Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
501/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mitä mä teen! Anoppi ei suostu tuleen hoitaan meidän kaksviikkosia kaksosia, vaikka mun pitäis saada irtiotto arjesta. Muuten kyllä anoppi tulee omilla avaimilla odottaan valmista kahvia ja pullaa pöytään. Eikä muuten edes suostu maksaan mun reissuani, vaikka sillä on rahaa.

Onks kellään muulla tämmöstä? Miten ootte saanu anopin tottelemaan? Mun äitini kyllä tulis, mutta kun se asuu kilometrin päässä ja sillä on niin paljon muuta kivaa tekemistä.

Vierailija
502/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan ne karjalanpiirakan kuoret mukaan, pulikat tarpeen reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

☄☄☄💥💥💥💥💣500 viestiä kahdessa päivässä⁉️⁉️⁉️💥☄💥☄

Hyvä me💓💓💓🎶🎶🎶

Vierailija
504/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen Pullukka päätti pistää koko rahan siniselle, Fazerin siniselle. Ei oo vara lähteä.

Vierailija
505/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa, mitä mä teen! Anoppi ei suostu tuleen hoitaan meidän kaksviikkosia kaksosia, vaikka mun pitäis saada irtiotto arjesta. Muuten kyllä anoppi tulee omilla avaimilla odottaan valmista kahvia ja pullaa pöytään. Eikä muuten edes suostu maksaan mun reissuani, vaikka sillä on rahaa.

Onks kellään muulla tämmöstä? Miten ootte saanu anopin tottelemaan? Mun äitini kyllä tulis, mutta kun se asuu kilometrin päässä ja sillä on niin paljon muuta kivaa tekemistä.

Sano sille, että nyt on kaksosten vuoro hoitaa anoppia, että mamma pääsee reissuun!

Vierailija
506/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

⛸️⛸️👸 Oih! Ihanaa! 🌟 Olen täydellisen haltioissani! Todella mukavaa tavata taas teidät kaikki Rakkaat! ❤️❤️

Sain uudet superlaadukkaat luistimeni tänään. Nyt kiinnitän paljetteja ja glitteriä esiintymisasuihini. Koreografiani luisteluesityksiini on vielä vähän kesken.

Mutta älkää hätäilkö tulette kyllä näkemään tasokkaan esityksen. Olenhan ammattilainen kaunoluistelussa. Olisi huippu jos saisin Tähkän Laurin parterikseni. En tiedä Lauri ei ole ainakaan vielä vastannut viesteihini? Onkohan Lauri vielä siellä Levillä?

Halataan kun tavataan Rantasalamella ystäväni. 💋♥️. ⛸️⛸️

Vierailija
507/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset parvekkeelle pakkaseen ja menox.

- Anna

Vierailija
508/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tulee hulvaton reissu ja paljon osallistujia.Tietty Kurun kautta palataan ja poiketaan Seitsemiseen yms.

Vierailija
509/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

⛸️⛸️👸 Oih! Ihanaa! 🌟 Olen täydellisen haltioissani! Todella mukavaa tavata taas teidät kaikki Rakkaat! ❤️❤️

Sain uudet superlaadukkaat luistimeni tänään. Nyt kiinnitän paljetteja ja glitteriä esiintymisasuihini. Koreografiani luisteluesityksiini on vielä vähän kesken.

Mutta älkää hätäilkö tulette kyllä näkemään tasokkaan esityksen. Olenhan ammattilainen kaunoluistelussa. Olisi huippu jos saisin Tähkän Laurin parterikseni. En tiedä Lauri ei ole ainakaan vielä vastannut viesteihini? Onkohan Lauri vielä siellä Levillä?

Halataan kun tavataan Rantasalamella ystäväni. 💋♥️. ⛸️⛸️

*kuiskaa: Voi taivahan talikynttilät. Tästä ei hyvä heilu. Armoa!

Vierailija
510/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida lähteä reissuun kun en voi ottaa evääksi Royal- suklaata!

Vierailija
511/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mitä pakataan mukaan. Teistä en tiedä, mutta mä otan mun oliivinvihreän nojatuolini. Siinä voin sitten lueskella niitä kirjoja, mitkä teillä on nyt kesken.

Vierailija
512/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välit poikki vaan - sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
513/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen Royal se entinen. kirjoitti:

Enpä taida lähteä reissuun kun en voi ottaa evääksi Royal- suklaata!

Näin kaupassa punaisen Royalin eilen - oivoi. Heti alkoi iho kutista ja näppyjä nousi poskiin. Onneksi oli maski, niin suurimmat punat peittyi. Piti heti poistua paikalta. Olen selkeästi allerginen! Nyky-Royalille! Vaadimme vanhan takaisin!!!

Vierailija
514/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, jonka ukko lupasi näytellä jälkeenpäin ne reissulla väliin jääneet kaunari jaksot. Pääsenkö mukaan näytökseen, kun oon niin pahasti koukuttunut taas, kun Sheila is back. Kysy siltä voidaanko edetä pikakelauksella kaikki tylsät kohdat ohi niihin mielenkiintosiin kohtiin, koska mä oon tottunut tekemään niin.

Vierailija
515/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantasalmi rules forever

Vierailija
516/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ton Rantasalmen nimen vois vaihtaa, kun 2-kielises Suomes ollaan, Strandsundiksi. Tulis näin korona-aikana ylellinen tunne, kuin olis ulkomailla! Voitais sit käyttäytyäkin vähän sivistyneemminkin, nimi velvoittaa!

Hyvä, jos siel olis joitain ulkomaan eläviäkin, vois treenata kielillä puhumista.

Vierailija
517/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mietin, että olisiko tällaisella 41-vuotiaalla maailmaa kiertäneellä naisella mahdollisuus peräkammaroitua tuolla? Vai onko jo liian myöhäistä ja esteenä se, etten ole mies..

Vierailija
518/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hulvaton reissu tulossa..., niin ketä kaikkia nyt onkaan tulossa, onko lopullinen paikkavarauslista jo valmiina??Nykyään meillä naisilla kun on tuo 50 villitys, mutta ei hätää, koska me näytämme kuitenkin silti 20 vuotiailta!!Di Caprion tyttöystävä kuulemma täyttää jo 25 ja Dannynkin ehkä jo 20. Nekin vaihtaa kohta taas nuorenpiin ja silloin me nuoremman näköset pimatsut ollaan taas kuuminta hottia;) Kaikki tiet vievät kohta Rantasalmelle!! Rantasalmi ei sen jälkeen lähde meistä ikinä, vaikka me lähtisimme joskus Rantasalmelta!

Vierailija
519/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, jonka ukko lupasi näytellä jälkeenpäin ne reissulla väliin jääneet kaunari jaksot. Pääsenkö mukaan näytökseen, kun oon niin pahasti koukuttunut taas, kun Sheila is back. Kysy siltä voidaanko edetä pikakelauksella kaikki tylsät kohdat ohi niihin mielenkiintosiin kohtiin, koska mä oon tottunut tekemään niin.

No eihä tuo mun mies mikkää Vorresteri oo. Ei voi pikakelata, kun mies on jo vähän vanhempi, ni vois kompastua. Voidaan kuvata niin että Anne-nukke on Siila joka makaa sängyssä koko ajan. Mun mies näyttelee Vorresterien roolit. Ei muita. Ku korona. Siis meille et voi tulla. Me lähetetään sulle kaitafilmillä se kooste. Okei? Kohtuutonta korvausta vastaan. Poste restante. Huomiota herättämättä.

Vierailija
520/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on moukkamaisin vieras, ketä on vieressäsi istunut/nukkunut seuramatkalla?