Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko nettikirjekaveri ihastunut vai ei?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)

Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?

Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?

Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:30"] Tätä keskustelua lukeneena olen huomannut, että se mies taitaa olla melko rakastunut suhun. Teidän välillä on niin älytön kemia ja olette niin samalla aaltopituudella, että mies on hätkähtänyt ja nyt ei uskalla tehdä suurempia aloitteita.. Hän ei halua myöskään säikäyttää sinua, ettei menetä sinua millään tasolla.. Molemmat taidatte miettiä aivan samaa. :) Haloooo! :) [/quote] Miten meidän kemiamme voi välittyä viesteistäni täällä... :/ ap [/quote] Arvelin vain sitä kemiaa, koska mies ei nyt jaksaisi muuten vaan lähetellä kuvia ja viestitellä päivittäin ja siten, että juttu vaan jatkuu. Eikä laittaisi ;) hymiöitä... Laittaako koskaan sydämiä? Tuostahan huokuu ihan selvä ihastus ja kiinnostus.

[/quote]

Ei ole sydämiä kyllä näkynyt paitsi jos laittaa kuvan koirastaan tai jotain...Mutta ei koskaan missään minuun liittyvissä asioissa, ne nyt varmasti osaisin tulkita vain yhdellä tavalla. Sydäntä odotellessa. :)

ap

Vierailija
162/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:30"]

KERRO KERRO KERRO KERRO!

Siis sinä vähän epäonnen numerolla, 113.

[/quote]

kerro mitä? Miten nainen tekee aloitteen? Minusta se alkaa jo siitä kun valitsee sen vaatteen joka on imarteleva mutta ei tyrkky, ne korkokengät jotka on naiselliset mutta ei hutsut, ja miten hän katsoo miestä silmiin vihjaten paljon lupaamatta mitään.

113

[/quote]

Että miksi olisi nolo, jos kertoisi kiinnostuksestaan?  Mulle olis muuten aivan vierasta toimia noin kuin ehdotit. En ole koskaan toiminut miesten kanssa noin. En ole ap.

115

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee!

Vierailija
164/164 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset