Yrittäjät! Onko teiltä kysytty töitä?
Mietin vaan kun tiedän lukuisia yrityksiä joista kukaan ei ole kysynyt ikinä töitä, ei minunkaan yrityksestä joka suuressa kauoungissa ja jatluvasti esillä eri medioissa. Ei edes nuoret kysy kesätöitä.
Kommentit (106)
En ole ikinä kysynyt yrittäjältä töitä. Mun puolesta voivat kaatua omaan ahneuteensa.
On kysytty. Kesätöihin on kysytty, mutta niihin ei oteta. Helpommalla pääsee, kun kesäksi vähän supistaa toimintaa ja menee vakkariporukalla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:57"]En ole ikinä kysynyt yrittäjältä töitä. Mun puolesta voivat kaatua omaan ahneuteensa.
[/quote]Eli viihdyt paremmin kotosalla maatumassa?
Mutta yrittäjäthän pelastavat tämän maan:D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:57"]
En ole ikinä kysynyt yrittäjältä töitä. Mun puolesta voivat kaatua omaan ahneuteensa.
[/quote]
Aika karua. Et kovin pitkälle ajattele asioita.
t. Yrittäjä, joka työllistää likimain 20 henkilöä.
On kysytty. Pääasiassa harjoittelupaikkoja. Noin kerran kuukaudessa tulee kysely.
Töitä on kysytty. Miehellä on pieni rakennusalan yritys. Nyt hänellä on kaksi puolalaista rakennusmiestä töissä.
Kiva kuulla että joiltain on kysytty edes. Yhden yrittäjän tiedän (hänellä n. 100 työntekijää) ja kertoi että välillä joku tulee töihin mut ei jaksa montaa tuntia kun toteaa että saman rahan saa kotona makaamalla. Hirveä työvoimapula monissa yrityksissä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:02"]Mutta yrittäjäthän pelastavat tämän maan:D
[/quote]Näinhän se on, muuten ei ole yhdellekään töitä jos ei yrittäjät niitä järjestä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:05"]Töitä on kysytty. Miehellä on pieni rakennusalan yritys. Nyt hänellä on kaksi puolalaista rakennusmiestä töissä.
[/quote]Niinpä, tähän on menty että pakko vaan palkata ulkomaalaidia kun suomalaiset vaan ei halua tehdä töitä kun kotona olemallakin saa niin hyvin rahaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:57"]En ole ikinä kysynyt yrittäjältä töitä. Mun puolesta voivat kaatua omaan ahneuteensa.
[/quote]Montako laitetta sulta löytyy että saat yläpeukutettua?
[/quote]Tälläkö perustellaan se ettei työt maistu nykyään?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:52"]
Mietin vaan kun tiedän lukuisia yrityksiä joista kukaan ei ole kysynyt ikinä töitä, ei minunkaan yrityksestä joka suuressa kauoungissa ja jatluvasti esillä eri medioissa. Ei edes nuoret kysy kesätöitä.
[/quote]
VARMAAN SE SAATANA JOHTUU SIITÄ ETTEI KUKAAN TIETYSTIKÄÄN HALUA TEHDÄ TÖITÄ MUUTA KUIN SINÄ VITTU!! Tätähän sä kerjäsit kuulla?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:52"]
[/quote]
VARMAAN SE SAATANA JOHTUU SIITÄ ETTEI KUKAAN TIETYSTIKÄÄN HALUA TEHDÄ TÖITÄ MUUTA KUIN SINÄ VITTU!! Tätähän sä kerjäsit kuulla?
[/quote]Hulluja riittää.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:05"]Töitä on kysytty. Miehellä on pieni rakennusalan yritys. Nyt hänellä on kaksi puolalaista rakennusmiestä töissä. [/quote]Niinpä, tähän on menty että pakko vaan palkata ulkomaalaidia kun suomalaiset vaan ei halua tehdä töitä kun kotona olemallakin saa niin hyvin rahaa.
[/quote]
Itä-Euroopasta vuokratyöfirmojen kautta välitetyt miljoonat halpatyöläiset tulevat viemään Suomestakin vähemmän koulutusta vaativat keskiluokan työpaikat. Näin on käynyt jo Saksassa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:05"]Töitä on kysytty. Miehellä on pieni rakennusalan yritys. Nyt hänellä on kaksi puolalaista rakennusmiestä töissä. [/quote]Niinpä, tähän on menty että pakko vaan palkata ulkomaalaidia kun suomalaiset vaan ei halua tehdä töitä kun kotona olemallakin saa niin hyvin rahaa.
[/quote]
Itä-Euroopasta vuokratyöfirmojen kautta välitetyt miljoonat halpatyöläiset tulevat viemään Suomestakin vähemmän koulutusta vaativat keskiluokan työpaikat. Näin on käynyt jo Saksassa.
[/quote]Moni yritys joutuu nyt palkkaamaan ulkomaalaisia kun suomalaisia ei löydy töihin.
Taidanpa perustaa vuokratyöfirman sitten näille ulkomaalaisille.
No mitä töitä olisi tarjolla? Minä voin tulla heti.
Pari kertaa on kysytty, mutta en ota riesakseni yhden yhtä tuntematonta ihmistä. Kahdelle tyttärelleni voin antaa hyvät kesätyöpaikat parin vuoden päästä ja heihin luotan täydellisesti. Jos apuvoimaa tarvitsen nyt, otan sitä alihankintana.
Voisi olla, ei ole huono mainetta minun yrityksellä eikä tuntemillani. Ihmetellään vaan kun kukaan ei edes kysele töitä, edes nuoret kesätöitä.