Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä kun tuossa eilenkin taivasteltiin, millainen mies joutuu ostamaan seksiä. No, esim mä teen niin. Kerron teille miksi, niin saatte kivittää sielunne kyllyydestä.

Olen onnettomuudessa vammautunut 'bauttiarallaa puoli vuosikymmentä sitten ja muunmuassa toisesta jalasta on pelkkää tynkää jäljellä. Proteesin kanssa kävely ja normaalielämä sujuu, mutta paneminen on yhtä tuskaa. Seisallaan takaapäin tasapaino pettää helposti heiluessa kun tekojalka ei jousta samalla lailla kuin oikea, jos painopiste siirtyy odottamatta äkisti. Pehmeällä alustalla ts. sängyssä proteesi on pakko ottaa kokonaan pois. Tynkään nojaaminen tuntuu ilkeälle ja sen alle pitäisi kasata tyynyjä jotta pysyisi pystyssä. Jälleen heiluessa tyynyt helposti luistavat alta ja sitten taas kieritään kyljellään. Lähetyssaarnaajakin vaatii sellaista tasapainottelua ja keplottelua, että nautinto jää sikseen. Ainoa tapa jolla pystyn harrastamaan seksiä kunnolla on maata alla naisen ratsastaessa päällä. Yhdenillanjutut eivät yleensä jaksa tai viitsi ja toisekseen vituttaa kuunnella baaripanon kommentteja ja kauhisteluja tyngästä. Kun maksan seksistä, voin keskittyä nauttimiseen. Sähköpostilla olen voinut tytölle jo etukäteen kertoa että en halua kommentteja vammastani ja että tyttö joutuu olemaan päällä koko aktin, joten ei tule yllätyksenä.

En käytä prostituoidun palveluja usein, mutta silloin tällöin. Olen sinkkumies ja kuitenkin pätäkkää on, niin mikä jottei. Sen verran niuho olen, että suosin suomalaista eli en osta palveluja ulkomaalaisilta, ihan siksi että ihmiskauppaa en ala tukemaan. Periaatteesta haluan olla varma että maksamani raha menee 100% työn tekijälle eikä kukaan vedä välistä.

En pidä itseäni sikana, pahana miehenä enkä miellä maksullista esineeksi tai "käytä hänen kehoaan runkkaamiseen" kuten siinä yhdessä ketjussa eukot asian vastenmielisesti ilmaisivat. Arvostan maksullista naista ihmisenä luultavasti enemmän kuin te palstailijat. Kyse ei ole mielestäni kummemmasta palvelusta kuin vaikkapa hieronta, siinäkin työntekijä käyttää omaa kehoaan työvälineenä. Jos homma on vapaaehtoista niin mielestäni seksin myymisessä tai ostamisessa ei ole mitään vikaa.

Sivut

Kommentit (44)

Mielestäni voisit hankkia tyttlystävän ja mennä naimisiin ihmisen kanssa, joka hyväksyy vammasi. Siihen asti voisit olla ilman. Kauheaa, että osaltasi mahdollistat tuon seksin myynnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mielestäni voisit hankkia tyttlystävän ja mennä naimisiin ihmisen kanssa, joka hyväksyy vammasi. Siihen asti voisit olla ilman. Kauheaa, että osaltasi mahdollistat tuon seksin myynnin.

Kaikilla ei ole mahdollisuuksia suhteeseen. Itse olisin tehnyt jo itsemurhan ellei maksullisia olisi saatavilla. Kukaan ei pakota myymään, ihan vapaasta tahdosta myyvät. Voin minäkin jollekin mammalle myydä palveluita 120e/30min. Veikkaan että ne epätoivoisimmatkin naiset saavat seksiä ilmaiseksi.

Vierailija

Naisille turha selittää asiaa kun heillä ei ole tietoa miten hankala tilanne jo "tavismiehellä" on naismarkkinoilla, joten siihen joku proteesi lisäksi niin saa kyllä olla koko elämänsä ilman.. vai että ihan "hankkia tyttöystävä".. just joo, otan osaa AP, ymmärrän tilanteesi

Vierailija
Vierailija

Naisille turha selittää asiaa kun heillä ei ole tietoa miten hankala tilanne jo "tavismiehellä" on naismarkkinoilla, joten siihen joku proteesi lisäksi niin saa kyllä olla koko elämänsä ilman.. vai että ihan "hankkia tyttöystävä".. just joo, otan osaa AP, ymmärrän tilanteesi

Naismarkkinoilta löytyy myös vammautuneita naisia, joilta voi puuttua raaja. Heillä on ihan yhtä lailla vaikeaa löytää parisuhde.

Vierailija
Vierailija

Jos ap:lla on mahdollista saada yhden yön juttuja, niin varmasti on mahdollisuus parisuhteeseenkin.

Mikä kaikkia vastaajia vaivaa, voi luoja mihin tämä maailma on menossa. MIKSI ap ei saisi ostaa seksiä? Tuo kaikki apn kirjoittama kuulostaa täysin järkevältä ja ap vaikuttaa fiksulta mieheltä. Mikä siis muiden keskustelijoiden ongelma on? Nauran ääneen.

N23

Toivon todella että löytäisit mukavan naisen rinnallesi - joka hyväksyisi sinut juuri tuollaisena kuin olet.

Prostituutiota en kannata millään lailla, mutta kukapa minä olen muiden valintoja arvostelemaan. Kunhan voit olla sataprosenttisen varma että nainen tekee sen täysin omasta tahdostaan eikä työskentele kenenkään alaisuudessa. Itse en kuitenkaan pystyisi hyväksymään kumppanikseni miestä, joka on käyttänyt tuollaisia palveluita ja maksanut seksistä.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Naismarkkinoilta löytyy myös vammautuneita naisia, joilta voi puuttua raaja. Heillä on ihan yhtä lailla vaikeaa löytää parisuhde.

Ei pidä paikkansa. Naiselle on AINA helpompaa löytää kumppani kuin miehelle. Raajattomanakin.

Vierailija
Vierailija

Ei ole mitään hankalaa tilannetta "tavismiehillä" jos ovat kunnollisia huumorintajuisia miehiä, yksinäisiä naisia on pilvinpimein jotka haluaisivat itselleen kunnon miehen. Toki naiset eivät niitä miehiä mistään löydä jos miehet istuvat kotonaan pleikkarin tai telkkarin ääressä.

Ja kylläpä sitä kaikenmaailman vammaisetkin puolison löytävät jos todella haluavat. Miehillä tuntuu olevan vaan se ulkonäkö niin tärkeä naisessa, tavismiehelle ei tavisnainen kelpaa.

Vierailija
Toivon todella että löytäisit mukavan naisen rinnallesi - joka hyväksyisi sinut juuri tuollaisena kuin olet.

Prostituutiota en kannata millään lailla, mutta kukapa minä olen muiden valintoja arvostelemaan. Kunhan voit olla sataprosenttisen varma että nainen tekee sen täysin omasta tahdostaan eikä työskentele kenenkään alaisuudessa. Itse en kuitenkaan pystyisi hyväksymään kumppanikseni miestä, joka on käyttänyt tuollaisia palveluita ja maksanut seksistä.

Mistä sinä sen tietäisit mitä mies on aikaisemmin tehnyt ja kenen kanssa?

Kyllä minä ainakin hyväksyn prostitution, kannatan että bordellit laillistettaisiin. En hyväksy mitään pakottamista ja ihmiskauppaa, mutta kyllä itse saa itseään myydä jos siltä tuntuu. Se mitä maksullisissa käymisessä en hyväksy, on se että parisuhteessa olevat, yleensä miehet, käyvät maksullista seksiä ostamassa, se on pettämistä, ja vieläpä kahdesti, ensin naidaan vierasta ja sitten annetaan sille perheen yhteisiä rahoja vielä siitä hyvästä. Se ei ole mikään syy että jos vaimo ei halua seksiä, sitten pitää ottaa ero ja etsiä uusi vaimo tai pysyä sinkkuna ja käydä huorissa.

Vierailija

Toivon todella että löytäisit mukavan naisen rinnallesi - joka hyväksyisi sinut juuri tuollaisena kuin olet. Prostituutiota en kannata millään lailla, mutta kukapa minä olen muiden valintoja arvostelemaan. Kunhan voit olla sataprosenttisen varma että nainen tekee sen täysin omasta tahdostaan eikä työskentele kenenkään alaisuudessa. Itse en kuitenkaan pystyisi hyväksymään kumppanikseni miestä, joka on käyttänyt tuollaisia palveluita ja maksanut seksistä.

Sinä puhut siitä, että toivot ap:n löytävän naisen, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on. Ja puhut myös siitä, että et itse voisi olla miehen kanssa, joka on maksanut seksistä. Etkö huomaa, että miten huonosti ymmärrät ap:n tilannetta? Kenelle tahansa miehelle seksi naisen kanssa - edes joskus - on hyvin tärkeää jo mielenterveyden kannalta. Miten sinä voit evätä sen ap:n tilanteessa olevalta mieheltä ja todeta perään, että itse en vaan voisi olla miehen kanssa, joka on maksanut seksistä. 

No, ehkä sinäkin vielä löydät miehen, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet - elämää aika suppean näkökulman takaa tarkastelevana naisena.

Vierailija

Koska jo ei-vammaistenkin kesken useimmat satunnaisesti valitut vastaantulijat ovat sellaisia, joiden kanssa EN voisi ajatella meneväni kimppaan, niin voin kuvitella, miten hankalaa sopivaa olisi löytää niinkin rajatusta joukosta kuin sopivan ikäisista vammaisista. Esim. toinen on allergikko ja toinen kissafanaatikko, toinen maailmanparantajaja toinen persu, toinen estynyt ja toinen superviriili, toinen koti-ihminen ja toinen vain siellä nukkumassa käyvä... Lisäksi minä en ainakaan voisi olla hyvillä mielin kimapssa vain siksi, että kyseinen henkilö oli ainut joka suostui, kyllä pitäisi olla jollain tasolla molemminpuolista ihastumistakin.

Heh, käväisin tupakalla ja kuten odotin, sillä välin tullut monta "hanki tyttöystävä" - neronleimausta. Ensinnäkin, tällä hetkellä en haluu parisuhdetta. En usko että voisin ihastua kehenkään jonka olisin etsimällä etsinyt. Jos joku nainen kolahtaa niin sitten kolahtaa lujaa, mutta en todellakaan ala etsimään parisuhdetta. Sen pitää mielestäni löytyä spontaanisti jotta vahvat tunteet ovat mahdollisia. Itselläni ainakin näin. Enkä ala seurustelemaan kenenkään kanssa vain saadakseni säännöllisesti seksiä, se jos mikä olis naisen esineellistämistä. Mieluummin rehti diili: tytölle ite määrittelemänsä hinta ja mulle sovittu palvelu.

Kyse ei ole siitä ettenkö epäilisi että jalanpätkäni hyväksyttäisiin, vaan siitä että se tekee ns. perusseksin mahdottomaksi. Tai ei ihan mahdottomaksi mutta aika hankalaksi ja itselleni epämiellyttäväksi. Luulis että nainenkin haluaisi parisuhteessaan muutakin seksiä kuin itse päällä olemista. Kyllä mä tiedän että ratsastaminen ottaa naiselle kunnon päälle ja kaikki ei siitä saa kummoista nautintoa verrattuna perinteiseen missä mies on se suorittavampi osapuoli.

Ja sitä nyt en ihan käsittänyt, miksi mun pitäisi hankkia itselleni yhtälailla vammautunut tyttöystävä? Öh? Ei mulle tietenkään vastaava fyysinen rajoittuvuus ole ongelma eikä turn off, mutta vähän hämärää että koska itse olen jalkapuoli niin mulla pitäisi myös hakemalla hakea itselleni jalkapuoli tai muuten liikuntavammainen tyttöystävä? Whaaat? Pitääkö blondien seurustella toisten blondien kanssa, kaljujen kaljujen kanssa ja isonenäisten toisen isonenäisen kanssa vai mikä tässä nyt oli se ajatus?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat