Lapsena luulin että...
Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D
Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!
Kommentit (341)
Mieheni oli ekaluokalla siinä vakaassa uskossa, että lukutaidolla ei elämässä tee yhtään mitään. Eikä sitten oppinut sen vuoden aikana lukemaankaan.
Muistan pohtineeni, mistäköhän lapset tulevat. Tulin siihen lopputulokseen, että naimisiinmenon jälkeen lapsia vain alkaa tulla. Minulle ei tullut mieleenkään, että lapsia syntyy myös muunlaisissa olosuhteissa.
Myöhemmin luulin, että aikuiset harrastavat seksiä vain lastentekomielessä. Tietysti ajattelin myös, että kyseinen toimitus on aikuisille hirveän vastenmielinen. Kuka ihme nyt sellaista haluaisi tehdä!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:00"]
Luulin myös, että sähköjohtojen sisällä juoksee paljon pieniä pikachuja kuljettamassa sitä sähköä. Olin noin 4v kun pokemonia alettiin näyttää suomessa.
[/quote]
Hm, mullekin tuli pokemoneista mieleen eräs lapsuuden uskomus... Olin nimittäin 7-vuotiaana kovimman luokan fani, ja joskus kaverin kanssa harmiteltiin, kun pokemoneja ei oikeasti ole olemassa. Eräs isoveljeni kaveri kuuli tämän ja ilmoitti meille, että kyllä niitä elää Japanissa. Me kaverin kanssa oltiin ihan innoissamme, mutta karu totuus paljastui kun kysyimme asiasta myöhemmin isältä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 03:38"]Luulin että muuttaessa toiseen asuntoon, vaihtuu myös sukunimi. Miksi ne muuten lukisi ovessa? :D
[/quote]
Näinhän oli ennenvanhaan
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:37"]
Että apteekissa reseptilääkkeitä pitää odottaa sen takia, että ne lääkkeet lähetetään jostain muualta ja apteekkari sitten hakee ne luukusta kun ovat saapuneet. Olin varmaan katsonut liikaa jotain teleporttaamista piirretyistä..
[/quote]
Nuo reseptit on hämänneet minuakin. Luulin aina että lääkäri kirjoittaa reseptin muttei osaa kokata niitä lääkkeitä (tai ei ole aikaa). Resepteissä kuvittelin lukevan malliin: 1 peruna, persiljaa, leivinjauhetta, 1 dl vettä. Jauhetaan, sekoitetaan, muotoillaan. Ja PUFF! Antipioottinne on valmis :D
[/quote]
Minäki luulin tätä reseptiasiaa joksiki muuksi kuin mitä se on. Ja ihmettelin kun aina telkkarissa mainostivat jotain lääkettä ja sanoivat siihen, että "nyt saatavilla apteeksita ilman reseptiä".. Ja olin sit ihan et "no miks mun pitäis muka tietää sen lääkkeen koostumus"..
Luulin, että 'lähete' oli se jolla sai apteekista niitä 'resepti -lääkkeitä.. (?)
Asian laita valkeni lukion ekalla.
Maailman kartta (vasemmalta oikealle): Suomi, Ruotsi, Englanti, Afrikka.
Kiukuttelin, ja äiti uhkaili "tukkapöllyllä". Pointti meni multa vissiin vähän ohi, sillä seuraavan kerran kaupassa käydessämme olin kysynyt kirkkaalla (eli kuuluvalla) ja toiveikkaalla äänellä: "Äiti, ostetaanko me täältä sitä tukkapölyä?"
Että syöpä on sellainen, että päästä kasvaa viherkasvi.
Vanhemmat kielsivät syödä viinirypäleiden siemeniä, koska muuten ne alkaa kasvaa korvista :D
Luulin, että se oli tupeen rapinat eikä tupen rapinat ja, että tupeen rapinalla tarkoitettiin, että päänahka rutisee, kun napataan hiuksista. Eli luulin tukkapöllyksi.
Ekalla luokalla kuulin kun isot pojat puhui jostain kondomista. Luulin sen olevan joku Batmanin lentolaite.
- Uudet autot on niin kalliita, ettei sellaisia osteta kuin kerran elämässä ja sitä pidetään koko loppuelämä
Meillä oli koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan Volvo 240.
Jos ulkona näyttää kieltä harakka nappaa sen, koska luulee sitä madoksi. Kieli pysynyt tiukasti suussa.
Luulin et ihmiset vaan hakee rahaa seinästä. Äiti oli sanonu ettei ole rahaa, kun olin pyytänyt jotain ja mä olin vastannu et hae seinästä.
Toiseks, mulle valkeni vasta joku vuos takaperin, että amerikka ja yhdysvallat ei ole sama asia.
Keski-Suomessa, Vajakoskella on paikka nimeltä Naissaari. Olin ihan älyttömän vihanen ja surullinen, ku iskä kerto menevänsä käymään naissaaressa. Kuvittelin sen paikan olevan täynnä naisia ja että vanhemmat eroo. En koskaan uskoltanu kertoo äitille, että iskä lähti naissaareen. :D
Minä luulin että kaikki mekaaniset osat ovat vain suunnilleen sellasia tonttu-ukkoja jotka liikuttaa niitä kaikkia osia, kuten auton ovessa oleva lukko ja ikkunaveivain
Luulin, että numeron 19 jälkeen tulee "yksikymmentä, yksikymmentäyksi, yksikymmentäkaksi.. jne" ja vasta sen jälkeen kahdetkymmenet.
Alle kouluikäisenä arvelin että eihän missikilpailuissa voi olla mitään mieltä kun kaikki miehet kuitenkin pitävät sitä omaa vaimoaan kaikista kauneimpana.
Mä luulin että kun työssäkäyville ihmisille maksetaan palkkaa, palkka maksetaan esim. kerran viikossa antamalla työntekijälle pussillinen kolikoita :D.
Kysyin myös joskus äidiltä että jos myydään koti ja ostetaan uusi, niin meneekö se niin että annetaan sille meidän talon ostajalle vaikka sata markkaa ja se antaa meille sata markkaa, kun me ostetaan sen talo. Äiti myötäili. En sitten ymmärtänyt mitä järkeä siinä on että annetaan sama summa rahaa kun kyse on vaihtokaupasta :D.
12-vuotiaani kertoi juuri luulleensa pienempänä, että pilvet ovat taivaaseen menneiden kuolleiden ihmisten sieluja.