Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
901/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu. Mut oon Latinon kans muutamat reissut tehny. Ja loistava tanssija on. Mut et muuhun toimintaan ei holvikaarien alla ryhdy. Hän kai kyl itsekin sen kertoo...

Ei mulla muuta ollu

Nooo.. et nyt taida tietää aivan kaikkea mitä Lstino on meidän retkillä puuhaillut siis touhunnut! Tirsk! 😉

Vierailija
902/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa varmaan tuoksua joo mille huvittaa, mut turha sitten itkeä jos kukaan ei halua istua bussissa vieressä. Tai tanssia tai suudella holvikaaren alla. Suosittelen tuoksumaan hyvälle. T: latinon vieressä sukellusveneessä 🤤

Hui! Oletko mennyt vahingossa Juutinrauman bussiin? Et kai vain ole jonku Madsenin kanssa nyt jossain merillä, meren pinnan alla?

Tää tapahtui Saimaaseessa. Latino järjesti meille kaikille kyydin Viipuriiseen ja ehjänä päästiin takaisin ainaski melkein kaikki. Siellä istuttiin sillit suolassa ja vitsit oon onnellinen kun pääsin latinon kainaloon. Haistelin häntä sen minkä kerkesin. Vähän harmittaa etten uskaltanut puhua sille kun olen liian ujo sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av- mamma rehevä ja paljon kokeva. kirjoitti:

Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu. Mut oon Latinon kans muutamat reissut tehny. Ja loistava tanssija on. Mut et muuhun toimintaan ei holvikaarien alla ryhdy. Hän kai kyl itsekin sen kertoo...

Ei mulla muuta ollu

Nooo.. et nyt taida tietää aivan kaikkea mitä Lstino on meidän retkillä puuhaillut siis touhunnut! Tirsk! 😉

Multa ainakin katosi 🎀

Vierailija
904/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voi lähteä kun ne on kaikki Saimaassa.

Vierailija
905/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten minun taitokaunoluistelu esitykseni teille valmis.

Tulette taas näkemään suurenmoiset Splitzit, tulpit, salchowit, piruetit ym. On chassea, mohawkia vastakäännettä ja muuta askeleissa.

Musiikkina mahtipontinen Bolero muun kauniin rytmikkään musiikin lisäksi. On ollut todella työntäyteinen aika tämä ohjelmani hiominen. Mutta työ tekijäänsä kiittää kun saan nähdä teidän kaikkien ihastuneet, haltioituneet katseet ja kuulla miljoonat taputukset, vihellykset ja hurraa-huudot esitykseni päätyttyä.

Kohta nähdään.

Vierailija
906/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien kanss ajateltiin tulla retkelle mukaan. Ollaan raavaita ja riskejä osa on poikamiehiä osa ukkomiehiä. Osataan ottaa kuppia. Turhat hempeilyt pois me tullaan ja viedään teitä AV- mammat! Saatte vikistä jos haluatte! Vink vink!

Vierailija
907/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av- mamma rehevä ja paljon kokeva. kirjoitti:

Ei mulla muuta ollu

Multa ainakin katosi 🎀

Ai yhdet vaan? Multa 🎀🎀🎀. Mut olikin se puolalainen bussikuski... siel holvikaaren alla... sielt kans löytyi paljon pikkareita, nehän ripustettiin joulukuusen alakoristeiks, ni ketä vaa sai hakea omasa...

Vierailija
908/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset miehet kirjoitti:

Poikien kanss ajateltiin tulla retkelle mukaan. Ollaan raavaita ja riskejä osa on poikamiehiä osa ukkomiehiä. Osataan ottaa kuppia. Turhat hempeilyt pois me tullaan ja viedään teitä AV- mammat! Saatte vikistä jos haluatte! Vink vink!

No tässä on otetta. Täst mie piän🗽🔥⚡

Vierailija
909/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä reissulla ei väitellä, kummin päin vessapaperirulla laitetaan. Muutenkin on epähienoa keskustella vessa-asioista. Olen oppini saanut hyasint buketilta.

Vierailija
910/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tällä reissulla ei väitellä, kummin päin vessapaperirulla laitetaan. Muutenkin on epähienoa keskustella vessa-asioista. Olen oppini saanut hyasint buketilta.

Sä et ole tavannut sitä Tinder-miestä, joka vaatteita pukiessaan pieraisi ja ihan arkisesti kertoi siitä, ei pahoitellut.

Sun onneksesi.

Vierailija
911/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että Bucket heittomerkillä, lausutaan Buckee... Kyllä me reissun jälkeen voidaan kokoontua viettämään asiallisesti candellight supper ja tea with light freshments, jos haluat järjestää...

Vierailija
912/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset miehet.Mistä se tietää, ootteko meistä oikeesti kiinnostuneita?

Vierailija
913/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus riskin ottaminen kannattaa... joskus riskin miehen...

Vierailija
914/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke tässä ihan nousee, asutaankohan perillä soluasunnoissa?

Vierailija
915/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

No nyt on sitten minun taitokaunoluistelu esitykseni teille valmis.

Tulette taas näkemään suurenmoiset Splitzit, tulpit, salchowit, piruetit ym. On chassea, mohawkia vastakäännettä ja muuta askeleissa.

Musiikkina mahtipontinen Bolero muun kauniin rytmikkään musiikin lisäksi. On ollut todella työntäyteinen aika tämä ohjelmani hiominen. Mutta työ tekijäänsä kiittää kun saan nähdä teidän kaikkien ihastuneet, haltioituneet katseet ja kuulla miljoonat taputukset, vihellykset ja hurraa-huudot esitykseni päätyttyä.

Kohta nähdään.

*kuiskaa:

Ei kannata olla huomaavinaan tota ylistystä. Saimaasessakin oli luistin hukassa just h-hetkellä. Kehut on kovat, näytöt vähäiset...

Vierailija
916/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ne äidiltään kyselee, milloin I:stä tuli D?

Aina ikävä jonnekin...

Vierailija
917/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harmittaa sinua nyt?

Vierailija
918/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaatte ottaa käsimatkatavara- apteekkiinne mukaan, muutakuin särkylääkettä?

Minä otan käsimatkatavara-apteekkiini konjakkia ja Jekkua pari putelia molempia.

Vierailija
919/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kiinnostuneita vain naisista ja tositarkoituksella! Vink vink!

Tule kokeilemaan kun tavataan 💪.

Vierailija
920/1028 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tullaan. Mutta mitä lohturuokaa olis tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi