Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena luulin että...

Vierailija
16.05.2015 |

Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D 

Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!

Kommentit (341)

Vierailija
101/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:45"]

Luulin, että siinä Pikku Kakkosen "Varokaa heikkoa jäätä" -jutussa se nallekarhu tippuu jään läpi johonkin sahanteriin/metallilevyihin ja menee palasiksi. Hiffasin ehkä n. 15-vuotiaana, että eihän se nyt niin voi olla, millasia traumoja lapsille sellasesta jäis. Ihme kun itelle ei kuitenkaan sen pahempia. Mutta kattokaa vaikka ite tästä kuvasta, siellähän se on paloina sahanterien välissä :D

http://yleuutiset.flockler.com/util/thumb?width=514&height=480&url=http://yleuutiset.flockler.com/util/file/8254/media_8254.jpg

[/quote]

EIKÄÄ! :D Tämä räjäytti potin. Nauran kippurassa! Onneksi en itse pienenä tajunnut ajatella noin. Oli se pätkä tarpeeksi traumaattinen muutenkin.

Vierailija
102/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luulin, että 7up on vihreää limsaa, olin tässä luulossa vielä sen jälkeenkin, kun sitä oli lasiin kaadettu. Luin myös sen aina väärin, Zup.

Joskus ala-asteella kondomit ja tamponit meni sekaisin, en hoksannut, että niillä olisi jotain eroa ja kuvittelin niiden vain liittyvän jotenkin seksijuttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä monet muutkin on luulleet, eli että ennen vanhaan oli mustavalkoista. Ihan pienenä luulin myös, että ulkomaalaiset ymmärtävät, jos niille puhuu siansaksaa - joskus lomamatkalla juttelin ruotsinkielisille lapsille siansaksaksi, ajattelin sen olevan loogista, koska siltä niidenkin puhe kuulosti mulle. Olivat varmaan huuli pyöreänä :D

Vierailija
104/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescue 911/Hälytys 911 sarjassa se William Shatner (vai-mikä-se-ny-on) sanoi usein lopuksi, että perhe tapasi HILJAN sen hätänumeron virkailijan tms. joka auttoi heitä. Mä luulin ties kuinka kauan, että se virkailija oli nimeltään Hilja ja ihmettelin aina, että miten ne KAIKKI voi olla nimeltään Hilja??!! Ei mennyt jakeluun, että se hiljan tarkoitti vaan sitä, että ne tapasivat hiljattain eli se oli vaan suommenettu jotenkin höhlästi tms. :D :D

Samoin muistan kuinka en uskaltanut niellä esim. omenan siemeniä tms. kun sitten pyllystä alkaisi kasvaa omppu puu. (KIIITOS mamma, kun pistit tämän ajatuksen pieneen päähäni :D). Olin varmaan jonkun 8 vuotias, kun äkkäsin jutun juonen :D

Vierailija
105/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että apteekissa reseptilääkkeitä pitää odottaa sen takia, että ne lääkkeet lähetetään jostain muualta ja apteekkari sitten hakee ne luukusta kun ovat saapuneet. Olin varmaan katsonut liikaa jotain teleporttaamista piirretyistä..

Vierailija
106/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä joitain samoja ihmetyksen aiheita ollut muillakin täällä kuin mulla:

- Luulin että Kokkola on suurikin teollisuuskaupunki jossa on paljon tehtaita, savupiippuja, isoja monikaistaisia maanteitä keskellä kaupunkia joilla ajaa pakettiautoja ja rekkoja.

- Luulin että Pelle Hermanni oikeasti kerran näki meidän olkkariin, ihmettelin pitkään että miten.

- Luulin että Toyota -autoja saa ostaa vain hiihtäjät tai mäkihyppääjät.

- Luulin että kasetille ei saa nauhoittaa mitään ilman levy-yhtiöiden tms. ison ja mahtavan toimiston lupaa.

- Luulin että salaojan paikkaa ei saa kertoa naapureille, kerran suutuin iskälle niin pahasti että menin kertomaan naapurin ukolle missä meidän salaoja sijaitsi. Tiesi jo entuudestaan, mistä lie vakoillut tietonsa...

- Luulin että sinappi ja ketsuppi jotenkin "kumoavat" toisensa, samoin kuin suola ja sokeri sekä kahvi ja tee.

- Luulin että teksti-tv on tietokone ja sillä voi "ohjelmoida" ja pelata.

