Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko nettikirjekaveri ihastunut vai ei?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)

Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?

Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?

Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benkku oli BB:ssä tyyppi, joka kyseli kaikilta, että mitä mieltä oot musta.

Vierailija
102/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:30"]Tiedän hänen käyneen paikkakunnallani äitienpäivän tienoilla ja viestittelimme silloin,mutta hän ei ehdottanut tapaamista. Eikä edes kertonut että on tulossa tänne päin ennen kuin sanoi että on parhaillaan käymässä perheensä luona. Se oli minulle aika iso asia, periaatteessa suoraan tuosta voisi päätellä että ei kiinnosta. Silti jokin vaivaa tässä, miksi viestitellä minulle samalta paikkakunnalta ja jättää mainitsematta että on parinkymmenen kilometrin päässä minusta. ap [/quote] Hän saattoi tulla vähän ex tempore eikä kehdannut siinä samassa ehdottaa tapaamista. Ehkä reagoit jotenkin hänen mielestään epäkiinnostuneesti - koska olit hämmentynyt - eikä hän siksi ehdottanut tapaamista yhtäkkiä? Tai sitten hänellä oli muuten tiukka aikataulu silloin.

[/quote]

Onko ap. tämän tyypin äiti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:30"]

Tiedän hänen käyneen paikkakunnallani äitienpäivän tienoilla ja viestittelimme silloin,mutta hän ei ehdottanut tapaamista. Eikä edes kertonut että on tulossa tänne päin ennen kuin sanoi että on parhaillaan käymässä perheensä luona. Se oli minulle aika iso asia, periaatteessa suoraan tuosta voisi päätellä että ei kiinnosta. Silti jokin vaivaa tässä, miksi viestitellä minulle samalta paikkakunnalta ja jättää mainitsematta että on parinkymmenen kilometrin päässä minusta.

ap

[/quote]

Kaikki miehet ei oo niin tokiottoja... Edesottavaisia jne! Ehkä hän ei halunnut tuppautua! Mutta hän on selvästi mies, joka odottaa sinulta osuutta, ei sarjisten(!) supersankari. Rohkaistu nyt vain ap, tee jotain, jotain mahdotonta! (CMX)

[/quote]

Tiedän että tämä tyyppi ei ole tuppautuja, tiedän sen siitä kun hän kertoo että uteliaisuus on ärsyttävä piirre ihmisessä. Hän on aika yksityinen persoona, ja oman tiensä kulkija. Tavallaan juuri nämä piirteet aiheuttavat minussa sen lukon, että jos hän on niin rehellisesti oma itsensä kaikilla muilla osa-alueilla niin miksi hän salaisi ihastuksensa minuun. Nämä piirteet ovat myös selkeimmin ne miksi olen häneen ihastunut, on kerrassaan valloittavaa kun ihminen on rohkea tulilinjalle astuja, olen sellainen itsekin. Tai luulin olevani, mutta taidan olla vain nynny.

Siksi tämä onkin niin jäytävää minulle, kun en osaa päästää irtikään.

ap

[/quote]

Jaaha tästä pätellen siellä on monta pimpsaa tulilla ja sinä olet vain varalla, jos ei muilta heru.

Vierailija
104/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:26"]

Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)

Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?

Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?

Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..

[/quote]

Puusilmä.

[/quote]

Kuinka...?

ap

Vierailija
105/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:12"]

Benkku oli BB:ssä tyyppi, joka kyseli kaikilta, että mitä mieltä oot musta.

[/quote]

:D

ap

Vierailija
106/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:30"]Tiedän hänen käyneen paikkakunnallani äitienpäivän tienoilla ja viestittelimme silloin,mutta hän ei ehdottanut tapaamista. Eikä edes kertonut että on tulossa tänne päin ennen kuin sanoi että on parhaillaan käymässä perheensä luona. Se oli minulle aika iso asia, periaatteessa suoraan tuosta voisi päätellä että ei kiinnosta. Silti jokin vaivaa tässä, miksi viestitellä minulle samalta paikkakunnalta ja jättää mainitsematta että on parinkymmenen kilometrin päässä minusta. ap [/quote] Hän saattoi tulla vähän ex tempore eikä kehdannut siinä samassa ehdottaa tapaamista. Ehkä reagoit jotenkin hänen mielestään epäkiinnostuneesti - koska olit hämmentynyt - eikä hän siksi ehdottanut tapaamista yhtäkkiä? Tai sitten hänellä oli muuten tiukka aikataulu silloin.

[/quote]

[/quote]

Apua... no ei. Ilmeisesti ylitulkintaa harrastavat muutkin...

ap

Vierailija
107/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:17"]

Tiedän hänen käyneen paikkakunnallani äitienpäivän tienoilla ja viestittelimme silloin,mutta hän ei ehdottanut tapaamista. Eikä edes kertonut että on tulossa tänne päin ennen kuin sanoi että on parhaillaan käymässä perheensä luona. Se oli minulle aika iso asia, periaatteessa suoraan tuosta voisi päätellä että ei kiinnosta. Silti jokin vaivaa tässä, miksi viestitellä minulle samalta paikkakunnalta ja jättää mainitsematta että on parinkymmenen kilometrin päässä minusta.

ap

[/quote]

Kaikki miehet ei oo niin tokiottoja... Edesottavaisia jne! Ehkä hän ei halunnut tuppautua! Mutta hän on selvästi mies, joka odottaa sinulta osuutta, ei sarjisten(!) supersankari. Rohkaistu nyt vain ap, tee jotain, jotain mahdotonta! (CMX)

[/quote]

Tiedän että tämä tyyppi ei ole tuppautuja, tiedän sen siitä kun hän kertoo että uteliaisuus on ärsyttävä piirre ihmisessä. Hän on aika yksityinen persoona, ja oman tiensä kulkija. Tavallaan juuri nämä piirteet aiheuttavat minussa sen lukon, että jos hän on niin rehellisesti oma itsensä kaikilla muilla osa-alueilla niin miksi hän salaisi ihastuksensa minuun. Nämä piirteet ovat myös selkeimmin ne miksi olen häneen ihastunut, on kerrassaan valloittavaa kun ihminen on rohkea tulilinjalle astuja, olen sellainen itsekin. Tai luulin olevani, mutta taidan olla vain nynny.

ap

[/quote]

Jaaha tästä pätellen siellä on monta pimpsaa tulilla ja sinä olet vain varalla, jos ei muilta heru.

[/quote]

Toi nyt ole SEN metsästystä nähnytkään. Mutta ehkä sun on naisellisen itsetuntosi takia uskottava aina niin.

Vierailija
108/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:13"]

[/quote]

[/quote]

Apua... no ei. Ilmeisesti ylitulkintaa harrastavat muutkin...

ap

[/quote]

Eikun nyt ymmärsin. Siis juu. Ehkä äitienpäivänä tervehditään äitejä mutta toisaalta samalla reissulla ehtii kahvillekin.

ap

Vierailija
109/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:41"]

Menetän ehkä sen, että olen kuvitellut kaiken päässäni ja näytän typerältä. Lisäksi jos tunne ei ole molemminpuoleinen, niin epäilemättä viestittely loppuu ja todella nautin niistä keskusteluistamme. Tämäkin tilanne on parempi kuin se, että en kuulisi hänestä enää mitään. Fiksuja ja tunneälykkäitä, intuitiivisia ihmisiä on niin harvassa että kun sellaisen tapaa, haluaa vaan pitää hänet tavalla tai toisella elämässään. Ja olen miettinyt tuota että tuskin hän on kiinnostunut kun olisi jo ehdottanut tapaamista, mutta sitten toisaalta en minäkään ole ehdottanut vaikka olen ollut ihastunut  häneen jo aika kauan.. :(

Onko teillä kellään käytännön kokemuksia tällaisesta?? Puhun nyt watsapp ja FB privaviestittelystä, en mistään deittifoorumiviesteistä. :)

[/quote]

Ei ole kokeumusta toki v#&%&ko kyselet?

Vierailija
110/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:17"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Toi nyt ole SEN metsästystä nähnytkään. Mutta ehkä sun on naisellisen itsetuntosi takia uskottava aina niin.

[/quote]

Minä olen kyllä samaa mieltä kuin tämä alin kommentoija. Ei ole nyt kyse semmoisesta...

ap

Vierailija
111/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:09"]

Eikö oikeasti kenelläkään ole kokemusta tällaisesta?

[/quote]

NO EIIHH! Mitä sä kyselet kun kerrän oletat ettei kellään ole kokemusta? AAAAARRRH rasittava.

Vierailija
112/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sori nyt, mutta jos kaveri on tulilinjalle astuja, niin jos olisi ihastunut niin olisi päässyt ovesi taakse jo aikaa sitten. Hän on varmaan ihana mutta ei näköjään näe sinua tyttöystävämateriaalina. Ymmärrän kyllä miten noloa on jos sanot että olet ihastunut häneen ja hän näyttää ällistyneeltä ja vähän nololta kun ei tunne samoin. tässä kohtaa olen sitä mieltä että on syynsä miksi miehen oletetaan tekevän aloite. Nimittäin jos hän ei tee niin siitä voi päätellä aika paljon.

Vierailija
113/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:10"]

Mikä sinua pelottaa tuossa niin paljon?

[/quote]

Se että joudun pettymään eikä tunne ole molemminpuolinen. Kasvojen menetys myös pelottaa, että joudun sitten outoon valoon jos hän ei tunnekaan samoin. Olisin ajatellut että tästä asiasta olisi enemmän kokemuksia toisilla, kun aika moni kuitenkin kommunikoi nykyisin älylaitteilla ja tietokoneella.. että miten osoittaa kiinnostus verkon välityksellä.

ap

[/quote]

Et ole kypsä kunnolliseen ja oikeaan parisuhteeseen anna olla osta dildo.

Vierailija
114/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:24"]

Ap sori nyt, mutta jos kaveri on tulilinjalle astuja, niin jos olisi ihastunut niin olisi päässyt ovesi taakse jo aikaa sitten. Hän on varmaan ihana mutta ei näköjään näe sinua tyttöystävämateriaalina. Ymmärrän kyllä miten noloa on jos sanot että olet ihastunut häneen ja hän näyttää ällistyneeltä ja vähän nololta kun ei tunne samoin. tässä kohtaa olen sitä mieltä että on syynsä miksi miehen oletetaan tekevän aloite. Nimittäin jos hän ei tee niin siitä voi päätellä aika paljon.

[/quote]

No kerropa, mitä noloa siinä olisi, jos ap näyttäisi tunteensa, kun olet aikuinen ja kokenut, kypsä? Ymmärsin kyllä, miksi ap ei halua tehdä sitä, mutta jos nyt olisi vaikka nainen, joka haluaisi?

Vierailija
115/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei oletetaan että toivoa on. Entä jos kehität itsellesi jonkun tekosyyasian mennä sille paikkakunnalle missä hän on. Työasia tai jotain, tai mikälie ostoskäynti tai joku kaveri tai jotain. Sitten viestität tälle että olisit tulossa sinne päin mutta päivä ei ole vielä lyöty lukkoon, ja nyt kun olet siellä päin niin olisi kiva nähdä samalla. Jos hän haluaa nähdä sinut niin varmasti löytyy edes joku päivä joka hänelle sopii. Jos ei löydy niin :/... Onhan nyt ihan normaalia että jos viestitätte noin tiiviisti että jos sinä olet siellä päin niin haluat lounaalle tai kahville... tai illemmalla syömään ennen kuin lähdet junalla takaisin tai jotain. Viimeinen on ihan paras. Nimittäin jos asia ottaa tulta niin hän voi pitkittää käyntiäsi vaikka kävelyllä puistossa tai jotain... ja jos oikein hyvin käy niin pyytää sinua hänen luokseen ja jopa yöksi.

Jos näin ei käy, niin asia on aika selvä ja te olette vain kavereita hänen puoleltaan.

Vierailija
116/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:09"]

Eikö oikeasti kenelläkään ole kokemusta tällaisesta?

[/quote]

NO EIIHH! Mitä sä kyselet kun kerrän oletat ettei kellään ole kokemusta? AAAAARRRH rasittava.

[/quote]

Kysyin.

ap

Vierailija
117/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO KERRO KERRO KERRO!

Siis sinä vähän epäonnen numerolla, 113.

Vierailija
118/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:28"]

[/quote]

No kerropa, mitä noloa siinä olisi, jos ap näyttäisi tunteensa, kun olet aikuinen ja kokenut, kypsä? Ymmärsin kyllä, miksi ap ei halua tehdä sitä, mutta jos nyt olisi vaikka nainen, joka haluaisi?

[/quote]

No jos olisi nainen jolla ei ole mitään menetettävää, niin kuin hyvä ystävä, niin tietenkin avointa flirttiä. Ei mitään hyökkäävää mutta hymy joka ei jätä arvailun varaan pitääkö se nainen kahviseurastaan. Mutta ehdottomasti kasvokkain pitää päästä, että asia selviää.

Vierailija
119/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niinpä.. paitsi että minä olen myös tulilinjalle astuja ollut aina. Olen aloitteentekijä ja alullepanija ollut aina. Nyt vaan en osaa mitään. Tavallaan olen kaikilla muilla osa-alueilla hänen kanssaan rohkea ja otan asioita puheeksi, mutta tätä tunnepuolta kierrän kuin kissa ties mitä puuroa. Joten pelkästään sillä perusteella että hän ei ole tehnyt aloitetta en voi päättää, että häntä ei kiinnosta.

ap

Vierailija
120/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies käyttää paljon hymiöitä, varsinkin tätä :) ja tätä ;)

Ihastunut mies on kiinnostunut susta, kyselee paljon, kehuu, vihjailee että "onpa kiva kun laitoit viestiä" tai "just ajattelinkin sua.. ;)". Ylipäänsä laittaa sellaisia viestejä, että ne saavat hymyn huulille ja perhoset vatsanpohjassa ihan levottomiksi. Ihastunut mies ehdottaa tapaamista tai edes puhuu siitä niin, että tulevaisuudessa haluaa tavata. Häntä kiinnostaa sun tekemiset ja tuntemukset ja kuulumiset syvällisemminkin, kuin ihan pinnallisella tasolla. Niin, ja ihastunut mies haluaa kuulla sun äänesi, varsinkin kun teillä on toistenne numerot. Onko hän ehdottanut mitään että voisi soittaa sinulle tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi