Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on masentava

Vierailija
18.05.2015 |

Aina ilmeisesti pieni vakiokommentoijien joukko on "kärppänä" paikalla ja muistavat, jos oon valitellut joskus pari kuukautta aikaisemmin tai jopa parivuotta sitten samaa ongelmaa. Kaikista pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, jos joku vähäjärkinen tai kateellinen sellaosta vähän uhkailee. Ulkomaille ei saisi muuttaa ja pitäisi olla niin kovin impivaaralainen ja suppea. Kateus rehottaa valtoimenaan. Jos joku on älykäs tai kaunis, niin heti lytätään ja haukutaan. Olette ahdistavia!!!!! Ainakin melkein kaikki kommentoijat täällä palstalla. Tämä koko Suomi on muutenkin sisäsiittoinen ja ummehtunut tundranreuna.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:04"]

Ota se viihteenä.

[/quote]

Kumma maku, jos tätä palstaa pitää viihdyttävänä.

Itse pyörin täällä pääasiassa siksi, että olen masentunut enkä keksi mitään järkevämpää tekemistä elämässäni. Pahaa oloa on helppo purkaa täällä toisille suunnattujen typerien kommenttien muodossa :/

Vierailija
22/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:20"]

Ota se viihteenä.

[/quote]

Itse pyörin täällä pääasiassa siksi, että olen masentunut enkä keksi mitään järkevämpää tekemistä elämässäni. Pahaa oloa on helppo purkaa täällä toisille suunnattujen typerien kommenttien muodossa :/

[/quote]

Tää on kyllä viimeinen paikka, mitä masentuneena kannattaa lukea! Minä luen täällä näitä sillon kun on tylsää.. Olen aika peruspirteä tyyppi, mutta joskus aina tän palstan jälkeen huomaan vittuuntuneeni jostain asiasta, jota ennen palstaa en tyyliin tiennyt edes olemassa. Nää jutut alkaa vaikuttaa omaankin mielialaan kuin huomaamatta. Silloin pitää ottaa etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:20"]

Ota se viihteenä.

[/quote]

[/quote]

Tää on kyllä viimeinen paikka, mitä masentuneena kannattaa lukea! Minä luen täällä näitä sillon kun on tylsää.. Olen aika peruspirteä tyyppi, mutta joskus aina tän palstan jälkeen huomaan vittuuntuneeni jostain asiasta, jota ennen palstaa en tyyliin tiennyt edes olemassa. Nää jutut alkaa vaikuttaa omaankin mielialaan kuin huomaamatta. Silloin pitää ottaa etäisyyttä.

[/quote]

Se on kyllä totta. Voi vaan miettiä millainen maailmankuva on niillä palstailijoilla, jotka ovat olleet palstalla vuosikausia ja runsaasti...

Itse onneksi löysin tämän "vasta" viime vuonna, mutta tuntuu senkin olevan jo liian pitkä aika. Mitä enemmän täällä viettää aikaa sitä huonompi olo, ja mitä huonompi olo sitä enemmän ei jaksa muuta kuin olla täällä. Itseään ruokkiva kierre.

Vierailija
24/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kyllä aina viihtynyt täällä oikein hyvin. Pistää vaan viihdyttämään kunnon ragekeskustelut :)