Mistä tietää onko nettikirjekaveri ihastunut vai ei?
Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)
Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?
Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?
Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..
Kommentit (164)
Eilen sain sen verran aikaiseksi, että otin esille kesäsuunnitelmiani. Ihastukseni kyseli tarkentavia kysymyksiä ja oli kiinnostunut kuvista ja linkeistä joita laitoin kesälomasuunnitelmistani. Kerään nyt rohkeutta ehdottaakseni jonnekin festareille menoa tai jotain.. :( Kuolen, mahaan sattuu. Pitäisi puristaa vielä viimeiset opintosuoritukset mutta päässä on vain tämä yksi ja sama asia.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:20"]
Ja ikä oli?! Eikö äiti ole opettanut, että pettymykset kuuluu elämään ja niiden kanssa oppii elämään?! Kasvojen menetys ihmisen kanssa jota et ole tavannut?! Taitaa kuitenkin se rakkaus tapahtua ihan oikeassa elämässä, eikä yksin virtuaalimaailmassa. Miten osoittaa kiinnostus verkon välityksellä...hymiöillä :D Pois nyt sielä mukavuus alueelta. Olet jo iso tyttö!
[/quote]
Kyllä mä ymmärrän aloittajaa. Mitä hyötyä kasvojen menetyksestä olisi, jos miehen kiinnostus vielä on epävarmaa ja toimimalla oikein asiat saisi menemään ilman kasvojenmenetystä niin, että jos ei suhdetta tulekaan, niin ystävyydestä saa sen, minkä siitä on mahdollista saada sitten. Vaikutat pinnalliselta, jos se on ihan sama, miten jonkun kivan ihmisen kanssa käy.
[/quote]
Missä pumpulissa te kasvatte? Kasvojen menetys? Mitä hittoa jos se sen ihastus on alaikänen kakara niin sitten se on kasvojen menetys ja kunnolla ja paikallaan, muussatapauksessa höpöhöpö.
[/quote]
No siis olisipa sitten kiva jatkaa ystävinä, jos tuntisi itsensä täysin tyhmäksi kuviteltuaan, että saisi vastakaikua. Ja ap:llehan oli tärkeää saada kuitenkin pitää mies nykyisen kaltaisen lähellä, ei ainakaan kauempana. Tuskin se mieskään sitten vastaan tulisi, koska kokisi sen hölmöksi, että joutui sanomaan, ettet kiinnosta. Nainen saisi kontata sen pettymyksen yli takaisin ystävyyteen. Helposti jäisi konttaamatta ja mies... tulkitsisi sen niin, ettei muu sitten kiinnostanutkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:16"]
Minusta tuntuu, ettei hän ole ihastunut, jos kerran lähinnä vastaa kun itse taas aloitat. Mutta se ei tarkoita, etteikö homma voisi siihen suuntaan edetä. Hankalaa.... Mutta se voi vaatia sinulta enmmän kuin mitä olet valmis antamaan :( Mulla on vähän tuollainen tilanne, tosin mies on tosi hankala ja estynyt. Mutta siis mun yritykset pilaa aina se pelko, että joku muu vie miehen, jos en tee jotain. Mutta jos mies kuuluu sulle, niin etkö vain voisi syventää ystävyyttänne ja luottaa, että jos on tarkoitettu, että saatte toisenne niin saatte? Se voi toimia epävarmoihin miehiin.
[/quote]
Kyllä hän yhtälailla aloittaa viestit, mutta tarkoitin että aina kun aloitan niin kyllä hän hetimmiten vastaa. En osaa sanoa kumpi aloittaa enemmän, lähes päivittäin kun viestii niin yleensä vaan jatketaan siitä mihin jäädään. Tietysti pessimisti minussa ajattelee että hän vastaa vain siksi, että se on kohteliasta. Toisaalta viestit ovat usein henkilökohtaisia positiivisia huomioita minusta ja hän muistaa paljon asioita joita olen joskus pitkiä aikoja sitten sanonut. Lisäksi hän laittaa usein kuvia mitä on tekemässä ja kirjasta jota lukee, pyytämättäni siis. Näitä pieniä juttuja on useita joista mietin, että voisiko tässä olla jotain muutakin mutta olen jotenkin aivan lamaantunut jos kuvittelenkin kaiken.
Ja hänelle joka kirjoitti tänne että kasva isoksi tai jotain, niin ikävä kyllä olen lähempänä 30 vuotta kuin 20 vuotta ja ollut elämäni aikana vain kolmessa suhteessa. Tällaista tunnetta en ole kuitenkaan tuntenut ennen, sellaista sielujen yhteenkuuluvuutta. Mutta edelleen, vika saattaa olla vain mun pääsä ja todellakin pelkään että menetän tuon ihmisen kokonaan jos sotken tähän romantiikkaa.
ap
[/quote]
Teen kaverilleni samaa, sukupuolesta riippumatta. m31
[/quote]
Onpa ikävää. Millä varmistat, ettet riko jonkun sydäntä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:27"]
Olin vastaavanlaisessa tilanteessa ja silloin ainakin mies laittoi oma-alotteisesti viestiä väh. joka toinen päivä ja ehdotteli tapaamisia yms. Myöhemmin kertoikin että on ihastunut.
[/quote]
Okei.. tapaamiset eivät onnistu koska se vaatisi useiden tuntien matkustaminen toisen paikkakunnalle. Ainakin jos minä laittaisin että piipahdetaanko kahvilla, se tarkoittaisi kallista investointia junamatkoihin. :/ Se olisi liian läpinäkyvää.
ap
[/quote]
No voi hitsi... Mitähän se maailmankaikkeus nyt haluaa sanoa, koska tuossa on ihan selvästi aika iso este välillänne. Jos on epävarmuutta ilmassa, se voi ikään kuin tehdä rohkeammaksi, mutta hankalaa mennä tuosta mihinkään. Jos maailmankaikkeus haluaa teidät yhteen, jommalle kummalle tulee yllättävä muutto tai työreissu tms. sinne, missä toinen asuu.
Ja normaalit miehet ei rupea mitään kuvia kehumaan, vain seksin perässä olevat.
[/quote]
Maailmankaikkeus? Se just ei halua näitä yhteen! Koska on niin vaikeaa ja akka pelkää että naama menee! Maailman kaikkeus kaikessa viisaudessaan tekee suhteesta mahdottoman koska tämä muikki sitä juuri säteilee energioillaan.
[/quote]
Olis ollut kutsu tavata livenä, mutta ap ei tarttunut siihen. Maailmankaikkeus antoi siis tilaisuuden tutustua lisää, VAIKKA tuota välimatkaa onkin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:04"] Toivon viestiä tyyliin: Olisi kiva nähdä kasvotusten. Tai: Tykkään sinusta paljon. Jälkimmäisen voisi tulkita edelleen platoniseksi, mutta se riittäisi minulle. Että hän tykkäisi minusta paljon.
ap
[/quote]
Sehän on sanonut sinulle nuo molemmat asiat. Sanot, että se riittäisi. Mutta kun niin tapahtuu, niin ei riitäkään.
En jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, mutta voi apua, mikä tyyppi olet, ap! Ihanko oikeasti olet kolmekymppinen nainen, joka on ollut jo useammassa parisuhteessa? Oletko aina ollut noin passiivinen? Miten ihmeessä aiemmat suhteesi ovat alkaneet?
En todellakaan osaa auttaa, koska itse tekisin yksinkertaisesti siten, että KERTOISIN miehelle tunteistani ja KYSYISIN, tunteeko hän yhtään samoin. Se on kaikkein yksinkertaisinta. Mitä noloa siinä muka on? Jos mies on kiva ja fiksu, hän torjuu sinut kohteliaasti, mikäli ei ole kiinnostunut. Miksei ystävyytenne voisi sen jälkeen jatkua kuten tähänkin saakka? Pelkäätkö niin kovasti kasvojesi menettämistä, ettet edes yritä, vaikka yrittäminen voisi johtaa onnelliseen parisuhteeseen? Surullista ja säälittävää. Mitä jos mies olisikin kiinnostunut sinusta mutta ei uskalla tehdä mitään, koska pelkää, ettet sinä ole kiinnostunut? Sanoithan juuri vähentäneesi viestittelyä hänelle. Mielestäni toiminnassasi ei ole mitään järkeä. Vetäydyt, kun pitäisi rohkaista toista ja näyttää oma mielenkiintosi. Jos oikeasti olet ihastunut, pitäisi tehdä täysin päinvastoin.
Kun mies on sanonut sinulle, että haluaa tavata kasvotusten, niin se todellakin tarkoittaa, että haluaa tavata kasvotusten. Ei se ole mikään väistöyritys, sun selityksesi siitä on vähintään omituinen. Jokainen ihminen, joka on ikinä keskustellut toisen kanssa tietää, että viestitellessä ja puhelimessakin on suuri väärinymmärryksen vaara. Väärinymmärrysten välttämiseksi on turvallisinta puhua henkilökohtaisista asioista kasvotusten. Mies siis haluaa puhua asioista, mutta mieluiten livenä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:30"]
KERRO KERRO KERRO KERRO!
Siis sinä vähän epäonnen numerolla, 113.
[/quote]
kerro mitä? Miten nainen tekee aloitteen? Minusta se alkaa jo siitä kun valitsee sen vaatteen joka on imarteleva mutta ei tyrkky, ne korkokengät jotka on naiselliset mutta ei hutsut, ja miten hän katsoo miestä silmiin vihjaten paljon lupaamatta mitään.
113
[/quote]
Että miksi olisi nolo, jos kertoisi kiinnostuksestaan? Mulle olis muuten aivan vierasta toimia noin kuin ehdotit. En ole koskaan toiminut miesten kanssa noin. En ole ap.
115
[/quote]
Nuorempana olin hyvinkin suora. Lähestyin ihastuksiani ja kerroin vilpittömästi mitä ajattelin. Ei siitä hyvää seurannut, ja on kantapään kautta opittu että jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei tee, siinä on viestiä riittävästi.
Se mitä kirjoitin korkokengistä ja pukevista vaatteista, tarkoittaa että tottakai pitää yrittää tulla huomatuksi, ja se flirtti kertoo että olen kiinnostunut. Voin tehdä melkein kaiken muun, mutta miehen täytyy tulla vastaan. Parasta on kuitenkin kun miehen silmiin syttyy kiinnostus minut nähdessään, ilman että minun täytyy tehdä mitään. On ihanaa kun ei tarvitse arvailla, että onko toinen kiinnostunut, sen näkee hänen joka katseestaan ja hymystään, ja siitä että hän ei osaa olla koskettamatta.
Parasta on kun lopulta löytää jonkun jonka kanssa on välitön kemia. Mies voi olla ujokin, mutta kun hän näkee sen saman kiinnostuneen katseen ja hymyn, kummankaan ei tarvitse arvailla.
Siksi olen sitä mieltä että jos se ei ole jo syttynyt, jos mies ei ole jo tehnyt jotain, hän ei ole tekemässäkään ja se on yksipuolista.
113
KERRO KERRO KERRO KERRO!
[/quote]
kerro mitä? Miten nainen tekee aloitteen? Minusta se alkaa jo siitä kun valitsee sen vaatteen joka on imarteleva mutta ei tyrkky, ne korkokengät jotka on naiselliset mutta ei hutsut, ja miten hän katsoo miestä silmiin vihjaten paljon lupaamatta mitään.
113
[/quote]
Että miksi olisi nolo, jos kertoisi kiinnostuksestaan? Mulle olis muuten aivan vierasta toimia noin kuin ehdotit. En ole koskaan toiminut miesten kanssa noin. En ole ap.
115
[/quote]
113 :
En koe että tällaisessa ihmissuhteessa mikä minulla on, korkokenkäsukkanauhaleikeillä saadaan toivottua lopputulosta. Kauniita naisia on maailma täynnä, mielestäni turha lähteä kikkailemaan millään ulkoisilla asioilla, sillä tavoittaa sellaisia miehiä joista en piittaa muutenkaan.
ap
Itse et tarttunut tilaisuuteen tavata kun se tarjottiin. Miksi? Jos olisit silloin ollut noin ihastunut et taatusti olisi jättänyt sitä käyttämättä? Mitä nyt on tapahtunut että se sama mies on yhtäkkiä maailman ihanin. Jonka olet tuntenut jo vuosia.
Biologinen kello?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:20"]
Ja ikä oli?! Eikö äiti ole opettanut, että pettymykset kuuluu elämään ja niiden kanssa oppii elämään?! Kasvojen menetys ihmisen kanssa jota et ole tavannut?! Taitaa kuitenkin se rakkaus tapahtua ihan oikeassa elämässä, eikä yksin virtuaalimaailmassa. Miten osoittaa kiinnostus verkon välityksellä...hymiöillä :D Pois nyt sielä mukavuus alueelta. Olet jo iso tyttö!
[/quote]
Kyllä mä ymmärrän aloittajaa. Mitä hyötyä kasvojen menetyksestä olisi, jos miehen kiinnostus vielä on epävarmaa ja toimimalla oikein asiat saisi menemään ilman kasvojenmenetystä niin, että jos ei suhdetta tulekaan, niin ystävyydestä saa sen, minkä siitä on mahdollista saada sitten. Vaikutat pinnalliselta, jos se on ihan sama, miten jonkun kivan ihmisen kanssa käy.
[/quote]
Missä pumpulissa te kasvatte? Kasvojen menetys? Mitä hittoa jos se sen ihastus on alaikänen kakara niin sitten se on kasvojen menetys ja kunnolla ja paikallaan, muussatapauksessa höpöhöpö.
[/quote]
No siis olisipa sitten kiva jatkaa ystävinä, jos tuntisi itsensä täysin tyhmäksi kuviteltuaan, että saisi vastakaikua. Ja ap:llehan oli tärkeää saada kuitenkin pitää mies nykyisen kaltaisen lähellä, ei ainakaan kauempana. Tuskin se mieskään sitten vastaan tulisi, koska kokisi sen hölmöksi, että joutui sanomaan, ettet kiinnosta. Nainen saisi kontata sen pettymyksen yli takaisin ystävyyteen. Helposti jäisi konttaamatta ja mies... tulkitsisi sen niin, ettei muu sitten kiinnostanutkaan.
[/quote]
Hyvin ymmärretty, juuri näin. Pahin tilanne olisi se että hän tietäisi ihastumisestani eikä tuntisi vastakaikua. Koska tunnen hänet aika hyvin, tiedän että hän potisi siitä huonoa omaatuntoa ja kokisi velvollisuudekseen hyvittää aiheuttamansa mielipahan. Mutta tarpeeksi hyvin en kuitenkaan tunne, että tietäisin millainen hän on ihastuneena.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:15"]
Itse et tarttunut tilaisuuteen tavata kun se tarjottiin. Miksi? Jos olisit silloin ollut noin ihastunut et taatusti olisi jättänyt sitä käyttämättä? Mitä nyt on tapahtunut että se sama mies on yhtäkkiä maailman ihanin. Jonka olet tuntenut jo vuosia.
Biologinen kello?
[/quote]
Siis on hän koko ajan ollut ihana..Ihastumiseni olen tajunnut vasta viime viikkoina. Aloitin tämän ketjun että saisin apua. Ja sain. Tämän ketjun ansiosta kävin läpi vanhoja viestejämme ja bongasin sieltä nyt asioita joita en ole aiemmin huomannut. Tarvitsin tätä ketjua. Olisipa tästä apua jollekin toisellekin.. käykää nyt ainakin läpi niitä viestejänne, ne ihmiset ketkä painii samanlaisten asioiden kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:56"]
Kun mies on sanonut sinulle, että haluaa tavata kasvotusten, niin se todellakin tarkoittaa, että haluaa tavata kasvotusten. Ei se ole mikään väistöyritys, sun selityksesi siitä on vähintään omituinen. Jokainen ihminen, joka on ikinä keskustellut toisen kanssa tietää, että viestitellessä ja puhelimessakin on suuri väärinymmärryksen vaara. Väärinymmärrysten välttämiseksi on turvallisinta puhua henkilökohtaisista asioista kasvotusten. Mies siis haluaa puhua asioista, mutta mieluiten livenä.
[/quote]
Olet oikeassa. Olen toiminut ajattelemattomasti. Yritän paikata tilanteen jos osaan.
ap
KERRO KERRO KERRO KERRO!
[/quote]
113
[/quote]
115
[/quote]
113 :
En koe että tällaisessa ihmissuhteessa mikä minulla on, korkokenkäsukkanauhaleikeillä saadaan toivottua lopputulosta. Kauniita naisia on maailma täynnä, mielestäni turha lähteä kikkailemaan millään ulkoisilla asioilla, sillä tavoittaa sellaisia miehiä joista en piittaa muutenkaan.
ap
[/quote]
Olet varmaan oikeassa, ei pidä ollakaan mitä ei ole. Parempi olla oma itsensä heti alusta asti. Minua se on omimmillaan ja suhteesta jäisi puuttumaan paljon jos en voisi ilmaista naisellisuuttani sillä tavalla. Onneksi löysin kumppanin joka on samalla aallonpituudella :)
113
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:23"]
KERRO KERRO KERRO KERRO!
