AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Oli oikein mukava yö Valtterin kanssa! Ei tarvinnut yhtään kärvistellä, tuollainen lempeä syleily oli.
Meitä kyllä tultiin häiritsemään aika pahasti. Joku tuli jollain traktorilla ryskimään aamuyöstä. Se vielä piipittikin peruuttaessaan. Kauhea kolina ja piipitys, kun yritettiin nukkua!!
Vai tuliko se piipitys Valtterin sydämentahdistajasta? Hei vähän rauhallisempi tahti nyt siellä...
Nii-i, se selittäisi ryskeenkin..!
No mutta. Ei voi olla totta. Mutta on. Minä kun olen Aina viihtynyt Av-matkoilla runsaan virikemäärän viihdyttämänä... nyt ootan kuitenkin Erittäin innolla kotiinpaluuta(myös)
Ootteha kuullu, että on avattu uusi Av-foorumin kulmakuppila? Ja just silloin kun äöpalstalaiset savossa reissaa. Muistuttakaas takamatkalla vai onkos outokorrekt paluumatkalla, et laitan papiljonttikiharat kuntoo uutta kuppilaa varte
Ei mulla muuta ollu
Joku laittoi, että oltaisiin menossa Beekingin olymppialaisiin suoraan Rantasalamelta...Kärvisydämen kotimatkapysähdyksen jälkeen?? Tuleeko bussi hakemaan milloin meijät? Keretään me varmaan kuppilassa kaffepaussi pitää, ennenkuin Beekingin lento lähtee, luulis ainakin. Mikä kone se o? Mahtuuko meitin Rantasalmen matkakimpsut ja sillä yhellä on se tuoli ja joku oli hevonen, holvikaaret varmaan syytä jättää pois, Bekingissä varmaan on hienoja ja muinaisia. Ehtiikö korjaamaan Phoepe-tunikan, repes vähän, ku meno oli kova karaokessa, ketä tietää?? se cmpirkko
Voi ei ei voi olla totta, mut mä unohin Beekingin. Tuleekoha musta vanha. Ehkä ?Rantasalamesta ?
1) kotiin
2) av-kulmakuppilaan
3) Beekingiin
No täähä on helppo. Kotona ja av-kuppilassa
voi aina olla ->>>Beeking! Hiö vi kam!!!
Kuulin just, että se häirikkö winner päivystää kantakuppilassa tökeröine mielipiteineen. Ei kai sinne ole kiirusta kellään. Ei tod.
Minun luisteluesitys!!! Onko kaikki nyt siellä AV.n Kulmakuppilassa?
Mikä teitä vaivaa? Tänne Rantasalamelle nyt kaikki sieltä kuppilasta ja heti!
Perjantaina on minun henkeäsalpaavan upea luistelunäytös rakkaudella teitä varten tehty.
Pitääkö mun kilauttaa Kiurun tytölle? Se laittaa muutaman kiellon ja rajoituksen käyttöön heti niin että AV- kuppilan ovella on lappu :Suljettu!
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi, että oltaisiin menossa Beekingin olymppialaisiin suoraan Rantasalamelta...Kärvisydämen kotimatkapysähdyksen jälkeen?? Tuleeko bussi hakemaan milloin meijät? Keretään me varmaan kuppilassa kaffepaussi pitää, ennenkuin Beekingin lento lähtee, luulis ainakin. Mikä kone se o? Mahtuuko meitin Rantasalmen matkakimpsut ja sillä yhellä on se tuoli ja joku oli hevonen, holvikaaret varmaan syytä jättää pois, Bekingissä varmaan on hienoja ja muinaisia. Ehtiikö korjaamaan Phoepe-tunikan, repes vähän, ku meno oli kova karaokessa, ketä tietää?? se cmpirkko
Päästäsköhän Kurvisen kans samalla koneella? Joku charter-lento.
Hei Irkku ja Kerttu. Teidänki nimet mainittu uues av-kantakuppilassa. Olikohan se joku kehu vai mikä se nyt oli, en jaksa muistaa. Yks tuttu sie eilennä kävi ja kertoi et mukavasävytteinen paari on pikkuhiljaa muuttunu sexuaalisviritteisex. No, alku oliki ollu niin lupaavan sopuisa. No ei nytten oo kiirus sinne. Ihan yhen peekingin kanan voi Kiinassa käyä kattomassa. Siis nauttimassa.
Ei mulla muuta ollu
Koskas kinkataan?
Tullaan toki luisteluesitykseesi.Oot nähny paljon vaivaa.Ja kaikki muistakaa pukeutua parhaimpiinne.
Vierailija kirjoitti:
Tullaan toki luisteluesitykseesi.Oot nähny paljon vaivaa.Ja kaikki muistakaa pukeutua parhaimpiinne.
No. Jotku tunikat voi silittää valmiiks... voi tulla esteitä tielle tai mutkia matkaan. Konsaan en ole minkäänmoista näytöstä nähnyt luistelijakaunottarelta... paitsi joku vessannurkassamuhinointi kilttimiehen, norpan tai parittoman luistimen kaa. Jossain välinevaraston löytötavarahyllyssä oli⛸. Jutut on suuret... kattoo ny...
Loistavaa, nyt keittiö siirretty ja tarjolla makaroonilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa, nyt keittiö siirretty ja tarjolla makaroonilaatikkoa.
Minne siirretty? Vai seurataanko herkullista tuoksua? Nälkä täs jo onkin. Onko pestystä jauhenlihasta? Saako santsata 200g:n lisäksi? Onko myös raikkaita voileipiä ja jälkkäriksi vanukkaita?
Kohteliaisuudesta oon syöny makaroonilaatikkoa 24 vuotta.Makkarista keittiö ja keittiöstä olkkari.
Juttelias utelias kirjoitti:
Hei Irkku ja Kerttu. Teidänki nimet mainittu uues av-kantakuppilassa. Olikohan se joku kehu vai mikä se nyt oli, en jaksa muistaa. Yks tuttu sie eilennä kävi ja kertoi et mukavasävytteinen paari on pikkuhiljaa muuttunu sexuaalisviritteisex. No, alku oliki ollu niin lupaavan sopuisa. No ei nytten oo kiirus sinne. Ihan yhen peekingin kanan voi Kiinassa käyä kattomassa. Siis nauttimassa.
Ei mulla muuta ollu
Koskas kinkataan?
Tultiin tänne Rantasalamelle kun meillä on porttikielto joksikin aikaa AV- kuppilaan. Aivan mitättömistä syistä antoivat porttikiellon meille.
Jotain siellä tapahtui yks perjantai- ilta. En nyt niin tarkkaan muista että mitä.
Mutta jotain että olis oltu joittenkin varattujen miesten kimpussa ja muka aivan tuhannen tupakeissa ja huuhdeltu ohi vuotaen toisiin pöytiin!
Ja että ois muka jonku miehen vanukkaat ollu Kertun rinnuksilla siellä miesten eiku intersuk.puoli wessassa. Minä siellä wessassa olin sen varatun miehen kanssa ei Kerttu. Mut nyt otetaan taas! 🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🥃🥃🥃🚬🚬🚬🎶🎶
Ja 🎤🎶🎶Jälleen lähtee laulu soimaan.. Daa daa daada daada.
Joko Peräkammarin Poikamiehet ry on tullu tänne?
👏👏🍸🍸🍺🍺🍷
Myös karaokessa ollut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäsköhän Kurvisen kans samalla koneella? Joku charter-lento.
Kurvinen peru, kai me jollain päästään, siis jonkun "siivellä" heh. Tulikii jo paineita, kun mun kurvit jäi sinne -90 luvulle...
Taisteluhuuto: Eikö Rantasalmella mitään pölinää? Alku lupas aktiviteettejä yms.Onko turnausväsymys iskenyt?
hei CM-Pirkko,
Oliskos sulla yhtään ***ylimääräystä Phoebe-tunikaa, kokoa xxs? Oon yrittäny kohteliaisuussyistä syödä reissun sapyskoifa... sapuskoita! että mä vihaan tota etusyöttöä!!!
Kokoni silitti muuttunut veisuussa ämmästä
***ylimääräistä!!! En pfkle krjota enepnää...
Onko yhtään rekkaa tullut vastaan?
Mehän ollaan poispäin Helsingistä matkalla.
Hei Irkku ja Kerttu. Tulkeeha tänne Helmeilevän Omppuviinin rinkiin... otetaas ensin pienet ja sitten isot🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Vai tuliko se piipitys Valtterin sydämentahdistajasta? Hei vähän rauhallisempi tahti nyt siellä...