Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?
Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt täällä Kempeleen kaupunginhotellin invavessan ovella. Kauhea ryske kuuluu sisältä...taitaa olla ainakin 2 av-mammaa päässyt Jasonin alle, tai päälle, mistä minä tiedän.
Ettei ny vaan olis Zeissöni liian hurjana siellä? Pitääkö sille tuoda merilehmä sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku vimpeliläinen nainen oli kuulemma kestinnyt Momoaa kotonaan. Makkaraa oli grillattu ja saunottu ja sen sellaista.
Jep, se olin minä. Mutta täytyy tunnustaa, että kun tänään heräsin, olikin vieressä joku narukätinen Oululaishevari. Se murre oli kyllä hauska.
Hetkem jo aattelim, jotta se Sigma, mutta sillei taida olla semmottinem tukka.
No ei tuolla sitä tukkaakaan niin paljon ole. Ajattelin kyllä pitää sen, kun se nyt tuossa on, ja ainakin väittää olevansa myös remonttitaitoinen. Jotain käyttöä sille varmasti keksin.
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehille vaikeaa ymmärtää että naiset voi himoita miestä puhtaasti tämän ulkomuodon ja olemuksen vuoksi? gold diggerit on erikseen.
jeph sen ovulointi hetken.
Mikä siinä Jason Momoassa on niin seksikästä? Sen silmätkin tihrustaa eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.
Ei sillä ole väliä, hönö.
Vierailija kirjoitti:
kilpailevat venäläisten gold digger naisten kanssa. aika paljon pitää valaan kitata siideriä jotta voi voi uskoa omia valheita kuten pärjäis venäläisille malli kaunottarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vaikeaa ymmärtää että naiset voi himoita miestä puhtaasti tämän ulkomuodon ja olemuksen vuoksi? gold diggerit on erikseen.
jeph sen ovulointi hetken.
Ihan kaikki hetket. Et vaan ole tarpeeksi komea.
Vierailija kirjoitti:
No päiväunissani saan sitä milloin haluan!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi? Kyl mää ole ny niiiin pettyny! Ihan turhaan tilasin ne aavistuksen liian pienet leggarit, nyyh!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Jason Momoassa on niin seksikästä? Sen silmätkin tihrustaa eri suuntiin.
Varmaan se alkukantainen ulkomuoto kaikkinensa. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.[/quot
Hah, klikkaa vaan sinne por n hubbiin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla ankeuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Youuuuuuuu break myyy heaaaaartttt 🎵😭
Ainoa uhka tässä on nyt se merenneito joka Johnny Deppiä jo rahasti. Sillä on silmänsä Jasonissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi? Kyl mää ole ny niiiin pettyny! Ihan turhaan tilasin ne aavistuksen liian pienet leggarit, nyyh!
Mä en luovuta! Mulla on peruukki, leggarit ja kuusenpihkavoidetta ja lähen nyt sinne invavessan ovelle!
No herra muleisson, raportoin nyt täältä Kempeleeltä muutaman sanan. Enempää en kyllä jaksaisikaan. Niinhän siinä kävi sitten, että ajettiin koko yö, ja päivä, ja vielä iltakin, mutta Jason tarvitsee paljon protskuja, niin päätettiin pitää tauko, jotta hän ehtii tankata. Missähän täällä olis lähin supermarket rahkahyllyineen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä olet valmis meitä lohduttamaan katkarapuviettelykselläsi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.
Jopa rahkakin menis!
Mitä ne siellä vessassa, niillähän oli huone viikoksi? Tappelevatko wetlookmamma ja sootyeyesmamma Jasonista, niin että läiske ja lätinä käy?