[/quote]
113
[/quote]
115
[/quote]
113 :
ap
[/quote]
Olet varmaan oikeassa, ei pidä ollakaan mitä ei ole. Parempi olla oma itsensä heti alusta asti. Minua se on omimmillaan ja suhteesta jäisi puuttumaan paljon jos en voisi ilmaista naisellisuuttani sillä tavalla. Onneksi löysin kumppanin joka on samalla aallonpituudella :)
113
[/quote]
Totta, olen iloinen puolestasi. Kävisipä minullekin yhtä hyvin. :)
ap
Tätä keskustelua lukeneena olen huomannut, että se mies taitaa olla melko rakastunut suhun. Teidän välillä on niin älytön kemia ja olette niin samalla aaltopituudella, että mies on hätkähtänyt ja nyt ei uskalla tehdä suurempia aloitteita.. Hän ei halua myöskään säikäyttää sinua, ettei menetä sinua millään tasolla.. Molemmat taidatte miettiä aivan samaa. :) Haloooo! :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:30"]
Tätä keskustelua lukeneena olen huomannut, että se mies taitaa olla melko rakastunut suhun. Teidän välillä on niin älytön kemia ja olette niin samalla aaltopituudella, että mies on hätkähtänyt ja nyt ei uskalla tehdä suurempia aloitteita.. Hän ei halua myöskään säikäyttää sinua, ettei menetä sinua millään tasolla.. Molemmat taidatte miettiä aivan samaa. :) Haloooo! :)
[/quote]
Miten meidän kemiamme voi välittyä viesteistäni täällä... :/
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Miten meidän kemiamme voi välittyä viesteistäni täällä... :/
ap
[/quote]
Arvelin vain sitä kemiaa, koska mies ei nyt jaksaisi muuten vaan lähetellä kuvia ja viestitellä päivittäin ja siten, että juttu vaan jatkuu. Eikä laittaisi ;) hymiöitä... Laittaako koskaan sydämiä? Tuostahan huokuu ihan selvä ihastus ja kiinnostus.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:11"]
Koska te ette ole mitään kaksikymppisiä kakaroita ja tilanne vaivaa sinua, ehdottaisin pientä mukavuusalueeltapoistumismuuvia.
Mikä sinua estää kirjoittamasta miehelle, että sinusta on tosi mielenkiintoista vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia? Ja että olet huomannut itsessäi myös ei-kaverillisia fiiliksiä häntä kohtaan. Ja että olisi kiva hiukan tietää mitä hän ajattelee sinusta. "Jos et ole kiinnostunut minusta romanttisesti niin toivon, että se ei vaikuttaisi meidän väleihin, koska nautin hirveästi viestittelystämme ja olet ihminen, jota arvostan kovasti."
?
Tuo nykyinen tilanne syö sinua. Itselläni ei hermo kestäisi...
[/quote]
Tuo boldaamani kohta oli jotenkin ihana. Samaan aikaan osoittaa arvostavansa itseään ja ennen kaikkea asettavansa toisen onnen oman mielihyvänsä edelle. Ja osoittaa kunnioitusta, että toinen kelpaa vaikka rakkautta ei ilmassa olisikaan. Ihanan herkkis olo tuli. <3
ap
Mielestäni vaikuttaa siltä, että kirjekaveri on kiinnostunut. Varminta olisi kuitenkin tavata, mennä vaikka syömään, kahville, elokuviin tai keikalle. AP:n ongelmana on, että he asuvat kaukana toisistaan ja toiselle paikkakunnalle varta vasten olisi liian aktiivista aloitteentekoa.
Ratkaisu: Ei tarvitse matkustaa varta vasten. Kenties kirjekaverin paikkakunnalla on jokin tapahtuma, jonka varjolla sinne voisi mennä. Kenties vaikka suosikkiesiintyjän keikka, kesäteatteriesitys, näyttely, festarit tai mikä nyt sitten sattuukin edes vähän kiinnostamaan. Ehkä tutulla on siellä tuparit, huvipuisto houkuttaisi tai kummitäti tarvitsee loman ajaksi kukkien kastelijaa.
Itse sain aikoinaan sähköpostiystävästä seurustelukumppanin, kun matkustin hänen paikkakunnalleen keikalle ja pyysin häntä seuraksi.