Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?

Vierailija
16.01.2022 |

Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt täällä Kempeleen kaupunginhotellin invavessan ovella. Kauhea ryske kuuluu sisältä...taitaa olla ainakin 2 av-mammaa päässyt Jasonin alle, tai päälle, mistä minä tiedän.

Mitä ne siellä vessassa, niillähän oli huone viikoksi? Tappelevatko wetlookmamma ja sootyeyesmamma Jasonista, niin että läiske ja lätinä käy?

Vierailija
62/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt täällä Kempeleen kaupunginhotellin invavessan ovella. Kauhea ryske kuuluu sisältä...taitaa olla ainakin 2 av-mammaa päässyt Jasonin alle, tai päälle, mistä minä tiedän.

Ettei ny vaan olis Zeissöni liian hurjana siellä? Pitääkö sille tuoda merilehmä sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joku vimpeliläinen nainen oli kuulemma kestinnyt Momoaa kotonaan. Makkaraa oli grillattu ja saunottu ja sen sellaista. 

Jep, se olin minä. Mutta täytyy tunnustaa, että kun tänään heräsin, olikin vieressä joku narukätinen Oululaishevari. Se murre oli kyllä hauska.

Hetkem jo aattelim, jotta se Sigma, mutta sillei taida olla semmottinem tukka.

No ei tuolla sitä tukkaakaan niin paljon ole. Ajattelin kyllä pitää sen, kun se nyt tuossa on, ja ainakin väittää olevansa myös remonttitaitoinen. Jotain käyttöä sille varmasti keksin.

Vierailija
64/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.

Vierailija
65/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille vaikeaa ymmärtää että naiset voi himoita miestä puhtaasti tämän ulkomuodon ja olemuksen vuoksi? gold diggerit on erikseen. 

jeph sen ovulointi hetken.

Vierailija
66/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Jason Momoassa on niin seksikästä? Sen silmätkin tihrustaa eri suuntiin.

Vierailija
67/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.

Ei sillä ole väliä, hönö.

Vierailija
68/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kilpailevat venäläisten gold digger naisten kanssa. aika paljon pitää valaan kitata siideriä jotta voi voi uskoa omia valheita kuten pärjäis venäläisille malli kaunottarille.

Vierailija
69/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille vaikeaa ymmärtää että naiset voi himoita miestä puhtaasti tämän ulkomuodon ja olemuksen vuoksi? gold diggerit on erikseen. 

jeph sen ovulointi hetken.

Ihan kaikki hetket. Et vaan ole tarpeeksi komea.

Vierailija
70/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päiväunissani saan sitä milloin haluan!

Vierailija
71/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi? Kyl mää ole ny niiiin pettyny! Ihan turhaan tilasin ne aavistuksen liian pienet leggarit, nyyh!

Vierailija
72/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Jason Momoassa on niin seksikästä? Sen silmätkin tihrustaa eri suuntiin.

Varmaan se alkukantainen ulkomuoto kaikkinensa. Mies.

Vierailija
73/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.[/quot

Hah, klikkaa vaan sinne por n hubbiin takaisin.

Vierailija
74/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla ankeuttaja?

Vierailija
75/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youuuuuuuu break myyy heaaaaartttt 🎵😭

Vierailija
76/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa uhka tässä on nyt se merenneito joka Johnny Deppiä jo rahasti. Sillä on silmänsä Jasonissa!

Vierailija
77/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi? Kyl mää ole ny niiiin pettyny! Ihan turhaan tilasin ne aavistuksen liian pienet leggarit, nyyh!

Mä en luovuta! Mulla on peruukki, leggarit ja kuusenpihkavoidetta ja lähen nyt sinne invavessan ovelle!

Vierailija
78/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herra muleisson, raportoin nyt täältä Kempeleeltä muutaman sanan. Enempää en kyllä jaksaisikaan. Niinhän siinä kävi sitten, että ajettiin koko yö, ja päivä, ja vielä iltakin, mutta Jason tarvitsee paljon protskuja, niin päätettiin pitää tauko, jotta hän ehtii tankata. Missähän täällä olis lähin supermarket rahkahyllyineen?

Vierailija
79/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä olet valmis meitä lohduttamaan katkarapuviettelykselläsi 🥰

Vierailija
80/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.

Jopa rahkakin menis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi