Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
61/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteki kuullu siirrettävästä Av-naisluolasta? Onkoha se mukana, on kuulkaas semmoset kylpylät ja savusaunat, että avot.

Vai joudutaanko tyytymää Larmin Lärvisaunaan?

Onko Sysmän sahtia?

Vierailija
62/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siirrettävä naisluola housuissani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusretki Jasonin kanssa varattu! Minä juon skumppaa ja Jason upottaa atrainta haukeen.

Vierailija
64/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastusretki Jasonin kanssa varattu! Minä juon skumppaa ja Jason upottaa atrainta haukeen.

Kuinka moni 70-80-luvun lapsi muistaa yhden toisen Jasonin ja hänen äitinsä Kaarinan?

Kaarina oli yksinhuoltaja ja hankki lisätienestejä mm. piirustuskurssien alastonmallina. Jason oli siellä mukana katsomassa.

Vierailija
65/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni 70-80-luvun lapsi muistaa yhden toisen Jasonin ja hänen äitinsä Kaarinan?

Kaarina oli yksinhuoltaja ja hankki lisätienestejä mm. piirustuskurssien alastonmallina. Jason oli siellä mukana katsomassa.

Ajat muuttuu ja hänkin on globaalistunut. Käyttää tätänykyä nimeä Karen.

Vierailija
66/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuu ja hänkin on globaalistunut. Käyttää tätänykyä nimeä Karen.

Ei hän ollut ollenkaan sellainen. Mutta lisätienestit saa nykyään OF:sta.

Vierailija
67/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti bussi piipahtaa myös Rantasalmen S-Marketin kautta jotta saadaan tuoreet Kanel-Gifflarit ja Muumi-limssat kyytiin.

Mitä ihmettä on tapahtunut S-ryhmän hinnoille? Ei varmana poiketa!

Vierailija
68/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaanko Larmien Lake Villa Discossa digitoituja CD-levyjä? Onko vhh-ruokavalioni otettu huomioon "en jaksa kokata tänään" -ruokien aamiaistarjoiluissa?

Vierailija
69/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan mökkiin yhden pitsan kotiinkuljetuksella.

Vierailija
70/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ilmoittautua natsistisen tyylin -keskustelukurssille! Kurssin vetäjinä toimivat yrittäjäpariskunta itse!

Vierailija
71/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan, mutta omalla kyydillä. Kaipaan retriittiä, koska järkytyin hieman miten kamalaa sairaalassa olo synnytyksen jälkeen oli

Vierailija
72/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turuntien Onnibus-turma osoitti, että kannattaa käyttää turvavöitä. Muistakaa tämä retkibussissa!

Vierailija
73/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän uudella naisella ei ole mitään asiaa puuttua lasten asioihin ja minä otan siksi lapset mukaan. Piste. 

Vierailija
74/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ilmoittautua natsistisen tyylin -keskustelukurssille! Kurssin vetäjinä toimivat yrittäjäpariskunta itse!

Oho, tuli freudilainen lipsaus. Piti olla narsistisen tyylin. 😆

Vierailija
75/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa otan aina taaimmaiset paketit niin saan pitemmät päivämäärät. Vinkki Rantasalamen S-Market-pysähdykselle. 

Vierailija
76/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet 30 naisesta joka värittelee päivittäin värityskuvia? Kelpaako bussiin ja villaan matkaseuraksi?

Vierailija
77/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isän uudella naisella ei ole mitään asiaa puuttua lasten asioihin ja minä otan siksi lapset mukaan. Piste. 

Minä kyllä ajattelin vähän zoom-yhteydellä kasvattaa Momoan lapsia. Uskon, että he tarvitsevat tällaisen jalat maassa ja kannat katossa -ihmisen maanläheisiä äidillisiä neuvoja.

Vierailija
78/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi että työkaveri oli tehnyt iltasella omalle vaimolleen etätyöpisteen vaatehuoneeseen. Minäkin päätän tehdä etätyöpisteen sinne Kuruun.

Vierailija
79/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helskutin helskutti, millon tänne on lähtö? Satun olemaan juuri Kempeleellä juuri nyt, en kerro miksi, mutta joku voi arvata, enkä hoksannut missä on lähin pysäkki tälle reissulle.

Ei kai ketään haittaa, jos otan evääksi loimulohta, saattaa vähän haiskahtaa.

Vierailija
80/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku käydä kurkkaamassa, onko Alkon sivut kaatuneet, vai sekoileeko mun kone?!?

Haluan tilata El Tiempoa Rantasalamen Alakolle!