AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Kommentit (1028)
Vaihdevuosina energiakulutus tippuu jopa merkittävästi. Siksi mammoille tarjoillaan ainoastaan aamiainen ja lounas.
Vierailija kirjoitti:
Keitä meillä on bussikuskeina?
Linda Juhola ja Alexa Dagmar.
Sunnuntaina ohjelmassa päiväretki Sortavalaan, jossa voidaan todistaa aina ihmettelemiämme venäläisiä tapoja
Vierailija kirjoitti:
Itkettää, kun kukaan ei auta matkustamaan vauvan kanssa - miten tätä jaksaa?
Käännät vain vauvan kasvot menosuuntaan päin.
Toimii!
Onhan Lärvi-pubissa karaoke? Jaksan taas kun olen siitä Saimaahaasen-retkestä jo toipunut. Onkin ollut niin rauhallista.
😄🍷🍸🥃🍹🤗🎤🎼🎵🎶 Missä biisilista?
Sitten kun meillä on siellä ei jaksa kokata päivä, niin mitä ehdotatte? Toimiikohan siellä Woltti vai laitetaanko pakastepitsat uuniin kaikille? Mitään nistipataa ei ainakaan siellä aleta vääntämään. Mä voin kyllä ottaa pakkasesta mukaan mun kaikki etukäteen valmistamat ruoat ei jaksa kokata päiville. Ne kauniilla käsialalla pakatut rasiat... joissakin voi olla kyllä makaronin keitinvettä, mutta on siellä jotain muutakin viellä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta modea on matkanjohtajana?
Ei yhtään. Modeja ei huolita mukaan niitä Ilonpilaajia.
Vierailija kirjoitti:
Olin ymmärtänyt, että Jason antaa kyytiä kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta modea on matkanjohtajana?
Ei yhtään. Modeja ei huolita mukaan niitä Ilonpilaajia.
Kuka meiltä sitten kieltää kaiken? Ja poistaa kaikki asiattomat keskustelijat ja puheenvuorot? Siitähän tulis anarkia.
Vierailija kirjoitti:
Momoa kyselee olisiko niitä saimaannorppia saatavilla?
Sotanorsuja ja norppia löytyy molempia. Laitetaanko peiton alle vähän Pullervompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ymmärtänyt, että Jason antaa kyytiä kaikille?
Clint Eastwood voisi tulla hevosella mukaan ja tarjota luomuvaihtoehdon kaikille menneitä aikoja halajaville. Tietenkin pontsossa. Ehkä hevosen voisi ottaa mukaan bussin takaosaan, että Clint ehtisi viihdyttää meitä jo matkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa täyttää osallistujille lähetettävä suuri siivousketju, jaa parhaat vinkkisi villasiivoojille!
Norpat ja emättimet mukaan!
Siellä voidaan sitten puhua syvällisiä, kuten minkälainen ihminen palstailee maanantaina klo. 11.50 ja minkä ikäinen olisit, jos olisit samanikäinen koko elämäsi ja jakaa työhaastattelu kokemuksia, joka jäänyt mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina ohjelmassa päiväretki Sortavalaan, jossa voidaan todistaa aina ihmettelemiämme venäläisiä tapoja
Ovathan Putin-trollit oppaina?
En jaksa enää perhe-elämää! Tulen mukaan! 2 vuotta jo koronaakin ja monta asiaa jäänyt tekemättä, tätä en jätä väliin!