Mistä tietää onko nettikirjekaveri ihastunut vai ei?
Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)
Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?
Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?
Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:30"]
KERRO KERRO KERRO KERRO!
Siis sinä vähän epäonnen numerolla, 113.
[/quote]
kerro mitä? Miten nainen tekee aloitteen? Minusta se alkaa jo siitä kun valitsee sen vaatteen joka on imarteleva mutta ei tyrkky, ne korkokengät jotka on naiselliset mutta ei hutsut, ja miten hän katsoo miestä silmiin vihjaten paljon lupaamatta mitään.
113
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:29"]
Okei oletetaan että toivoa on. Entä jos kehität itsellesi jonkun tekosyyasian mennä sille paikkakunnalle missä hän on. Työasia tai jotain, tai mikälie ostoskäynti tai joku kaveri tai jotain. Sitten viestität tälle että olisit tulossa sinne päin mutta päivä ei ole vielä lyöty lukkoon, ja nyt kun olet siellä päin niin olisi kiva nähdä samalla. Jos hän haluaa nähdä sinut niin varmasti löytyy edes joku päivä joka hänelle sopii. Jos ei löydy niin :/... Onhan nyt ihan normaalia että jos viestitätte noin tiiviisti että jos sinä olet siellä päin niin haluat lounaalle tai kahville... tai illemmalla syömään ennen kuin lähdet junalla takaisin tai jotain. Viimeinen on ihan paras. Nimittäin jos asia ottaa tulta niin hän voi pitkittää käyntiäsi vaikka kävelyllä puistossa tai jotain... ja jos oikein hyvin käy niin pyytää sinua hänen luokseen ja jopa yöksi.
Jos näin ei käy, niin asia on aika selvä ja te olette vain kavereita hänen puoleltaan.
[/quote]
Kiitos tästä. Ankeutan tätä ehdotusta sillä, että hän asuu niin pienellä paikkakunnalla että sinne ei ole kenelläkään mitään asiaa huvin vuoksi. Toisaalta mulla on eräs puolituttu kaveri joka asuu siellä suunnalla joten voisin toki tutustua lähemmin tähän kaveriin ja tehdä sinne reissun. En vaan tiedä kestäisikö omatuntoni tällaista kaverin hyväksikäyttöä... :P
ap
[/quote]
... sodassa ja rakkaudessa ... :D
Eikö mitään asiakasta jossain isommassa paikassa niin että ajat tämän kautta paluumatkalla? Ja jos otat lasillisen joudut jäämään yöksi :) Ei kirjastoa johon sinun juuri täytyy päästä tutkimaan jotain dokumenttia, arviointikäyntiä, helkkari haet jotain jota olet ostanut tori.fi :stä! Käyt katsomassa koiranpentua? Kaverille? Sinulla täytyy olla edes ystävätär jolla on sokkotreffit/serkku/täti/ostettava auto siinä kyläpahasen liepeillä ja hän on pyytänyt sinua mukaan. Hänen autollaan niin ettei haittaa jos jäät kyydistä.
Ihastunut mies käyttää paljon hymiöitä, varsinkin tätä :) ja tätä ;)
Ihastunut mies on kiinnostunut susta, kyselee paljon, kehuu, vihjailee että "onpa kiva kun laitoit viestiä" tai "just ajattelinkin sua.. ;)". Ylipäänsä laittaa sellaisia viestejä, että ne saavat hymyn huulille ja perhoset vatsanpohjassa ihan levottomiksi. Ihastunut mies ehdottaa tapaamista tai edes puhuu siitä niin, että tulevaisuudessa haluaa tavata. Häntä kiinnostaa sun tekemiset ja tuntemukset ja kuulumiset syvällisemminkin, kuin ihan pinnallisella tasolla. Niin, ja ihastunut mies haluaa kuulla sun äänesi, varsinkin kun teillä on toistenne numerot. Onko hän ehdottanut mitään että voisi soittaa sinulle tms?
[/quote]
Nyt kun luin viestejä läpi, niin ajat sitten on kirjoittanut jotain tyyliin että tämä keskustelu käydään kasvotusten joskus, joohan. Mutta en ole sitä silloin kokenut ehdotukseksi joten en ole asiaa kommentoinut hänelle mitenkään. Joohan ei sisältänyt kysymysmerkkiä.
ap
Ihastunut mies on kiinnostunut susta, kyselee paljon, kehuu, vihjailee että "onpa kiva kun laitoit viestiä" tai "just ajattelinkin sua.. ;)". Ylipäänsä laittaa sellaisia viestejä, että ne saavat hymyn huulille ja perhoset vatsanpohjassa ihan levottomiksi. Ihastunut mies ehdottaa tapaamista tai edes puhuu siitä niin, että tulevaisuudessa haluaa tavata. Häntä kiinnostaa sun tekemiset ja tuntemukset ja kuulumiset syvällisemminkin, kuin ihan pinnallisella tasolla. Niin, ja ihastunut mies haluaa kuulla sun äänesi, varsinkin kun teillä on toistenne numerot. Onko hän ehdottanut mitään että voisi soittaa sinulle tms?
[/quote]
Peukuttaisin tätä viis kertaa jos voisin. Just näin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Nyt kun luin viestejä läpi, niin ajat sitten on kirjoittanut jotain tyyliin että tämä keskustelu käydään kasvotusten joskus, joohan. Mutta en ole sitä silloin kokenut ehdotukseksi joten en ole asiaa kommentoinut hänelle mitenkään. Joohan ei sisältänyt kysymysmerkkiä.
ap
[/quote]
On paljon hymiöitä, melkein joka lauseessa. Etenkin tuota silmänisku. Mutta hän on vekkuli muutenkin, uskoisin että viestii niin kaikille. Huomasin juuri myös että siellä on itseasiassa kahteen kertaan tuo että jatketaan keskustelua kasvotusten. Vituttaa nyt jotenkin todella paljon tämä tilanne. Jospa mä olen vaan oikeesti tyhmä.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:20"]
Ja ikä oli?! Eikö äiti ole opettanut, että pettymykset kuuluu elämään ja niiden kanssa oppii elämään?! Kasvojen menetys ihmisen kanssa jota et ole tavannut?! Taitaa kuitenkin se rakkaus tapahtua ihan oikeassa elämässä, eikä yksin virtuaalimaailmassa. Miten osoittaa kiinnostus verkon välityksellä...hymiöillä :D Pois nyt sielä mukavuus alueelta. Olet jo iso tyttö!
[/quote]
Kyllä mä ymmärrän aloittajaa. Mitä hyötyä kasvojen menetyksestä olisi, jos miehen kiinnostus vielä on epävarmaa ja toimimalla oikein asiat saisi menemään ilman kasvojenmenetystä niin, että jos ei suhdetta tulekaan, niin ystävyydestä saa sen, minkä siitä on mahdollista saada sitten. Vaikutat pinnalliselta, jos se on ihan sama, miten jonkun kivan ihmisen kanssa käy.
[/quote]
Missä pumpulissa te kasvatte? Kasvojen menetys? Mitä hittoa jos se sen ihastus on alaikänen kakara niin sitten se on kasvojen menetys ja kunnolla ja paikallaan, muussatapauksessa höpöhöpö.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:44"]
[/quote]
ap
[/quote]
On paljon hymiöitä, melkein joka lauseessa. Etenkin tuota silmänisku. Mutta hän on vekkuli muutenkin, uskoisin että viestii niin kaikille. Huomasin juuri myös että siellä on itseasiassa kahteen kertaan tuo että jatketaan keskustelua kasvotusten. Vituttaa nyt jotenkin todella paljon tämä tilanne. Jospa mä olen vaan oikeesti tyhmä.
ap
[/quote]
No hei. Et ole. Ihastunut vaan ja se sallitaan. Nyt vaan itse livautat sinne seuraavaan viestiin että olis mukava vaihteeksi nähdä ihan kasvotusten. Katsot tarttuuko siihen. Jos sanoo että no niin olis mutta kun noi työt painaa päälle, on edes jotain toivoa ja voit varovasti kehittää keskustelua että milloin se sitten olisi mahdollista, esim. vaikka koska on lomalla ja mitä aikoo tehdä. Kesällä ihmiset liikkuu ja te voitte törmätä jossain muualla päin Suomea. Jos mies ei yhtään tartu siihen niin...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:16"]
Minusta tuntuu, ettei hän ole ihastunut, jos kerran lähinnä vastaa kun itse taas aloitat. Mutta se ei tarkoita, etteikö homma voisi siihen suuntaan edetä. Hankalaa.... Mutta se voi vaatia sinulta enmmän kuin mitä olet valmis antamaan :( Mulla on vähän tuollainen tilanne, tosin mies on tosi hankala ja estynyt. Mutta siis mun yritykset pilaa aina se pelko, että joku muu vie miehen, jos en tee jotain. Mutta jos mies kuuluu sulle, niin etkö vain voisi syventää ystävyyttänne ja luottaa, että jos on tarkoitettu, että saatte toisenne niin saatte? Se voi toimia epävarmoihin miehiin.
[/quote]
Kyllä hän yhtälailla aloittaa viestit, mutta tarkoitin että aina kun aloitan niin kyllä hän hetimmiten vastaa. En osaa sanoa kumpi aloittaa enemmän, lähes päivittäin kun viestii niin yleensä vaan jatketaan siitä mihin jäädään. Tietysti pessimisti minussa ajattelee että hän vastaa vain siksi, että se on kohteliasta. Toisaalta viestit ovat usein henkilökohtaisia positiivisia huomioita minusta ja hän muistaa paljon asioita joita olen joskus pitkiä aikoja sitten sanonut. Lisäksi hän laittaa usein kuvia mitä on tekemässä ja kirjasta jota lukee, pyytämättäni siis. Näitä pieniä juttuja on useita joista mietin, että voisiko tässä olla jotain muutakin mutta olen jotenkin aivan lamaantunut jos kuvittelenkin kaiken.
Ja hänelle joka kirjoitti tänne että kasva isoksi tai jotain, niin ikävä kyllä olen lähempänä 30 vuotta kuin 20 vuotta ja ollut elämäni aikana vain kolmessa suhteessa. Tällaista tunnetta en ole kuitenkaan tuntenut ennen, sellaista sielujen yhteenkuuluvuutta. Mutta edelleen, vika saattaa olla vain mun pääsä ja todellakin pelkään että menetän tuon ihmisen kokonaan jos sotken tähän romantiikkaa.
ap
[/quote]
Teen kaverilleni samaa, sukupuolesta riippumatta. m31
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:27"]
Olin vastaavanlaisessa tilanteessa ja silloin ainakin mies laittoi oma-alotteisesti viestiä väh. joka toinen päivä ja ehdotteli tapaamisia yms. Myöhemmin kertoikin että on ihastunut.
[/quote]
Okei.. tapaamiset eivät onnistu koska se vaatisi useiden tuntien matkustaminen toisen paikkakunnalle. Ainakin jos minä laittaisin että piipahdetaanko kahvilla, se tarkoittaisi kallista investointia junamatkoihin. :/ Se olisi liian läpinäkyvää.
ap
[/quote]
On se niin kallista huoh, osta nyt se dildo!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:34"]
Olin vastaavanlaisessa tilanteessa ja silloin ainakin mies laittoi oma-alotteisesti viestiä väh. joka toinen päivä ja ehdotteli tapaamisia yms. Myöhemmin kertoikin että on ihastunut.
[/quote]
Okei.. tapaamiset eivät onnistu koska se vaatisi useiden tuntien matkustaminen toisen paikkakunnalle. Ainakin jos minä laittaisin että piipahdetaanko kahvilla, se tarkoittaisi kallista investointia junamatkoihin. :/ Se olisi liian läpinäkyvää.
ap
[/quote]
No voi hitsi... Mitähän se maailmankaikkeus nyt haluaa sanoa, koska tuossa on ihan selvästi aika iso este välillänne. Jos on epävarmuutta ilmassa, se voi ikään kuin tehdä rohkeammaksi, mutta hankalaa mennä tuosta mihinkään. Jos maailmankaikkeus haluaa teidät yhteen, jommalle kummalle tulee yllättävä muutto tai työreissu tms. sinne, missä toinen asuu.
Ja normaalit miehet ei rupea mitään kuvia kehumaan, vain seksin perässä olevat.
