90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa muiden keskustelijoiden haukkumisen ja väheksymisen
Jos tulee keskusteluketjuun kehumaan ja ihannoimaan pettävää miestä joka on käyttäytynyt kurjasti naisia kohtaan niin kannattaa varautua siihen, että saattaa saada kipakkaakin palautetta toisen keskustelijan mielipiteen muodossa. Paksu nahka on hyvä olla näillä palstoilla eikä ottaa itseensä vastakkaisia mielipiteitä.
-eri
Juurihan sinä kirjoitit tuolla ylempänä sivulla että se mies on pettävä sika, vaikka aiemmin väitit että ne on niiden roolit ja näyttelevät !
Koita nyt päättää, hyvänen aika sentään ! :D :D xD
Eikä meillä ole todisteita noiden todellisista touhuista, kulissien takaa. Ymmärrän kyllä jos Bini saa enemmän huomiota naisilta kuin Ariela tulee koskaan saamaan miehiltä. Lapsi näyttää ainakin olevan iloisempi ja aktiivi
Tää voi tulla yllätyksenä, vaan täällä on useita eri ihmisiä kirjoittamassa. Mä en ole tuo jolle kommenttisi tarkoitat. Joku muu on laittanut samasta aiheesta kommentteja. Mä sanoin, että täällä ei kannata pahoittaa mieltään liian herkästi, muuten saa olla koko ajan pahalla mielellä. Sen verran on ollut redditissä (jenkkien keskustelupalsta) instassa, jenkkien juorulehdissä ja jopa täälläkin keskustelussa infoa siitä, että jo ajat sitten Ari ja Bini erosi, siksi kun Bini petti Aria ja hylkäsi myös lapsensa. Sarjaan he palasivat esittämään eroamassa olevaa paria (kuka tietää miksi) vaikka olivat tosiaan eronneet jo pari vuotta sitten. Osa on käsikirjoitusta, osassa pohjalla on jonkinmoinen totuus. Siksi tätä ei kannata ottaa kauhean vakavastikaan.
Tehtyjä tarinoita oii esim. Ingi ja Corona ja se kananainen ja afrikkalainen sokea mies. He olivat täysin esittämässä paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Binin hellyydestä ym. jankuttavalle tiedoksi: Oikeassa elämässä Bini jätti Arielan ja tämän lapsen jota sun mielestä niin hoivasi. Jätti toisen naisen takia. Aivan samalla tavalla teki ensimmäisen lapsensa äidille. Eli siinä sulle mahti-isä. Mun mielestä sarjapettäjä joka ei pysty sitoutumaan yhteensään naiseen, eikä lapseenkaan. Mä inhoan Biniä vielä enemmän kuin Arielaa.
En ole sama aiemmin kommentoinut, mutta näkee että Ari ollut henkinen, tunnepitoinen kiristäjä. Epävakaa ihminen. Jos ei saa haluaan läpi niin uhriutuu ja antaa kuvan että saattaa vahingoittaa itseään. Nähtiin Pariterapiassa miten se meni vessaan eikä hiiskahtanutkaan, antoi muiden sekä koko tuotanto- ja kuvaustiimin jännittää onko tehnyt itselleen jotain sinne vessaan mennessään. Ei viitsinyt vastata ja kertoa että on ok, ja että haluaa esim olla rauhassa. Syviä viiltelyjälkiä käsivarsi
Aivan! En näissä hassuissa ohjelmissa ala ketään inhomaan tai fanittamaan, mutta juuri näin minäkin asian näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, kuka muoti- ja ulkonäkömaailman itse oikeutettu Jumalan kaltainen olento on päättänyt että esimerkiksi naisilla ovaalit kasvot on ne täydelliset, ja neliömäiset, päärynät, sydämen muotoiset tai pyöreät eivät olisi ihanne. Tuollaisen takia instagram-väki sitten leikkelee, täyttelee, veistelee ym. naamojaan.
Tuli tuosta Cleon tapauksesta vaan mieleen että kasvoja pitää naisellisuusleikkauksella saada erilaisiksi.
Nyt joku on päättänyt että "sanpaku-silmät" joissa näkyy paljon valkuaista alapuolella, on trendikkäät ja instagram-haluttavat! Minusta tuon kaltaiset näyttää väsyneiltä tai päihteiltä käyttäneeltä mutta nuoret aikuiset haluaa saada moiset japani-anime silmät vaikka leikkauksen avulla! Jotka on piirretyiltä hahmoilta peräisin. Sairaaksi on maailma mennyt.
Nämä siis on ne "sanpaku-silmät" ja odotetaan vaan koska joku 90-sarjan henkilöistä
Nyt täytyy sanoa etten ole kuunaan kuullut mitään noin typerää! Miten ihmeessä kukaan on tullut edes ajatelleeksi miten iiris sijoittuu silmään?? Saati että haluaisi että se sijoittuu mitenkään muuten kuin se syntymässä siihen on sijoittumaan laitettu?!? Sori ot, pöyristyin vain toden teolla moisesta silmämuodista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, kuka muoti- ja ulkonäkömaailman itse oikeutettu Jumalan kaltainen olento on päättänyt että esimerkiksi naisilla ovaalit kasvot on ne täydelliset, ja neliömäiset, päärynät, sydämen muotoiset tai pyöreät eivät olisi ihanne. Tuollaisen takia instagram-väki sitten leikkelee, täyttelee, veistelee ym. naamojaan.
Tuli tuosta Cleon tapauksesta vaan mieleen että kasvoja pitää naisellisuusleikkauksella saada erilaisiksi.
Nyt joku on päättänyt että "sanpaku-silmät" joissa näkyy paljon valkuaista alapuolella, on trendikkäät ja instagram-haluttavat! Minusta tuon kaltaiset näyttää väsyneiltä tai päihteiltä käyttäneeltä mutta nuoret aikuiset haluaa saada moiset japani-anime silmät vaikka leikkauksen avulla! Jotka on piirretyiltä hahmoilta peräisin. Sairaaksi on maailma mennyt.
Nämä siis on ne "sanpaku-silmät" j
Oi ei ;D
Ohi aiheen, mutta nyt todellakin ihmetyttää nää kauneusleikkauksissa ramppaajat! Mä jouduin ihan oikeaan leikkaukseen ja pelkästään hengitysputken aiheuttama kipu raateli kurkkua toista viikkoa niin ettei syömään tai juomaan pystynyt kunnolla. Pelkkä nieleminen sai vedet silmiin. Puhumattakaan sitten itse leikkaushaavan kivusta, revityistä kudoksista ym. Se joka menee vapaaehtoisesti tuohon rääkkiin sietäisi tutkituttaa päänsä! Ei mene kyllä hissi ihan ylös asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tosta Mahdista.
Sillä on parta. Eli kun musu käyttää partaa se tarkoittaa että on uskova-musu.
Mutta erittäin kummallista, että maistoi sianlihaa. Ei tosiuskova niin tee. Se on varmaan ateisti, tai yrittää olla.
Se sianliha kielto löytyy pyhistä kirjoista ja kaikki sen uskoiset noudattaa sitä sääntöä. Ei voi sanoa suoraan mistä kirjasta ja uskonnosta puhutaan, kun sensoori iskee muuten. Pukeutumissäännöt, moniavoisuus ja muut jutut voi olla kulttuurista kiinni, mutta sianliha on kaikille syntiä. Ne vapaamielisetkin jotka antaa naisten opiskella ja näyttää hiuksensa pysyvät erossa sioista.
Tuo Mahdi vaikuttaa oudolta, se tulee Iranista mikä on todella USA-vastainen, m
Kyllä, raamattuun on ympätty laki ja ohjeistus jolla ei ole jumalan kanssa mitään tekemistä. Kyllähän sen järjellä tajuaa jokainen ettei jumalaoletettu ole luonut tänne possua lammasta ja kanaa jotenkin niin että osaa syödään osaa ei. Tai että pitää syödä eri aikoihin eikä samaan aikaan😁 Juutalaisuuskin on enemmän kulttuuri kuin uskonto
Vierailija kirjoitti:
Tuohon uuteen Hunt For Love sarjaan kaivettu muutaman vanhan vakkarin eli Robin, Usmanin, Coltin, Courtneyn, Chantelin, Tiffanyn, Timin ja Jenifferin lisäksi jotain ihan satunnaisia tyyppejä, ketkä julkisuuden nälkäisiä.
Jenkkien kommenteista näin sen verran että Tiffany on miellyttävän oloinen, mutta Chantel ärsyttävä. Chantelin naama on kuulemma ilmeetön verrattuna aikaisempaan melko ilmeettömään, kun laitettu niin paljon kaikkea mömmöä ja myrkkyä piikkeinä ihon alle ettei liiku. Pelkkää vahaa.
Ihmettelevät myös mitä Tim tekee tuolla, kun ei naiset näytä kiinnostavan miestä yhtään.
Mikä tämä hunt for love on suomeksi ja milloin tulee tvstä? Tuolla nimellä en löydä telkusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta nyt todellakin ihmetyttää nää kauneusleikkauksissa ramppaajat! Mä jouduin ihan oikeaan leikkaukseen ja pelkästään hengitysputken aiheuttama kipu raateli kurkkua toista viikkoa niin ettei syömään tai juomaan pystynyt kunnolla. Pelkkä nieleminen sai vedet silmiin. Puhumattakaan sitten itse leikkaushaavan kivusta, revityistä kudoksista ym. Se joka menee vapaaehtoisesti tuohon rääkkiin sietäisi tutkituttaa päänsä! Ei mene kyllä hissi ihan ylös asti.
Joo, ei mene hissi ylös asti ei. Monesti olen miettinyt esim peppuimplanttien laittoa. Varmaan tuskallista se toipumisaika! Ei pysty istumaankaan ja sit kun pystyy, tuntuu varmaan kun silikonipalloilla istuis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon uuteen Hunt For Love sarjaan kaivettu muutaman vanhan vakkarin eli Robin, Usmanin, Coltin, Courtneyn, Chantelin, Tiffanyn, Timin ja Jenifferin lisäksi jotain ihan satunnaisia tyyppejä, ketkä julkisuuden nälkäisiä.
Jenkkien kommenteista näin sen verran että Tiffany on miellyttävän oloinen, mutta Chantel ärsyttävä. Chantelin naama on kuulemma ilmeetön verrattuna aikaisempaan melko ilmeettömään, kun laitettu niin paljon kaikkea mömmöä ja myrkkyä piikkeinä ihon alle ettei liiku. Pelkkää vahaa.
Ihmettelevät myös mitä Tim tekee tuolla, kun ei naiset näytä kiinnostavan miestä yhtään.
Mikä tämä hunt for love on suomeksi ja milloin tulee tvstä? Tuolla nimellä en löydä telkusta mitään.
Se on niin uusi vielä, että menee varmaan tovi ennenkuin se saadaan meidän telkkariin. Varsinkin kun TLC:llä on menossa vielä 2 uutta kautta joissa esittämättömiä jaksoja vielä parin kuukauden verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei mene hissi ylös asti ei. Monesti olen miettinyt esim peppuimplanttien laittoa. Varmaan tuskallista se toipumisaika! Ei pysty istumaankaan ja sit kun pystyy, tuntuu varmaan kun silikonipalloilla istuis?
Tuntuu varmaan paljon pahemmalta. Ajattele että Silikonityynyt olisi ihosi alla vasten paljaita lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa muiden keskustelijoiden haukkumisen ja väheksymisen
Jos tulee keskusteluketjuun kehumaan ja ihannoimaan pettävää miestä joka on käyttäytynyt kurjasti naisia kohtaan niin kannattaa varautua siihen, että saattaa saada kipakkaakin palautetta toisen keskustelijan mielipiteen muodossa. Paksu nahka on hyvä olla näillä palstoilla eikä ottaa itseensä vastakkaisia mielipiteitä.
-eri
Juurihan sinä kirjoitit tuolla ylempänä sivulla että se mies on pettävä sika, vaikka aiemmin väitit että ne on niiden roolit ja näyttelevät !
