AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Biologisia sukupuolia on kaksi, ja hormonit ohjailevat ihmisten käyttäytymistä, mikä on huomioitu majoitusjärjestelyissä.
Sensuuri palstalla mennyt ihan överiksi! Pitäiskö tehdä lehtijuttu tästä? Tosin sitäkään ei julkastaisi.
Joogauskovaiset, miksi juuri teidän uskonto/lahko/suuntaus on se ainoa oikea?
Reissun jälkeen tiedän minkälaista mielisairaalassa oikeasti on
Otetaanko poikalapsihullu mukaan henkistymään?
Kuinka monta modea on matkanjohtajana?
Jason Momoan lisäksi kuulemma myös Travis Fimmel on tulossa ;)
Muistakaa täyttää osallistujille lähetettävä suuri siivousketju, jaa parhaat vinkkisi villasiivoojille!
Kuulin huhua, että Danny, Erika ja Helmi esiintyvät perjantai-illan monotansseissa
Itkettää, kun kukaan ei auta matkustamaan vauvan kanssa - miten tätä jaksaa?
+50-vuotiaissa tuntuu olevan kahta eri luokkakuntaa: Lärvisydänläisiä ja Kurulaisia
Poikalapset on onneksi karkotettu koko Rantasalmelta reissun ajaksi! Ja ei mua ainakaan haittaa, jos pari mammaa innostuu hyväilemään toisiaan jossain nurkkauksessa. Kyllähän sitä läheisyydenkaipuu yltyy väkisinkin niin kaukana kaikesta ja niin tiiviissä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko poikalapsihullu mukaan henkistymään?
Joo, pannaan se istumaan Jasonin ja Travisin väliin. Tai no ei, minä tahdon sen paikan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhua, että Danny, Erika ja Helmi esiintyvät perjantai-illan monotansseissa
Aah ihhannnaa mulle Danny varattu! Av-mamma kyllä hurmaa mennen tullen tuon Tännyn..suattepa nähhä.
Meillon vähä huonoja kokemuksii alaikäsistä reissuissa...
Kotoonta, takaanta, missä puhutaan noin? Rantasalamellako?
Vauva oppinut bohoilemaan pinnasängyssä eikä nuku - meneekö vaihe miten nopeasti ohi?
Ihanaa! Minä osallistun tietenkin. Tuliskohan Lärmin Juha mun kanssa luisteleen jonkin kivan esityksen?
Kiva reissu tulossa meille. Just pienistä asioista tulee rikas olo, kuten puhtaat lakanat ja saunanraikas olo.
Mikhän ei haittaa. Kuhan teitä ei haittaa jos välillä vähän ghostaan sielä.