[/quote]
Maailmankaikkeus? Se just ei halua näitä yhteen! Koska on niin vaikeaa ja akka pelkää että naama menee! Maailman kaikkeus kaikessa viisaudessaan tekee suhteesta mahdottoman koska tämä muikki sitä juuri säteilee energioillaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:57"]
Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta.
[/quote]
OT: OIKEESTI pidätkö miehiä noin tyhminä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:02"]
Milloin tästäkin asiasta on tullut noin vaikeaa?! Jotenkin naiset pilaa ihastumisenkin tällä jatkuvalla ylianalyysillä ja miettimisellä. Onko tämäkin asia nykynaiselle ihan liian iso ponnistus?! No voi voi nolasin itseni uikuti uikuti...next! Ehkä sinun on hyvä kotona vähän vielä kasvaa. Ehkä voisit äitisi kanssa keskustella asiasta?!
[/quote]
Mun äidillä on muistisairaus ja ikääni sivuutinkin tuolla aiemmin, ei taida liittyä tämä tunne ikään. Ystävilleni en ole tästä asiasta puhunut, sillä jotenkin tämä on liian suuri tunne edes puettavaksi sanoiksi. Tavallaan tätä tilannetta ei ole olemassa kuin virtuaalisesti sanoina, mitään ei ole sanottu ääneen. Kaikki tapahtuu näytöllä ja minun päässäni. Koodaapa tästä sitten joku tulkinta.. :(
ap
[/quote]
Asia on loppuun käsitelty.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:57"]
[/quote]
ap
[/quote]
On se niin kallista huoh, osta nyt se dildo!
[/quote]
Tarkoitin että junalippu maksaa sen verran, että niin pienelle paikkakunnalle mentäessä ei kukaan matkusta vain kahville. Tulee kahville hintaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:10"]
Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta.
[/quote]
Apua tämä on kyllä pahinta juuri. Voin heittää vihjeitä ja täkyjä mutta vastaa hän kummin tahansa, se ei tarkoita mitään. :( Hän kutsui Facebookissa johonkin tapahtumaan minut joka oli täällä mun paikkakunnallani, ja kertoi menevänsä. Sanoin että en varmaan ole menossa ja poistin tapahtuman listoiltani. Kuulin myöhemmin että hänkään ei ollut ollut siellä.. ja taas mietin, että oliko se vihje hänen puoleltaan ja minä missasin sen.. en usko täkyihin enää. Mitä edes ovatkaan...Olen varmaan jotenkin idiootti.
ap
[/quote]
Justhan mä sanoin, että maailmankaikkeus järjestäis JUST JOTAIN TUOLLAISTA, työmatkaa tms. Sä nyt missasit selkeän etenemisen väleissänne........ Mutta se ei varmasti ollut viimeinen,jos et halua niin. Nyt silmät auki nainen!
42
[/quote]
NO KUN SE EI omalla negatiivisuudellaan saa kuin hutia aikaan =D usko jo!
Negatiivinen tai realisti, tai pessimisti. Jos olisin pelkästään näitä, en olisi tehnyt tätä aloitusta. Toivo elää.
ap
Nyt oikeasti joku roti tuohon hommaan. Selvä, sulla ei ole kauheasti kokemusta tällaisista asioista, mutta kukaan täällä ei sulle pysty kertomaan mitä se mies ajattelee ja haluaa. Mitä jos kysyisit suoraan häneltä itseltään? Kerrot vaan tunteistas, ihan niin yksinkertaisesti kuin että nautit tein keskusteluista ja oot alkanut näkemään tän miehenkin erilaisessa valossa ja haluaisit ottaa selville, että voisiko teidän välillä olla enemmänkin kuin pelkkää ystävyyttä. Ihan suotta pelkäät kasvojen menetystä tuossa asiassa. Miksi kukaan nauraisi sinun tunteille? Se mies on ilmeisesti fiksu ja aikuinen, joten tuskin hän on sulle nauramassa tai ystävyyttä lopettamassa, jos ei ole kiinnostunut. Mitä muiden mielipiteisiin tulee niin niillä tuskin on väliä.
Mieti jos tuo mies on se kuka tekisi sut onnelliseksi ja olisi sulle se loppuelämän rakkaus? Tai pahempaa, mieti jos sun sulta menee se henkilö ohi, kun soudat ja huopaat tuon ihastuksen kanssa ja oot henkisesti siinä kiinni ja sokea muille. Se jää kaduttamaan, jos ei koskaan saa tietää.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:26"]
Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)
Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?
Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?
Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..
[/quote]
Puusilmä.
[/quote]
Kuinka...?
ap
[/quote]
Naulan kantaan ap.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:30"]Tiedän hänen käyneen paikkakunnallani äitienpäivän tienoilla ja viestittelimme silloin,mutta hän ei ehdottanut tapaamista. Eikä edes kertonut että on tulossa tänne päin ennen kuin sanoi että on parhaillaan käymässä perheensä luona. Se oli minulle aika iso asia, periaatteessa suoraan tuosta voisi päätellä että ei kiinnosta. Silti jokin vaivaa tässä, miksi viestitellä minulle samalta paikkakunnalta ja jättää mainitsematta että on parinkymmenen kilometrin päässä minusta. ap [/quote] Hän saattoi tulla vähän ex tempore eikä kehdannut siinä samassa ehdottaa tapaamista. Ehkä reagoit jotenkin hänen mielestään epäkiinnostuneesti - koska olit hämmentynyt - eikä hän siksi ehdottanut tapaamista yhtäkkiä? Tai sitten hänellä oli muuten tiukka aikataulu silloin.
[/quote]
Onko ap. tämän tyypin äiti?
[/quote]
Apua... no ei. Ilmeisesti ylitulkintaa harrastavat muutkin...
ap
[/quote]
No mitä mies sun luonas tekisi sitten äitienpäivänä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:05"]
[/quote]
OT: OIKEESTI pidätkö miehiä noin tyhminä?
[/quote]
Ei, en pidä. Tarkennatko millä tavalla tuo on tyhmänä pitämistä, olen varmaan niin tyhmä etten ymmärrä ;) Jos viittaat esimerkiksi siihen ettei pelkkä kaveri voisi sanoa tuollaista vaan kyseessä olisi takuuvarma kiinnostuksen osoitus josta pitäisi tuntea itsensä hirmu noloksi jos toinen kieltäytyykin, niin kyseessähän on pelkkä toisen tulkinta kiinnostuksen osoitukseksi. Pointti nimenomaan saada selville miten toinen sanoman tulkitsee ja miten hän siihen reagoi. Tällä keskustelun sivullahan nähtiin jo mm. että ap on saanut nimenomaan tällaisia täkyjä tuolta mieheltä, mutta ei ole tulkinnut niitä mitenkään eli ei ole reagoinut niihin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:29"]
Okei oletetaan että toivoa on. Entä jos kehität itsellesi jonkun tekosyyasian mennä sille paikkakunnalle missä hän on. Työasia tai jotain, tai mikälie ostoskäynti tai joku kaveri tai jotain. Sitten viestität tälle että olisit tulossa sinne päin mutta päivä ei ole vielä lyöty lukkoon, ja nyt kun olet siellä päin niin olisi kiva nähdä samalla. Jos hän haluaa nähdä sinut niin varmasti löytyy edes joku päivä joka hänelle sopii. Jos ei löydy niin :/... Onhan nyt ihan normaalia että jos viestitätte noin tiiviisti että jos sinä olet siellä päin niin haluat lounaalle tai kahville... tai illemmalla syömään ennen kuin lähdet junalla takaisin tai jotain. Viimeinen on ihan paras. Nimittäin jos asia ottaa tulta niin hän voi pitkittää käyntiäsi vaikka kävelyllä puistossa tai jotain... ja jos oikein hyvin käy niin pyytää sinua hänen luokseen ja jopa yöksi.
Jos näin ei käy, niin asia on aika selvä ja te olette vain kavereita hänen puoleltaan.
[/quote]
Kiitos tästä. Ankeutan tätä ehdotusta sillä, että hän asuu niin pienellä paikkakunnalla että sinne ei ole kenelläkään mitään asiaa huvin vuoksi. Toisaalta mulla on eräs puolituttu kaveri joka asuu siellä suunnalla joten voisin toki tutustua lähemmin tähän kaveriin ja tehdä sinne reissun. En vaan tiedä kestäisikö omatuntoni tällaista kaverin hyväksikäyttöä... :P
ap