Euroviisukappale, mistä OIKEASTI olet tykännyt myös viisujen jälkeen?
Mulla jäänyt mieleen vuosien takaa tämä Bosnia-Herzegovinan ihanuus. Kuuntelen tätä joskus vieläkin..=)
Ihana!
Kommentit (153)
Mihai Traistariu : Tornero
Milan, ovo je balkan
Brainstorm
Viron Urban Symphony, rändajad
Tässä nrolle 81 apricot stone
Se, missä oli se BB-Kakin näköinen alumiinifolioon kääritty transvestiitti esiintymässä. Ei kun joo, siis Verkha Seducha (en muista, miten kirjoitetaan ). Siinä oli niin hauska biisi, että sitä tulee aina kuunneltua. <3
Sitten on monet rakkaan kotimaamme Suomen klassikot, kuten Lapponia. Aivan ihana ja taianomainen kappale. <3
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:01"]Se eeppinen saksofoniäijä, mitään muuta en siitä biisistä muista kun sen saksofonistin soolon, ja oli pirun hyvä! :D
[/quote]
Se oli kyllä tosi hyvä! Tarttuva!
Viimevuoden "Running" Unkarista.
Alexander Rybakin Fairytale eli Norjan voittajaviisu vuodelta 2009 on edelleen todella hieno kappale, tulee vieläkin kuunneltua silloin tällöin.
Ehdottomasti jo ehdotettu Mihai Traistariu : Tornero vuodelta 2006 sekä samalta vuodelta Dima Bilanin : never let you go. Ylivoimaisin euroviisu suosikkini ikinä on vuoden 2008 Israelin edustuskappale Boaz keilo kan! Niin taivaallinen lauluääni tässä kauniissa kappaleessa :) Olen pahoillani etten saa kännykällä liitettyä videoita.
Lane Moje :) Aivan ihana vieläkin. <3<3<3
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:01"]Se eeppinen saksofoniäijä, mitään muuta en siitä biisistä muista kun sen saksofonistin soolon, ja oli pirun hyvä! :D
[/quote]
Aina joskus on pakko pistää youtubesta epic sax guyn se 10 tunnin video ja katsoa kuinka kauan kestää kuunnella :D Kyllä se joskus pari-kolmekin tuntia oli taustamusana kunnes tuntui että pian hyppään ikkunasta.
Oon luukuttanu jo puhki tän vuoden Viron kappaleen "Goodbye to yesterday" ja Ruotsin "Heroes".
Viime vuoden kappaleista oon jäänyt kuuntelemaan Ranskan Stromae-plagiaattia ja Unkarin "Running"-biisiä.
[quote author="ExoPol" time="16.05.2015 klo 20:40"]Mulla jäänyt mieleen vuosien takaa tämä Bosnia-Herzegovinan ihanuus. Kuuntelen tätä joskus vieläkin..=)
Ihana!
[/quote]
Ah, tämä ap:n biisi on myös yksi mun ehdoton lemppari! Laulajamies on myös tosi hot mun makuun. Ihan silmäniloksi välillä katselen. Bosnialta tietysti myös Lejla.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:06"]Israelin viime vuoden biisi
Olin just tulossa linkittämään tätä yhtenä suosikkina, oli kamala oikeusmurha, että ei päässyt edes finaaliin!
Monia vuosilta 2009-2013, erityisesti Verka Seduchka (en tiedä miten kirjoitetaan :D), jonka olis pitäny voittaa (!), se Epic Sax Guy biisi (oisko sen biisin nimi ollu Run Away, maata en kuollaksenikaan muista), Molitva ja Only Teardrops. Tämän vuoden Ruotsin biisiin Heroes olen jo aivan rakastunut!
Espanja 2010Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille
Kuriositeettinä tuo lavalle hypännyt miekkonen :o)