AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Reissaamisen parhautta: eväät. Mullaki kaks termaria kahvia. Pussillinen korvapuustia. Lusikkaleipiä. Ja tietysti kaneliässiä. Raikkaita voileipiä, vanukkaita. Eiköhä näillä alkumatkan pärjää?
Maukkaat eväät.Mä keskustelisin mobiilisovellutuksista ja pizzakuponkeista. Ikäisteni kanssa entisistä hyvistä retkistä ja niiden seuraamuksettomuuksista.
Minkä luulet olevan syynä nykypäivänä ettei naiset enää halua tavata miehiä, vain chattailla ja elää "fantasiamaailmassa"?
Aiommeko me tehdä tällä reissulla niin?
* kuiskaa: mä otan nyt tirsat, et jaksan perillä valvoa. Jos toi luikkarityyppi lähestyy mua, koittakaa harhauttaa se jotenkin. Mä en vaan jaksa sitä. Omakehu haisee... ei se mitään piilmannia osaa...
Tuleekohan Tuiskun Ana pitään meille lyhytterapioita?
Minä ainakin otan monta pitkää Pubissa.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin lähti jo iso akkalauma kiiruhtamaan Rantasalmea kohti norpat ja emättimet mukana. Mukaan oli pakattu myös kahvia ja pullaa matkan varrelle. Omin silmin näin.
Me ollaan akkoja vastassa Pubin ovella.
Minä otan nyt lauantai- lärvit tässä bussissa. Lauletaan kaikki yhdessä 🎤🎶🎶 Titanic rautakuori Titanic... Mä oon kolmekymppinen....🎶🎶🎵.
🥃🥃🥃🥃🥃🍷🍷🚬🚬. 👏👏👏👏 Taputetaan kaikki yhdessä!
Hoi laari laari laa......🎵🎵🎵🍸🍸
Ollaan vielä seittemältä hereillä kun on kärvistelty yö Valtterin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan nyt lauantai- lärvit tässä bussissa. Lauletaan kaikki yhdessä 🎤🎶🎶 Titanic rautakuori Titanic... Mä oon kolmekymppinen....🎶🎶🎵.
Hoi laari laari laa......🎵🎵🎵🍸🍸
Kerttu vai Irkku⁉️
Opettele nyt hyvä ihminen allekirjottamaan, ettei aina tarvi arvailla. Oottes niin samannäköset serkkus kaa
Kyllä! Oli oikein mukava yö Valtterin kanssa! Ei tarvinnut yhtään kärvistellä, tuollainen lempeä syleily oli.
Meitä kyllä tultiin häiritsemään aika pahasti. Joku tuli jollain traktorilla ryskimään aamuyöstä. Se vielä piipittikin peruuttaessaan. Kauhea kolina ja piipitys, kun yritettiin nukkua!!
Rahalla ei saa --------------- (esimerkkejä)
alotan: kivaa vieruskaveria bussiin😥
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi laari laari laa......🎵🎵🎵🍸🍸Kerttu vai Irkku⁉️
Opettele nyt hyvä ihminen allekirjottamaan, ettei aina tarvi arvailla. Oottes niin samannäköset serkkus kaa
Mä ooon Kerttuuuu.. Mul oli ja on vieläkin niin hyvä meno et unohdin. Nyt pitää ottaa vähän jotain..🥃🍾
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Oli oikein mukava yö Valtterin kanssa! Ei tarvinnut yhtään kärvistellä, tuollainen lempeä syleily oli.
Meitä kyllä tultiin häiritsemään aika pahasti. Joku tuli jollain traktorilla ryskimään aamuyöstä. Se vielä piipittikin peruuttaessaan. Kauhea kolina ja piipitys, kun yritettiin nukkua!!
Tietty tuli joku lumia kolaamaan jotta pysyy autotiet ja kulkureitit poissa lumesta? Ne on kyllä niin rasittavia! Pitävät kamalaa meteliä ja aina väärään vuorokauden aikaankin. Kinoksia vaan kasaavat ihmisten kiusaksi.
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeks bile-Ile mukaan?
Ai kumpi Ile??? Mä aina sotke nää julkkikset, ketä niin samannäköset. Demari ja kok
Vai voisiko tulla bile-Dani? Danny? Dani Filth🦹? Danoninon vanukas?
Maanantai ja krapula.. 🤢Tuijotan bussin kattoo.... Ollaanko perjantaina perillä?
Vierailija kirjoitti:
Maanantai ja krapula.. 🤢Tuijotan bussin kattoo.... Ollaanko perjantaina perillä?
Valtterimyräkkä jatkuu... ehkä jonain perjantaina ollaan perillä. Otetaas sille🥂🥂🥂
Hei hei hei! Tänään on kiinalainen uusivuosi!
Huomenna alkaa tiikerin vuosi! 🐯🐯🐯
Hei Rantasalmen mies.Käytätkö salkkua vai reppua treffeillä?
Rantasalamen poikamiehet ry. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin lähti jo iso akkalauma kiiruhtamaan Rantasalmea kohti norpat ja emättimet mukana. Mukaan oli pakattu myös kahvia ja pullaa matkan varrelle. Omin silmin näin.
Me ollaan akkoja vastassa Pubin ovella.
Panetteko vastaan, kun ne tulee?