Euroviisukappale, mistä OIKEASTI olet tykännyt myös viisujen jälkeen?
Mulla jäänyt mieleen vuosien takaa tämä Bosnia-Herzegovinan ihanuus. Kuuntelen tätä joskus vieläkin..=)
Ihana!
Kommentit (153)
Ruotsi jäi 1996 toiseksi upealla Den vilda laululla https://www.youtube.com/results?search_query=one+more+time+den+vilda.
Secret Garden - Nocturne
Israel - Aba ni bi 1978
Ihanimpana kappaleena pitkiin, pitkiin aikoihin jäi mieleen Lejla - tämäkin tuli Bosnia-Hertzegovinasta.
Oisko ollut 2006 Tornedo. Tottakai Hard rock hallelujah. Ja Abbat.
Olisko 2007 vuoden Ranskan laulu, mitä edelleen teinin kanssa katsotaan välillä youtubesta. Ja France Gall on paras koskaan.
Jugoslavian Daniel. Olin lapsi, kun tämä kolahti. Muistan katsoneeni serbokroatian sanakirjasta käännöstä kappaleelle.. Oli ihanaa, kun löysin biisin YouTubesta!
Loreenin Euphoria kestää yllättävän hyvin radiosoittoa. Vaikka ei vastaa musiikkimakuani.
En mä muista voittiko tää veisut mutta Dana Internationalin Diva :D Hauska renkutus.
Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa
Hari Mata Hari:Lejla
Aivan ihana klassikko minulle
Ainakin Molitva, ja Suomen karsinnassa tippunut Shanghain valot.
Verka Serduchka: Dansing Lasha Tumbai. :)
En jaksa luetella kaikkia, koska niitä on tosi paljon, lähinnä vuosilta 2008 - 2013.
Hollannin edustaja Common Linets viime vuodelta sai musta fanin.
Il treni di Tozeur on aivan upea! Samoin se Molitva!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:51"]
Nuoruus on seikkailu suunnaton.... Katri Helena lauloi suomeksi. Oisko alunperin ehkä Belgian kappale.En muista,olin lapsi silloin, mutta laulu on kaunis. Voisin kuunnella vieläkin.
[/quote]
Luxemburg, Tu te reconnaitras.
-Ruotsin "marokkolaisen" naisen voittobiisi: o-o-o-o-o
-Israelin Harel Skaatin: Milim-Words
-Virolla on monena vuonna ollut hyviä biisejä, sellosäestys ja joku urban tms.ryhmän esitys täytyy kaivaa silloin tällöin youtubesta :)
Näistä tykkään edelleen!
Italian Gente di mare