Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hieman ahdistunut tästä tilanteesta: lapsi ei juuri puhu minulle.

Vierailija
17.01.2022 |

Minulla ja ex-miehelläni on 13-vuotias poika. Erosimme vuosi sitten ja lapsi on minulla vuoroviikoin. Ennen avioeroamme hän oli iloinen ja nauravainen, erittäin sosiaalinen nuori miehenalku. Nykyään hän on todella hiljainen ja vakavakin. Poika hoitaa kyllä oman osuutensa kotitöistä ja pitää huoneensa siistinä, mutta hän on vähentänyt selkeästi harrastustensa määrää ja keskittyy nyt lähinnä koulunkäyntiin (ja siihen, että hän ei puhu minun kanssani juuri mistään asioista). Keskiarvo on noussut 8,0:sta 9,2:een. Pelkään, että hän lähtee kotoa heti, kun se on mahdollista. Minulla on ollut eromme jälkeen muutamia miestuttavia, mutta en ole tuonut heitä yhtä lukuunottamatta näytille kotiin. En seurustele tällä hetkellä. Isänsä luona poika käyttäytyy kuten ennenkin. Tämä puhumattomuus on minulle aivan kauheaa. Ihan kuin hän olisi jotenkin pettynyt minuun. Ei vihainen, mutta pettynyt. Muilla vastaavia kokemuksia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun avioliittoni on päättyvä aikanaan meistä toisen kuolemaan. Minulla on niin hyvä aviomies, että toista hänen tasoistaan miestään ei löydy päältä maan.

Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla