutta lahkeet ja hihat ovat vähän liian lyhkäiset usein, mutta joskus piolestaan juuri sopivanmittaiset. Minkä pituisille s tai xs on ideaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176 cm ja 86 kg
Kyllä olen aina ollut tyytyväinen mittoihini. Painoa on indeksin mukaan hieman runsaasti, mutta jakautunut onneksi oikeisiin paikkoihin eli päähän ja mahaan. Housuissa sopii parhaiten XS, yläosissa unisex S.
162/49, käytän enimmäkseen kokoa XS, mutta alushousuissa ja bikinialaosissa kokoa S, ja joissain päällystakeissa 36 on parempi kuin 34. Farkuista menevät tuumakoot 24-25.
165cm ja 45kg.
Mut isot tissit niin ei aina mene XS paidoissa..
158 cm ja 45 kg. Sopivia housuja on toisinaan vaikea löytää, koska ne joko puristaa reisistä tai sitten niissä on liian väljä vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176 cm ja 86 kg
Kyllä olen aina ollut tyytyväinen mittoihini. Painoa on indeksin mukaan hieman runsaasti, mutta jakautunut onneksi oikeisiin paikkoihin eli päähän ja mahaan. Housuissa sopii parhaiten XS, yläosissa unisex S.
Se on hyvä, ettei ole mikään riivinrauta. Naisen painon pitää alkaa 7:llä. Kuten sanoit silloin se S-koko on sopiva. Oli taas tämäkin turha kysely, mutta selvisi sentään kuinka moni joutuu näyttävistä muodoista vain haaveilemaan.
Olen 170 cm ja painan 54 kg.
N47
175/57, "pitkän matkan juoksija" (tai kuivan kesän orava...) - mallinen kroppa. Alaosat S, yläosat ja mekot yleensä XS. Ja ostan lähinnä tall-mallistosta, paidat menee normimitoituksella kun on lyhyt selkä ja pitkät jalat.
Mun teini, 1&7/45. S-koko on ihan liian iso, mutta just on 32 vaihdettu 34 ja xxs en osta enää mitään. Ei tykkää nakinkuorista.
156 cm ja 45 kg, käytän xxs-s