Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
121/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Lärvi-pubissa karaoke? Jaksan taas kun olen siitä Saimaahaasen-retkestä jo toipunut. Onkin ollut niin rauhallista.

😄🍷🍸🥃🍹🤗🎤🎼🎵🎶 Missä biisilista?

Arto Tammisen -Neljän ruuhkaalla aloitellaan.

Vierailija
122/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan vain tunnettujen laulujen sanoilla ja pohditaan mitä venäläisten tapaa ollaan ihmetelty...

Kerrotaan huonoja vitsejä ja vaihdetaan keskustelun aloituksissa joku sana sanaan appiukko. Meillä on niin samat intressit, ollaanhan kaikki hengenheimolaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Ihanaa! Minä osallistun tietenkin. Tuliskohan Lärmin Juha mun kanssa luisteleen jonkin kivan esityksen?

*kuiskaa:

Ollaan ihan vähän varovaisia tän primadonnan kanssa... en jaksa selittää...

Tav.ääni: Joo. Juha on sulle ok luikkareilla...

Vierailija
124/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kurun mökkiloma on varmasti niitä kokemuksia, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän.

Vierailija
125/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina ohjelmassa päiväretki Sortavalaan, jossa voidaan todistaa aina ihmettelemiämme venäläisiä tapoja

Ovathan Putin-trollit oppaina?

Me ei ole trolleja, sinä isänmaan syöpä! Mutta viedään teidät kyllä mielellään takaisin ystävällisen naapurin hellään syleilyyn.

Vierailija
126/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luxus-yöpyminen keskivertosuomalaisen saunamökin kokoisessa ahtaassa kopperossa maksaa vähintään 1300 euroa. Ikkunasta aukeaa ainutlaatuinen maisema suoraan korpeen, joka on keskivertosuomalaisen näkymä ihan sieltä oman olohuoneenkin ikkunasta.

Tästä elämyksestä kannattaa maksaa.

Meillä on saman kokoinen boho-romanttinen pirttikalustolla sisustettu saunamökki puupellon reunassa. Se maksaa 1500 € kaksi päivää ja on siis vielä luksuksempaa.

Vierailija
127/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
128/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka näyttää koronapassikuvassa ihan kamalalta? Nyt vertaistukea! t. Harris

Vierailija
129/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinne julkimoita esiintymään? Toivottavasti ei ketään sellaista, jonka voi sekoittaa johonkin toiseen julkkikseen...Esim Hätönen juontajana ja Abreu laulamassa. Tai Matti &Teppo...mä niin sekottaisin ne kaikki 4 ja voi sitä myötähäpeän määrää. Tai sitten, jos tulisi mun "celebrity crush", mä en kestä..., kuka muuten on teidän"celebrity crush", eikai kellään meillä oo samoja...-eri

Vierailija
130/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ne bussit lähtee? Kellään infoa meneekö Kouvolan kautta, aattelin vaan, että vois siellä pitää tauon, ni kerkeen siinä matkalla vielä ottaa sen kuuluisan "Kouvola tukan", kun ei ne kampaajat täällä päin osaa tehdä lähellekään kunnon kanan persettä... Mulle kuitenkin ulkonäkö tärkeetä ja vielä matkalla. Laittakaa pian infoa tulemaan tästä, ketä tietää!

Vierailija
131/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista mulle.

Nyt juksaat… Kaikkihan me olemme vaativissa asiantuntijatehtävissä, missä tienaa!

Vierailija
132/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun otin matkalukemiseksi Danny-kirjan. Sain joululahjaksi. Nyt voin pyytää nimikirjotuksen Helmiltä siihen... tsiisus tarkotin Erikalta... voi prkklle tota sivusuhdesyöttöä. Tietysti Dannylta. Ja samalla voin kysästä millon Iistä tuli Dee?

Vierailija
133/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon ne bussit lähtee? Kellään infoa meneekö Kouvolan kautta, aattelin vaan, että vois siellä pitää tauon, ni kerkeen siinä matkalla vielä ottaa sen kuuluisan "Kouvola tukan", kun ei ne kampaajat täällä päin osaa tehdä lähellekään kunnon kanan persettä... Mulle kuitenkin ulkonäkö tärkeetä ja vielä matkalla. Laittakaa pian infoa tulemaan tästä, ketä tietää!

Nyt pistit pahan. Itselläni sivusto väittää, ettei hakemaasi reittiä voi näyttää…

Vierailija
134/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en tuu, jos Saparokankaan Suluttaani ei ou paaikalla!

Vierailija
135/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule. Bussissa ollaan. On nii pimeää ettei tiedä missä. porvoo on ohitettu, kun tänne tuppas ryysimällä noita kielitaidottomia. Kyselivät toisiltaan vieläkö halpa-teksissä saa miesten alusbyxornat halvalla vai onko dyyra???

Vierailija
136/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEE! Mä tuon mun tindermätsin mukaan!

- Jos se vastaa mun viesteihin oikein ja oikealla tahdilla ja oikeilla sanoilla

- Jos se ei ällötä mua treffeillä

- Jos se  pyytää tai ei pyydä seksiä heti

- Jos se ymmärtää toimia OIKEIN ja niinkuin mä toivon kaikissa mahdollisissa tilanteissa, mitä en tietenkään kerro etukäteen!

Vai olisko savossa paremmat mätsit?

Vierailija
137/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta koronaa - minulta on jäänyt kaikki reissut tekemättä!!

Nyt otan ja lähden mukaan!

Toivottavasti polttomoottoreiden valmistus ja bensa-autoilu ei ehdi loppua sitä ennen.

Vierailija
138/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä kyllä aika käy pitkäksi hyvässä seurassa, vaikka korvessa ollaankin...ja jos meinaakin, niin sitten keksitään porukalla sille Margitin siskolle se nimi, niin ei tarvi sitä enää kenenkään kysellä täällä!!!...saadaan taas yksi ongelma pois päiväjärjestyksestä!

Vierailija
139/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon ihan kivaa juttuseuraa. Vieruskaverini esittäytyi: Pukaron Paroni. *kuiskaa: rikkauksistaan en tiiä mut hyvät on jutut...

Vierailija
140/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos reissussa joku oikeasti selittää jotain nykypäivästä meille suurille ikäluokille