Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena luulin että...

Vierailija
16.05.2015 |

Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D 

Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!

Kommentit (341)

Vierailija
121/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:55"]

Luulin ensin, että englantia kirjoitetaan suomalaisittain, esim. "jes" ja "nou". Siskoni kyllä hyvin pian valisti minua, ja olin pettynyt, kun en osannutkaan kirjoittaa englantia.

[/quote]Minä luin toisluokkalaisena äidin kansalaisopiston englanninkielen kirjaa. Muistan, että lausuin mielestäni todella hienosti nimen Michael että Miikhail ja vähän vanhempi siskoni nauroi, ettei sitä niin sanota, vaan Maikhel ja minulla meni pitkään, että uskalsin sitten englantia itse opiskellessani lausua mitään. Tuntui olevan ihan salatiedettä se lausuminen.

Vierailija
122/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- että kaikki ulkomaat on Englanti, jos siellä puhutaan englantia ja jostain syystä siellä Engalannissa lennetään jatkuvasti kuumailmapalloilla töihin, kouluun yms.

- että mulkku on naisen sukupuolielin

- että poliisi voi vangita jos valehtelee

- että murhat on ihan arkinen juttu kaikille ulkomailla eli siellä Englannissa - isä katsoi aika paljon dekkareita. Tästä kuitenkin tiesin että on olemassa myös toinen maa nimeltään Saksa, jossa on poikkeuksellisen älykkäitä koiria kuten poliisikoira Rex

- kuulin uutisissa että joku vauva oli kuollut suolamyrkytykseen ja sen jälkeen luulin että kuolemanvaara esim popcorneja syödessä on todella iso. Välillä itkin tätä äidille, mutta en fiksuna likkana ymmärtänyt sanoa siitä uutisesta ikinä mitään vaan esim herätin äitin keskellä yötä ja vollotin että mua pelottaa että olikohan siinä ruoassa x, jota päivällä syötiin, liikaa suolaa. Äiti ymmällään yritti rauhoitella että no laitetaan ensi kerralla vähemmän. Erityisesti pelkäsin jos näin jonkun tutun lisäävän omaan annokseensa suolaa.

- en ymmärtänyt eroa tapaamisen ja tappamisen välillä. Jos kuulin vaikka ihmisten olevan menossa tapaamaan toisiaan, kuvittelin että siellä on hirveä tappelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena että joka maailman kolkassa on merenranta. Järkytyin suuresti kun olin Kainuun seudulla mummolassa ja olisin halunnut mennä merelle uimaan kun mummo kertoi ettei siellä ole merta.

Vierailija
124/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kuukautiset kestää kuukauden. Valkeni vasta kun omani alkoivat :D

Vierailija
125/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näistä kuukautisjutuista mieleen, että itse luulin että kuukautiset kestää vain hetken ja tulee kerralla pois, ihmettelin suuresti että minkä ihmeen takia ei vain mennä vessanpöntölle istumaan siksi aikaa kun ne tulee, mikä järki laittaa jotain siteitä!

Vierailija
126/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelin pienenä talvella auton kyydissä matkalla päiväkotiin, että puhaltimesta tuleva kylmä ilma tulee ulkoa ja lämmin ilma lähetetään etelästä. Loogista :)

Vierailija
127/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran älynväläyksen, että jos kirjoitan VHS-kasetin päälle uuden nimen, niin saan uuden lastenohjelman/-elokuvan! Mulla tais olla joku tietty leffa tms jonka olisin kovasti halunnut katsoa, joten innoissani kirjoitin sitten sen nimen eräälle kasetille... Ei toiminut. :(

Vierailija
128/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kompakysymyksen "Mihin avaruus päättyy? -äSsään!" Tulkitsin asian niin, että tarpeeksi pitkälle kun kuuraketilla mennään, niin vastaan tulee valtava S-kirjain, josta eteenpäin ei vain yksinkertaisesti pääse.

Tytöt syntyvät pimperosta ja pojat perseestä. Tietty. Kettuilin tästä ruskeatukkaiselle veljelleni -Sinäpä oot tullu pyllystä.

Ihmettelin miksi kaikki mummut ja papat ovat niin pieniä. Ihminen kasvaa 50 vuotiaaksi asti pituutta ja siitä eteenpäin se rupeaa kutistumaan satavuotiaaksi asti.   

Vierailija
129/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin, että eläimillä ei ole sairauksia ja että orjuus on lopetettu maailmasta. Todellisuus lätsähti kasvoille sitten myöhemmin kuin mätä kala.

Vierailija
130/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että koska suomalaisilla on ruotsinlaivat, joilla he menevät Ruotsiin, joten ruotsalaisilla täytyy olla omat suomenlaivat, joilla he tulevat tänne. Ihmettelin aina kun satamassa näkyi vaan medän Viking Linen ja Siljan aluksia, mutta ei ikinä ruotsalaisten laivoja.

Vastaavasti luulin että ihmiset saavat lentää vain oman maansa lentoyhtiöillä, eli suomalaiset Finnairilla, ranskalaiset Air Francella, sakasalaiset Lufthansalla jne. Muistan eräänkin reissun kun olin n. 9-vuotias ja  perheemme matkusti Italiaan Finnairilla. Samalle lennolle tuli lauma aasialaisia turisteja (varmaan japanilaisia tai kiinalaisia), ja aloin hysteerisenä huutamaan että he eivät saa tulla samaan koneeseen kanssamme. Oli kuulemma äitiä hävettänyt :D

Vierailija
131/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oikeasti luulin että maailma oli joskus ollut väreiltään musta-valkoinen koska vanhoissa tv-ohjelmissa ei ollut värejä toisin kuin uudemmissa.

Vierailija
132/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epävarma tullaanko raskaaksi työntämällä miehen sormi vai kieli reikään. Tämä luulo johtui siitä että kaverini 6-7v pilasi viattomuuteni kertomalla mistä vauvat tulee, tai siis ei edes kertonut vaan näytti ensin sormimerkeillä, ja kun ei tajunnut niin kielellään. Minusta tuntuu ettei hän itsekään tiennyt, oli vain oppinut tuhmia käsimerkkejä.

Vierailija
133/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:26"]On varmasti yleistäkin, mutta pidin vanhemmuutta todella arvostettavana roolina. Jos oli lapsen vanhempi, niin tämä henkilö oli silmissäni jotain todella hienoa. Pettymys oli valtava kun tajusin myöhemmin, kuinka pienestä teosta se on kiinni, että jostain tulee isä/äiti.
[/quote]

Lisääntymiskykyinen ihminen voi tulla vanhemmaksi pienellä vaivalla eikä huono vanhemmuus vaadi mitään, mutta hyvä vanhemmuus sosiaalisena roolina on jotain mitä on syytäkin arvostaa.

Vierailija
134/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:05"]En tiedä, mistä edes olin saanut tällaista päähäni, mutta... Ekaluokalla opettaja puhui meille tunnilla opetussuunnitelmasta ja kysyi, tietääkö joku mikä se on. Minä viittaan innokkaana ja selitän sen tarkoittavan sitä, että opettajat miettivät opettajainhuoneessa erilaisia keinoja oppilaiden rankaisemiseksi. Ope tuijotti hetken ja sanoi "eei, ei se kyllä tuota tarkoita".
[/quote]

Meni sanattomaksi kun tiesit karun totuuden.

Vierailija
135/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli mustavalkoista, ajattelin kaikkien naisien saavan lapsia vaikka eivät harrastaisi seksiä :D Suklaa oli luhlua ja kärpänen oli pämpilö (en jaksanut opetella lapsena oikeita nimiä).

Joskus ajattelin olevani poika, koska mielestäni ääneni oli hyvin matala ja pikkulapsena ollut vielä mitään merkkejäkään tisseistä :DD Oli vain nännit kuten pojilla joten.. 

Vierailija
136/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"]Ennen vanhaan oli mustavalkoista, ajattelin kaikkien naisien saavan lapsia vaikka eivät harrastaisi seksiä :D Suklaa oli luhlua ja kärpänen oli pämpilö (en jaksanut opetella lapsena oikeita nimiä).

Joskus ajattelin olevani poika, koska mielestäni ääneni oli hyvin matala ja pikkulapsena ollut vielä mitään merkkejäkään tisseistä :DD Oli vain nännit kuten pojilla joten.. 
[/quote]

Pämpilö :DDD Ihan paras!

Vierailija
137/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuin valtavasti ajatuksesta että minunkin on pakko synnyttää, sillä naiset nyt vaan tuppaa itsestään pamahtamaan paksuksi. Olin kuitenkin ovela ja keksin huijata luontoa ottamalla nuken mukaan kun kävin seuraavan kerran kakalla, ja menin sitten kertomaan vanhemmilleni että synnytin sen vessanpönttöön. Huh, selvisinpäs äidiksi tulemisesta! T: nuken ja oikean vauvan äiti :D

Vierailija
138/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs perheemme tuntema nainen oli sairastunut vakavasti ja sanottiin että sillä on kasvi mahassa. Luulin että joku viherkasvi tms. kasvi kasvi on siellä. Vanhemmat oli käyneet katsomassa sairaalassa ja maha ollut turvonnut valtavaksi.

Tuohon aikaan kaikki syöpäpotilaat kuolivat. Vuosia myöhemmin tulin tietämään mitä syöpä tarkoittaa.

Vierailija
139/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkerasti työskentelemällä ja olematta valittamatta turhasta menestyy.

Vierailija
140/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisille on kohtelias ja ystävällinen niin ne arvostaa sitä ja on takaisin. Todellisuudessa se on nopein tie syrjäytymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi