Euroviisukappale, mistä OIKEASTI olet tykännyt myös viisujen jälkeen?
Mulla jäänyt mieleen vuosien takaa tämä Bosnia-Herzegovinan ihanuus. Kuuntelen tätä joskus vieläkin..=)
Ihana!
Kommentit (153)
Only teardrops parin vuoden takaa on ihana :)
Lapsella vain
Katri Helena joskus 70-luvulla
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:42"]
Latvian Brainstormin biisi, olikos se samana vuonna kuin Lordi oli? Jotain hämärää tapahtui sille laulajalle sittemmin?
[/quote]
Mitä sille tapahtui? linkkiä?
Diggiloo diggijotain (llapsi kun olin).Ja sitten ihan toisenlainen rauhallinen biisi, olikohan Islannin joku kuusta kertova, hitto en muista nimeä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:44"]
Diggiloo diggijotain (llapsi kun olin).Ja sitten ihan toisenlainen rauhallinen biisi, olikohan Islannin joku kuusta kertova, hitto en muista nimeä.
[/quote]
Diggiloo, diggilei.. Herrey's..=)) Tapeltiin siskon kanssa, kumpi enempi rakastaa sitä keskimmäistä veljestä..=)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:42"]
Latvian Brainstormin biisi, olikos se samana vuonna kuin Lordi oli? Jotain hämärää tapahtui sille laulajalle sittemmin?
[/quote]
Mitä sille tapahtui? linkkiä?
[/quote]Näköjään basisti kuoli auto-onnettomuudessa 2004 Wikipedian mukaan. Muistelin ehkä jotain muuta tapausta...
L'oiseau et l'enfant on edelleen todella vaikuttava laulu, samoin Un banc, un arbre, une rue.
Zeljko Joksomovic - Lane Moje
Jan Johansen - Se på mig
Christer Björkman - I morgon är en annan dag
The Common Linnets - The Calm After the Storm
David D'Or - Lehamin
Jo pelkästään viime vuodelta löytyy ainakin Alankomaiden, Norjan, Armenian, Iso-Britannian ja Maltan kappaleet. Ärsyttää kun kaikki muistaa vain sen Conchitan.
Laittakaa pliis linkkeinä noi laulut
Nuoruus on seikkailu suunnaton.... Katri Helena lauloi suomeksi. Oisko alunperin ehkä Belgian kappale.En muista,olin lapsi silloin, mutta laulu on kaunis. Voisin kuunnella vieläkin.
Loreen Euphoria. Miehen harmiksi soi aina silloin tällöin minulla päässä ja laulelen menemään.