Aion säästää työmarkkinatuesta 2500e ja sitten lähden Australiaan
Minulla on jo kyläpaikka. Lisää kerään vielä extrarahaa (käyttö)tuon 2500e päälle.Lippu maksaa about 1400e
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Töihin jos haet ja menet niin pääset paljon nopeammin tavoitteeseen.
Saan vuodessa tuon säästettyä jos elän ankeasti.
Ja sitten mitä? Millä viisumilla ajattelit mennä sinne? Turistiviisumilla ei voi tehdä töitä ei edes hakea. Rajalla saatat joutua selvittämään rahavarasi ja kuinka elätät itsesi maassa ollessasi. Jos eivät vakuutu, että sinulla on tarpeeksi varoja elämiseen, laittavat seuraavalla mahdollisella koneella paluumatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mitä? Millä viisumilla ajattelit mennä sinne? Turistiviisumilla ei voi tehdä töitä ei edes hakea. Rajalla saatat joutua selvittämään rahavarasi ja kuinka elätät itsesi maassa ollessasi. Jos eivät vakuutu, että sinulla on tarpeeksi varoja elämiseen, laittavat seuraavalla mahdollisella koneella paluumatkalle.
Menen ystävälleni. En aiotöitä siellä tehdä vaan mennä lomalle.
Vierailija kirjoitti:
2500€ ei riitä.
Kyllä se mulle riittää koska ystäväni kyytsää mua paikkoihin.
Työmarkkinatuesta, n. 600 euroa, josta puolet ainakin mulla menee vuokraan. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuesta, n. 600 euroa, josta puolet ainakin mulla menee vuokraan. Ok.
Mulla vuokra 450e
Itse säästin 2000€ työttömyyskorvauksista pari vuotta sitten ja lähdin viikoksi Teneriffalle.
Ei siitä mitään tule. Lähettävät heti paluulennolle kun tuollaiset rahat eivät riitä mihinkään. Australia on tarkka heti lentokentällä, ei sinne niin vaan mennä, varsinkaan rahattomana.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään tule. Lähettävät heti paluulennolle kun tuollaiset rahat eivät riitä mihinkään. Australia on tarkka heti lentokentällä, ei sinne niin vaan mennä, varsinkaan rahattomana.
Missä tuollainen sääntö lukee?
Me säästettiin mieheni kanssa n.18000e kuudessa vuodessa minun toimeentulotuesta sekä hänen työmarkkinatuesta. Sapuskat ja kaikki oli muutenkin yhteistä sinä aikana ja nyt reissailemme pitkin maailmaa. Hän asui naapurissa ja minä annoin hänelle toimeentulotuestani rahaa, näin ollen ei tullut kusetettua Kelaa millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot katsonut liikaa Australian Rajalla -viihdeohjelmaa. :D AP aikoo mennä lomalle, ei asumaan tai töihin.
Vierailija kirjoitti:
Jäähän tosta paljon rahaa yli ja en oo siellä kuin pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
1400€ lennot? Mistä noin halvalla?
En ole ap mutta Australiaan saa tuolla hinnalla koko ajan lentoja, halvemmallakin löytyy. Katso vaikka Skyscannerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen ystävälleni. En aiotöitä siellä tehdä vaan mennä lomalle.
No et tietenkään tee töitä se tuli jo aloituksestasi selville 😫
Vierailija kirjoitti:
Me säästettiin mieheni kanssa n.18000e kuudessa vuodessa minun toimeentulotuesta sekä hänen työmarkkinatuesta. Sapuskat ja kaikki oli muutenkin yhteistä sinä aikana ja nyt reissailemme pitkin maailmaa. Hän asui naapurissa ja minä annoin hänelle toimeentulotuestani rahaa, näin ollen ei tullut kusetettua Kelaa millään lailla.
Ai niin ihan varmasti asui naapurissa ,Niinpä... Tupla asumistuetkin.
Hae työlupa jos vaan jossakin olet maininnut kaverillesi siellä että haet töitä.Ne kollaa sinun kännykänkin rajalla kuten tiedät.
Töihin jos haet ja menet niin pääset paljon nopeammin tavoitteeseen.