Koita nyt päättää, hyvänen aika sentään ! :D :D xD
Eikä meillä ole todisteita noiden todellisista touhuista, kulissien takaa. Ymmärrän kyllä jos Bini saa enemmän huomiota naisilta kuin Ariela tulee koskaan saamaan miehiltä.Lapsi näyttää ainakin olevan iloisempi ja aktiivi
Tää voi tulla yllätyksenä, vaan täällä on useita eri ihmisiä kirjoittamassa. Mä en ole tuo jolle kommenttisi tarkoitat. Joku muu on laittanut samasta aiheesta kommentteja. Mä sanoin, että täällä ei kannata pahoittaa mieltään liian herkästi, muuten saa olla koko ajan pahalla mielellä. Sen verran on ollut redditissä (jenkkien keskustelupalsta) instassa, jenkkien juorulehdissä ja jopa täälläkin keskustelussa infoa siitä, että jo ajat sitten Ari ja Bini erosi, siksi kun Bini petti Aria ja hylkäsi myös lapsensa. Sarjaan he palasivat esittämään eroamassa olevaa paria (kuka tietää miksi) vaikka olivat tosiaan eronneet jo pari vuotta sitten. Osa on käsikirjoitusta, osassa pohjalla on jonkinmoinen totuus. Siksi tätä ei kannata ottaa kauhean vakavastikaan.
Tehtyjä tarinoita oii esim. Ingi ja Corona ja se kananainen ja afrikkalainen sokea mies. He olivat täysin esittämässä paria.
Kananaisesta ole eri mieltä, mutta Ingi ja Corona, epäuskottava pari todella.
Vierailija kirjoitti:
En kauneusleikkauksiin menis, mutta normaalit leikkaukset sujuneet kipujen puolesta niin, että lääkitys on ollut riittävä.
Kananaisesta sen verran, että tämä heidän tarinna oli pitkälti samanlainen kuin Ingin ja Coronan. He olivat pitäneet yhteyttä vuosia aiemmin, yhteydenpito loppui, mutta kun tuli mahdollisuus päästä tähän sarjaan kananainen houkutteli sen sokean miehen mukaan ohjelmaan esittämään paria, kuinkas muutenkaan.
Osoittautui sitten niin henkisesti epätasapainoiseksi kaikkine riehumisineen tyyliin Angela, että eivät päästäneet sitä edes Tell All kuvauksiin. Keksitty suhde siis tämäkin. Ja on niitä ollut muitakin, nämä kaksi nyt viimeisimpiä tekemällä tehtyjä. Ai niin, se Tyray kuvio otettiin myös keksitty-kansiosta paikkaamaan yhtä pois jäänyttä paria.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Emily on ärsyttävä.
Niin on, ja ärsyttää kun se on nyt joka sarjassa. Pillow talkissa jaksoa katsoessaan koko ajan kommentoi jotain itsestään, minä, minä minä.. Jos ruudulla näkyy vaikka Shekinahin koira niin Emily sanoo minä rakastan koiria ja muistatko Kobe kun meidän häissä oli koira ja plaa plaa jonninjoutavaa. Aina pitää kaikki huomio kääntää itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Emily on ärsyttävä.
Niin on, ja ärsyttää kun se on nyt joka sarjassa. Pillow talkissa jaksoa katsoessaan koko ajan kommentoi jotain itsestään, minä, minä minä.. Jos ruudulla näkyy vaikka Shekinahin koira niin Emily sanoo minä rakastan koiria ja muistatko Kobe kun meidän häissä oli koira ja plaa plaa jonninjoutavaa. Aina pitää kaikki huomio kääntää itseensä.
Älä katso jos ärsyttää.
En ole aiemmin nähdyt Ziediä ja nyt unohdin jo sen naisen nimen, mutta olipas tylsä heidän osio. Vaikka oli olevinaan niin Rysän päältä- ohjelmaa, mutta jotenkin ei tuntunut aidolta. Onko teillä asiasta paremmin tietävät tietoa onko Zied oikeasti petturi vai oliko tuo(kin) lavastettua?
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin nähdyt Ziediä ja nyt unohdin jo sen naisen nimen, mutta olipas tylsä heidän osio. Vaikka oli olevinaan niin Rysän päältä- ohjelmaa, mutta jotenkin ei tuntunut aidolta. Onko teillä asiasta paremmin tietävät tietoa onko Zied oikeasti petturi vai oliko tuo(kin) lavastettua?
Pitihän heille keksiä jotain uutta. Zied päivysti nakkikioskin nurkalla ja vaimo antoi töiden välissä pikkasen murkinaa. Mainostajat voisivat kaikoja ja katsojat lopettaa katsomisen kuten täällä on fiksusti opastettu ;)
Tuo oli mulle jotain uutta kun Emily sanoi Pillowtalkin aikana Kobelle lukeneensa että vauva hymyilee keskimäärin 200 krt päivässä, nainen 97 krt päivässä mutta mies vain 4 krt päivässä :D
Siihen lisäsi jotain että Kobe poikkeus kun hymyilee noin 200 krt päivässä :D :D
Oletteko tekin huomanneet miten valkoiset amerikkalaisnaiset dissaa tummaihoisia afrikkalaismiehiään monin eri tavoin? Tyylillä, mikä ei edes voi olla käsikirjoitettu, vaan mikä huokuu läpi niiden persoonista ja kanssakäymisistä.
Katujyrä-Emily huutaa aina Koben päälle, vähättelee tämän mielipiteitä ja sanomisia, ja mollaa aina kun Kobe saa jotain kivaa aikaan.
Hapannaama-Ari väheksyy kaikkea mihin Bini pystyy (on oikeasti moniosaaja kun tanssii, rakentaa, hitsaa, kokkaa, teki bilemusiikkia, tekee stuntteja ja on taistelulajien ammattilainen nykyään) ja naama norsun-"sellaisella" katselee Biniä alaspäin.
Hullu-Angela ei muuta tehnytkään kuin dissasi Michaelia, ehkä antoi tälle pari kehua liittyen seksiin (tuli mieleen sen "Seksi"-tekstikaulakoru, voi luoja sentään!), mutta nauroi kehujensa päälle ikään kuin mitätöiden. Michael oli maininnut jossain että ei ole helppoa olla musta mies kellä aina ollut mielenterveydellisiä ongelmia, ja Angela selkeästi käytti sitä aseenaan yrittäessään alistaa Michaelia.
Babymummo-Lisa kutsui Usmania rumilla nimillä ja kohteli kuin palvelijaa.
Kananainen-Rayne oli järkyttävän julma sokeaa Chidiä kohtaan, ja Chidin perhe sai myös osansa.
Michaeljacksonfani-Kimbaali lähti tapaamaan Usmania sillä ajatuksella että saa seksiä, ja jahtasi miestä epätoivoisella tavalla, lahjoi myös Playstationilla ja Macbookilla, mutta sai tapauksen jälkeen lisää itsetuntoa Jenkkeihin palattuaan, ja minun mielestä hän kukoistaa nykyään, niin ulkoa kuin sisältä. Myöntänyt sentään oppineensa tuosta jotain.
En ole sama aiemmin kommentoinut, mutta näkee että Ari ollut henkinen, tunnepitoinen kiristäjä. Epävakaa ihminen. Jos ei saa haluaan läpi niin uhriutuu ja antaa kuvan että saattaa vahingoittaa itseään. Nähtiin Pariterapiassa miten se meni vessaan eikä hiiskahtanutkaan, antoi muiden sekä koko tuotanto- ja kuvaustiimin jännittää onko tehnyt itselleen jotain sinne vessaan mennessään. Ei viitsinyt vastata ja kertoa että on ok, ja että haluaa esim olla rauhassa. Syviä viiltelyjälkiä käsivarsissa, ties kuinka pitkältä ajalta. Ei varmasti ole miehillään ollut helppoa elää tuollaisen kanssa, ja siksi paenneet vieraisiin. Jos se ei jätä niitä miehiä muuten rauhaan, niin niiden on ollut pakko hankkia uudet tai näennäiset uudet naisystävä jotta pääsevät eroon. Arin äidin sympatiat vaikutti olevan Binin puolella, joten jotain pimeää tuossa Arissa on.