Näin maailmaa kerran tulkitsi nyt jo 30v miekkonen :D

Vierailija
107/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että taloja ostetaan kaupasta.

Vierailija
108/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vatsalaukku on jonkun ostoskassin kokoinen, eikä mahassa ole mitään muuta kun se vie kaiken tilan. Luulin myös että vauvat kasvaa vatsalaukussa ja saa valita sinne tulevasta ruuasta mitä syövät.

Vierailija
109/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä, että kaikki tv-ohjelmat tulevat suorana. Esimerkiksi kun usein seurasin mtv:ltä musiikkivideoita, ihmettelin ja mietin kuinka iso homma siinä on aina artistin laulaa ja esiintyä samanlailla jopa parikin kertaa päivässä! :D

Vierailija
110/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää! Luulin muun muassa että:

- tarhatädit, opettajat, kaupan myyjät jne. asuvat niissä paikoissa, joissa ovat töissä. Olin ällistynyt, kun sain kuulla ettei lähikioskin myyjällä ollutkaan makuuhuonetta kioskin takahuoneessa. 

- jos kävelijä ei käytä suojatietä tai noudata liikennevaloja, on autoilijalla täysi oikeus ajaa hänen ylitseen. 

- "etelä" on yksi maa, jossa on palmuja ja hiekkarantoja. Kaikkihan aina ilmoittivat vain lähtevänsä matkalle etelään. 

- etelänapa on lämmin siinä missä pohjoisnavalla on kylmä

- vesitornit ovat täynnä vettä

- lapset tekevät kaikki lastenohjelmat

- kaikki radiosta tulevat kappaleet esitetään aina "suorana". Samoin kaikki televisio-ohjelmat tapahtuivat juuri sillä nimenomaisella hetkellä kuin ne näytettiinkin.

Vierailija
111/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:37"]

Että apteekissa reseptilääkkeitä pitää odottaa sen takia, että ne lääkkeet lähetetään jostain muualta ja apteekkari sitten hakee ne luukusta kun ovat saapuneet. Olin varmaan katsonut liikaa jotain teleporttaamista piirretyistä..

[/quote]

Nuo reseptit on hämänneet minuakin. Luulin aina että lääkäri kirjoittaa reseptin muttei osaa kokata niitä lääkkeitä (tai ei ole aikaa). Resepteissä kuvittelin lukevan malliin: 1 peruna, persiljaa, leivinjauhetta, 1 dl vettä. Jauhetaan, sekoitetaan, muotoillaan. Ja PUFF! Antipioottinne on valmis :D

Vierailija
112/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus

antibioottinne*

149

Vierailija
113/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtio palkkamurhaa ihmisiä ja heitä haudataan erilaisten tienrakennusprojektien yhteydessä. Sitten vaan asvaltti päälle.

Vierailija
114/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että melkein kaikkien kampaajien sukunimi sattuu olemaan Salo. Salon Anna jne.

Vierailija
115/341 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ulkona tuulee siksi koska puut heiluvat. Tuulessahan ne aina huojuvat joten päättelin siksi tuulen johtuvan puista ja muista kasveista, jotka heiluvat. :D

Ja sitten tämä perus, että suomalaiset puhuvat normaalisti ja kaikki muunmaalaiset eivät tykkää puhua suomea eli normaalisti vaan tykkäävät vääntää ihme sanoja. Sitten minua ärsytti, kun joku ulkomaalainen ei halunnut puhua normaalisti. :(

Vierailija
116/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa yritin keksiä uuden värin. Jostain syystä ei onnistunut...

Vierailija
117/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kuukautiset tulevat vain kerran elämässä, se järkytys oli suuri kun kuulin että sama toistuu kuukausittain. Hence the name :D Tuosta muutamaa vuotta aikaisemmin luulin etteivät kuninkaalliset piereskele.

Vierailija
118/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni nosti jalkaansa, ja jännitteli säärilihastaan.
Luulin että isällä potki vauva!
Silmät pyöreänä vain katoin et milloinkahan vauva putkahtaa ulos tuosta jalasta. . .

Vierailija
119/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella luulin, että neitsyt tarkoittaa henkilöä, joka ei ole koskaan seurustellut ja sinkku puolestaan seurustelevaa henkilöä :D kaverit ilmeisesti tiesivät asian oikean laidan, mutta tietenkään en kehdannut kysyä.

Vierailija
120/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolme vuotias luulee, kun mulla on vauva mahassa, että olen syönyt sen vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi