Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo: Miksi ostan seksiä

Vierailija
17.05.2015 |

Täällä kun tuossa eilenkin taivasteltiin, millainen mies joutuu ostamaan seksiä. No, esim mä teen niin. Kerron teille miksi, niin saatte kivittää sielunne kyllyydestä.

Olen onnettomuudessa vammautunut 'bauttiarallaa puoli vuosikymmentä sitten ja muunmuassa toisesta jalasta on pelkkää tynkää jäljellä. Proteesin kanssa kävely ja normaalielämä sujuu, mutta paneminen on yhtä tuskaa. Seisallaan takaapäin tasapaino pettää helposti heiluessa kun tekojalka ei jousta samalla lailla kuin oikea, jos painopiste siirtyy odottamatta äkisti. Pehmeällä alustalla ts. sängyssä proteesi on pakko ottaa kokonaan pois. Tynkään nojaaminen tuntuu ilkeälle ja sen alle pitäisi kasata tyynyjä jotta pysyisi pystyssä. Jälleen heiluessa tyynyt helposti luistavat alta ja sitten taas kieritään kyljellään. Lähetyssaarnaajakin vaatii sellaista tasapainottelua ja keplottelua, että nautinto jää sikseen. Ainoa tapa jolla pystyn harrastamaan seksiä kunnolla on maata alla naisen ratsastaessa päällä. Yhdenillanjutut eivät yleensä jaksa tai viitsi ja toisekseen vituttaa kuunnella baaripanon kommentteja ja kauhisteluja tyngästä. Kun maksan seksistä, voin keskittyä nauttimiseen. Sähköpostilla olen voinut tytölle jo etukäteen kertoa että en halua kommentteja vammastani ja että tyttö joutuu olemaan päällä koko aktin, joten ei tule yllätyksenä.

En käytä prostituoidun palveluja usein, mutta silloin tällöin. Olen sinkkumies ja kuitenkin pätäkkää on, niin mikä jottei. Sen verran niuho olen, että suosin suomalaista eli en osta palveluja ulkomaalaisilta, ihan siksi että ihmiskauppaa en ala tukemaan. Periaatteesta haluan olla varma että maksamani raha menee 100% työn tekijälle eikä kukaan vedä välistä.

En pidä itseäni sikana, pahana miehenä enkä miellä maksullista esineeksi tai "käytä hänen kehoaan runkkaamiseen" kuten siinä yhdessä ketjussa eukot asian vastenmielisesti ilmaisivat. Arvostan maksullista naista ihmisenä luultavasti enemmän kuin te palstailijat. Kyse ei ole mielestäni kummemmasta palvelusta kuin vaikkapa hieronta, siinäkin työntekijä käyttää omaa kehoaan työvälineenä. Jos homma on vapaaehtoista niin mielestäni seksin myymisessä tai ostamisessa ei ole mitään vikaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä halveksin miehiä jotka käyttävät prostituoituja, ja olen entinen prostituoitu itsekin. Mutta tässä tapauksessa en tiedä tekeekö ap niin väärin. Kunhan ei käytä siihen työhön pakotettuja tai missään nimessä alle 18v, niin en tiedä onko tuo niin paha. Ehkä eettisin vaihtoehto olisi etsiä vakituinen "työntekijä", tarkastaa henkkarit ja että on suomalainen, ehkä vähän vanhempi (jolla siis jo rahaa muutenkin) ja joka tekisi tosiaan sitä omasta tahdosta, eikä pelkästään rahan takia.

Vierailija
42/44 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vammautuneenkin välinen seksi voi olla haastavaa ja voi vammautuneekin naiset haluta ns. normaalia miestä joka pystyy tekemään enemmän.  Jos AP haluaa ostaa seksiä niin hänellä on siihen hyvä syy ja yrittää olla myös tukematta ihmiskauppaa. Omasta mielestä prostituutiota ei tarvitse kokonaan kieltää, ihmiskauppa on tiestysti väärin. En ymmärrä miten jotkut voi niin raivoisasti kieltää koko asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mielelläni auttaa jos puutteessa pitää elää. ihanakaunismina@meiliboxi.fi

Vierailija
44/44 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis muodokas nainen pk seudulla ihanakaunismina@meiliboxi.fi