AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Mitä murretta Rantasalamella puhutaan?
Tuleeko samannäköisiä julkkiksia mukaan jotka voi sekoittaa keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Siis Rantasalamen paikallisen Pubin nimi on Rinssi- Everesti? Vai Pub Prinssi Eversti?
No ei nimellä väliä kunhan tarjoilu pelaa. Avaampa taas uuden Vaapukkasidukan ja laulelen teille.
🎶🎶🎵🎵 Rappiolla on hyvä olla...🎶. Juodaan viinaa tullaan viisaammiksi niin...
Millon Jekkupullo tos hätävara-apteekki- kassissa. 🥃🥃🥃🥃🎶Otan vähän Jekkua niin ääni selkenee. 🎶🎶🎶
Olen tääl takapenkillä.
Ooksä Iisalmen Irkku? Vai onks teit kaks samanmoista?🥃🥃🥃
Mitä ajattelet kaupassa naisesta, ketä lukee miestenlehteä?
Hän taitaa elää fantasiamaailmassa.Koska tän päivän aktiiviteetit täälä resortissa alkaa ja mitä suosittelette?
Tein ihan ite - ja säästin. Nuukuuden ja niukkuuden luennot iltapäivisin. Vain 129€ - jos pihiydeltäsi liikenee...
Onko joukossamme montakin "Hymyhenkilöä"? Juuttaan kele... eikö tää ikinä lopu??? Tää hullutus... kun kai ei enää kaupassa saa olla pyykkip o i k i a k a a n❗❗❗⁉️⁉️⁉️🆘️
Auts sinäpä sen sanoit.Tuskin noita pyykkipoikia tarvitaan tällä matkalla ? Tai en ole varma.Toivon mukaan nimi pysyy pyykkipoikana reissumme ajan.
Matkaan teemabiisi on tietenkin Isaacin Kuuma jäbä.
Heti kun astuin ovesta sissään, tunsin et joku mua silmällä pittää, tännään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Rantasalamen paikallisen Pubin nimi on Rinssi- Everesti? Vai Pub Prinssi Eversti?
No ei nimellä väliä kunhan tarjoilu pelaa. Avaampa taas uuden Vaapukkasidukan ja laulelen teille.
Millon Jekkupullo tos hätävara-apteekki- kassissa. 🥃🥃🥃🥃🎶Otan vähän Jekkua niin ääni selkenee. 🎶🎶🎶
Olen tääl takapenkillä.Ooksä Iisalmen Irkku? Vai onks teit kaks samanmoista?🥃🥃🥃
Irkku on mun serkku.
Minä nytten olen kauneissa papiljottikihareissa. Kyllä on kestävät korkkiruuvit, kun vähän elnetteä suhautin. Sori vaan kaikki parfyymikammoiset. En sitten kyllä miltään muulta tuoksukkaan. Toivottavasti en haise niin ikään. Toisten kun on niin vaikea esim. töissä käydä k... siis isolla hädällä. Tuli vaan mieleen hajuaisti. Kun siis tuoksuaistia ei olekkaan.
Ei mulla muuta ollu
NO NIIN! Tänään iltapäivällä lähtö Hangon linja-autoasemalta, Rauman, Kampin ja Porvoon kautta Rantasalamelle. Saadaan ihanan rapsakka matkakeli <3
Lähden tähän kyytiin.Aktiivisuusranneke matkassa.Keli ei haittaa, pihabongaus käynnissä.
jatkoo edelliseen.Mistä Valtteri tuut kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeks bile-Ile mukaan?
Ai kumpi Ile??? Mä aina sotke nää julkkikset, ketä niin samannäköset. Demari ja kok
Taidetta Rantasalmella varmaan tarjolla, mutta onko aviotaidetta?
Kuka olikaan se AV-mamma joka lupautui kihartamaan hiuksemme papiljoteilla? Saat ilmottautua nyt heti. Minä tarvitsen nyt kauniit suurilaineiset kiharat pitkiin tuuheisiin vaaleisiin hiuksiini.
Onhan sinulla tarpeeksi paljon papiljotteja? Sifonkihuivi paplareiden suojaksi saisi olla valkoinen hopeakimalteinen.
Jos matkalla on 20- vuotiaita voiko niiden kanssa jutella?
Olen tääl takapenkillä.