AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Te, jotka otette salikortit mukaan... Niin tarviikohan siellä pelätä salilla mitään outoa"pariutumiskulttuuria". Kun sinnehän ei mikään flirtti ja sivusilmillä vilkuilu kuulu ollenkaan...kun kaikki haluaa siellä pumpata täysillä mm haukkojaan piinkova työstöä vaativa varsi kädessään, hikikarpalot otsalta kevyesti tipahdellen rintojen väliin... asia on sitten täysin eri salin ulkopuolella!!
Eihän niissä kökteileissä ole grafeenia? Eikä respan koneissa Microsoftin ohjelmia? En oo tulossa, jos Bill Gatesilla on määräysvalta koko retkeen.
Rantasalmi ei halua identifioitua rannalla olevaksi.
Se on vaihtanut nimensä Raitasalmeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niissä kökteileissä ole grafeenia? Eikä respan koneissa Microsoftin ohjelmia? En oo tulossa, jos Bill Gatesilla on määräysvalta koko retkeen.
Eipä määrää kauaa, kun eksytetään se sinne putinin trollimetsään
Kuinka monella täällä ei ole tatuointia, en kai minä ole ainut?
Piikkikammoisuuteni sallii ainoastaan rokotukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalliskattaus Kärvisydämestä varattu: perseilevien peikonlehtien katveessa tarjoillaan raikkaita voileipiäja miehille lapsen vanukkaita
Pääruoaksi on 200 gramman annos makaronilaatikkoa. Jauheliha on pesty ennen käyttöä ja annos on punnittu. Tarjoilijat pukeutuvat Munsalan kansallispukuun tai golitsiin, trikoisiin, tunikoihin ja lepardikuosiin. Samanlaista pukeutumista toivotaan myös av-mammoilta.
Jauhenliha
Voidaan sitten vertailla kellä on mennyt tatuoinnit aivan överiksi, kun kuulemma lähes kaikilla nykyään Suomessa. Mäkin melkein erehdyin ottamaan mun exän naamankuvan persposkeeni, mutta onneksi suhde kariutui viikko ennen tatuointiaikaa...Ois ollut pikkasen hankala ja luotaantyöntävä uusia kumppaneita ajatellen...
Juttelias utelias kirjoitti:
Vaude. Tätä oon niiiiin oottanu. Katkaisee iiihanasti talvenkaaren ja jaksan odottaa kesän Raumaaseen reissua teemana pitsit ja sienet.
Voiko krokseissa matkustaa bussissa, vai milläs sitä reissataan?
Saako olla jouluaiheisia tamponinnarukoruja, niitä sai niiiin edullisesti alesta?
Mulla on omat raikkaat voileivät ja muutama vanukas, mitä mies ei ehtiny syödä
Laitan 💄ja oon valmis holvikaaren alle
Ei mulla muuta ollu
Tampooninnarukoruja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.
Hejsan, BirgittaNå men. Skulle vi skaffa sådana som är grannar, så vi kunde fika tillsammans varje dag? Puss!
Margit
Hej Margit! Det skulle absolut vara härligt!
Birgitta
Kan jag komma med okså? Jag har besökat området tidigare, nämligen San Remo ŕfestival, aka Otava Happy Jazz, som ligger ganska nära. Enkä kannata alkuasukkaiden pakkoalistamista pakkoruotsilla, koska se on kuulemma hirveä ongelma, mutta jos joku muu haluaa alistua muuten vaan, niin se kyllä käy.
Minä haluan alistua Margitille ja Birgitalle ja mieluusti yhtäaikaa
🥂 🍾🥂 ♥️
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vaude. Tätä oon niiiiin oottanu. Katkaisee iiihanasti talvenkaaren ja jaksan odottaa kesän Raumaaseen reissua teemana pitsit ja sienet.
Voiko krokseissa matkustaa bussissa, vai milläs sitä reissataan?
Saako olla jouluaiheisia tamponinnarukoruja, niitä sai niiiin edullisesti alesta?
Mulla on omat raikkaat voileivät ja muutama vanukas, mitä mies ei ehtiny syödä
Laitan 💄ja oon valmis holvikaaren alle
Ei mulla muuta olluTampooninnarukoruja
Ahaa...täällä matkalle yrittää soluttautua mukaan joku tosikko kielipoliisi, jolla on selvästi jäänyt autokorrektit todella pahasti päälle...tarjotkaa nyt joku äkkiä sille sitä vaapukkamehua suoraan kanisterista, niin pääsee sekin vähän paremmin porukkaan mukaan.
Tääl on joku KIELIPOLIISI linjoilla - mä en kestä, ketä se on. Korjailee kokoajan toisten juttuja. Lopeta! Noi on murresanoja, mitä "korjaat" hah!😉
Vierailija kirjoitti:
Rantasalmi ei halua identifioitua rannalla olevaksi.
Se on vaihtanut nimensä Raitasalmeksi.
Tästä muodostuu silti ikävästi mielleyhtymä Salmiseen, eli Roopeen, joka on ainakin yhtä paha kuin Maxwell, Epstein ja Axl Smith. Rantasalmi vaihtaa nimensä varmaankin symbolijonoksi, mutta toivottavasti ei ennen kuin ollaan perillä.
Mä tilasin meille kyydin venäläiseltä rahtikoneelta, näkikö joku sitä viime yönä?
Iteltä meni ohi, kun itkin koko yön ikävöidessäni pentuliven pentuja.
Naapurintarkkailut pitäs jättää reissusta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se kannabishullu istuu siellä vessassa? Täällä on jonoa hei!
Hemmetti. Tässä alkaa olemaan jo kupla otsassa. Mistä tuo savunhaju tulee?
Hei voidaanko tulla Rantasalmelta takasin Kurun kautta. Mä haluun ottaa kuvia niistä Lärmien luxusmökeistä, jotka kuulemma auennu siinä Kärvisydämen kupeessa. Ukko tosiaan viettää siellä oman luxuslomansa, kun meillä eletään kahta eri elintasoa. Mulle kyllä pienistäkin asioista tulee rikas olo, kuten sateenraikkaan metsän tuoksu. Ukko se ei näitä juttuja ymmärrä ollenkaan...
Ketkä kaksi julkkista olet joskus sekoittanut keskenään, kuten Lauri Tähkä ja Jarkko Suo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se kannabishullu istuu siellä vessassa? Täällä on jonoa hei!
Hemmetti. Tässä alkaa olemaan jo kupla otsassa. Mistä tuo savunhaju tulee?
Onko se jo muka laillistettu, eikai...
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaksi julkkista olet joskus sekoittanut keskenään, kuten Lauri Tähkä ja Jarkko Suo?
Siinä mielessä surullista, että äijä ei tiedä itsekkään kuka hän on..., luulee vaan sujuvasti pääsevänsä ilman henkkareita joka paikkaan sisään ja ulos...saranat siinä vaan kuluu prkl... että kyllähän nyt kaikkien pitäisi hänet tuntea, samassa suossa tässä kuitenkin ollaan ja muutenkin hengenheimolaisia...saahan sitä luulla kaikkea...
Joo, se hoituu siinä käytön yhteydessä. 👍