AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Minun luisteluesitys!!! Onko kaikki nyt siellä AV.n Kulmakuppilassa?
Mikä teitä vaivaa? Tänne Rantasalamelle nyt kaikki sieltä kuppilasta ja heti!
Perjantaina on minun henkeäsalpaavan upea luistelunäytös rakkaudella teitä varten tehty.
Pitääkö mun kilauttaa Kiurun tytölle? Se laittaa muutaman kiellon ja rajoituksen käyttöön heti niin että AV- kuppilan ovella on lappu :Suljettu!
NÄYTÖS???MONELTA???MISSÄ???
Tietääkseni Tänään On Perjantai
Vierailija kirjoitti:
Singing in the rain🎶🎶🎶🥂🥂🥂🍾🍾🍾
Onneks on ammattikuskit. Voi mikä lumisade. En uskalla katsoa🕶🕶🕶
On aikamoinen lumisade. Seison täällä Mannerheimintiellä. 🤐
Oot vääräsä paikasa, muut ollaan Rantasalmella. Täälä ilo ylimmillään eikä mitään konvöitä.Turvavöitä suosittelen.
Yritin yömyöhään opiskella savoa, että kävis paikallisten poikamiesten kanssa flaksi. Ei onnistu ei. Helpompaa oli ransakakin 80-luvulla. Taidan kokeilla tänä iltana sitä. Je ne comprend pas tai jotenkin noin. Je t'aimea ei eka iltana tarvita...
Blondie kirjoitti:
Yritin yömyöhään opiskella savoa, että kävis paikallisten poikamiesten kanssa flaksi. Ei onnistu ei. Helpompaa oli ransakakin 80-luvulla. Taidan kokeilla tänä iltana sitä. Je ne comprend pas tai jotenkin noin. Je t'aimea ei eka iltana tarvita...
Kaikki osaavat myös "je ne regrette rien".
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Kaikki osaavat myös "je ne regrette rien".
C'est vrai? Voi miten sopiva av-reissulle. Mikä reissussa sattuu se reissuun jää!!!
Leichter gesagt als getan... lyhyt sakasakin sujuupi???
Voulez-vous coucher avec moi? Vai onko liian suorasukaista. Kaikki savolaiset ei ehkä ymmärrä mutta sillä karsitaan fiksut, rohkeat ja jännät.
Onkos AV-m:t pakanneet kurlauskivekset matkalaukkuun mukaan? Voitaisiin porukalla pyhkäistä rantaan kurlingrata mammoille, huoltotiimi hoitaisi että mammat pysyvät kisakunnossa koko päivän.
Kurlingkisan jälkeen saunaan porukalla ja sitten valmistumaan tanssi- ja karaokeiltaan.
Toi kurlinki tosi hyvä juttu.Luulen, että kiviä löytyy resortin kuumakivi varastosta Jos ny ei oo silloin kovassa käytössä.Eikä sitte pidä vastata :se syi avek mua.
Vierailija kirjoitti:
Toi kurlinki tosi hyvä juttu.Luulen, että kiviä löytyy resortin kuumakivi varastosta Jos ny ei oo silloin kovassa käytössä.Eikä sitte pidä vastata :se syi avek mua.
Mäki haluisin joskus heittää kurlingin päin kiveksii! Miehet!!!
Kerron joskus, vain blondille vai oliks se dlonbille voi käyä niin...
Jippiajee!!! Iivo on pronssia🥉
Nyt mitalikahvit täällä Savossa!
Hyvä Iivo!!!
Arjen fyysiset epämukavuudet koettelevat henkistä sietokykyäni.
Onneksi savossa on aina lauantai, tuo päivistä kaikkein parhain...
Onneksi ollaan bussilla reissussa. Jos oltais junalla, konnari vois heittää ulos kaikki kel olis lippu, väärä lippu tai ei osais savoa... h u h !!!
Kurlinkii suostun minäkii, mut mäkihyppy jä kumparesaku... kasku.... lasku että mä prrkkkle vihaan tota outokorrektia... jää väliin. Samoin tonnit ja muut lumilautailut... vilttiketjuun, kiitos
Ei mulla muuta ollu
Koska kinkataan?
Hoppee ja pronssikaffet tännää! Hyvä Naiset!!
Minkälaisia iskurepliikkejä te muut ootte saaneet Rantasalmella?
Singing in the rain🎶🎶🎶🥂🥂🥂🍾🍾🍾
Onneks on ammattikuskit. Voi mikä lumisade. En uskalla katsoa🕶🕶🕶