Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?
Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
tultiin lopputulokseen että suomi on pullollaan vastaavia hevareita. mutta eivät ole niin rikkaita joten ei kelpaa...
hyvin harvoin näkee näitä hevareita porvari ammateissa. pitää saada se raaka seksuaalinen voima samaan pakettiin vaurauden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se pieni lonkkavikainen merenneito vaikeni kokonaan. Kuka menee tarkistamaan tilanteen?
Onko täällä joku jonotussysteemi? Kävin just suihkussa ja peruukki ja leggarit pinkeänä oottelen nyt vuoroa, pitäis päästä ajoissa nukkumaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tultiin lopputulokseen että suomi on pullollaan vastaavia hevareita. mutta eivät ole niin rikkaita joten ei kelpaa...
hyvin harvoin näkee näitä hevareita porvari ammateissa. pitää saada se raaka seksuaalinen voima samaan pakettiin vaurauden kanssa.
Mikään vauraus kiinnosta. Momoallahan on tunnetusti ollut talousongelmia ja ajaa vanhoilla autoilla.
Tilasin Kiinakaupasta frozen-peruukin ja aavistuksen liian pienet wet look -leggarit. Jos ne toimi Kempeleessä, toimii ne varmaan mullakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt se pieni lonkkavikainen merenneito vaikeni kokonaan. Kuka menee tarkistamaan tilanteen?
Onko täällä joku jonotussysteemi? Kävin just suihkussa ja peruukki ja leggarit pinkeänä oottelen nyt vuoroa, pitäis päästä ajoissa nukkumaankin.
Ne tais eilen lukittautua Kempeleen kaupunginhotellin invavessaan. Mee rohkeesti vaan koputtelemaan ovelle.
Se joku vimpeliläinen nainen oli kuulemma kestinnyt Momoaa kotonaan. Makkaraa oli grillattu ja saunottu ja sen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Se joku vimpeliläinen nainen oli kuulemma kestinnyt Momoaa kotonaan. Makkaraa oli grillattu ja saunottu ja sen sellaista.
No niin, saa syyttää itseään jos lonkat soi kun meni sen makkaralla lumoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, se olin minä. Mutta täytyy tunnustaa, että kun tänään heräsin, olikin vieressä joku narukätinen Oululaishevari. Se murre oli kyllä hauska.
Jos se seuraava ottais sitten jotain pihkasalvaa mukaan ja ehkä sen tehfrillaattorin jos edellinen on heikossa hapessa.
Katselkaapa Jasonin IG-tiliä jos sinne ilmestyy kuva Frozenperuukkimammasta wet look-leggareissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, se olin minä. Mutta täytyy tunnustaa, että kun tänään heräsin, olikin vieressä joku narukätinen Oululaishevari. Se murre oli kyllä hauska.
Hetkem jo aattelim, jotta se Sigma, mutta sillei taida olla semmottinem tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä! momoa tienas 15 miljoonaa ekasta "vesimies" leffasta ja varmasti enemmän "laki liigasta" sen jälkeen.
fyffee on niin ettei....
Miehille vaikeaa ymmärtää että naiset voi himoita miestä puhtaasti tämän ulkomuodon ja olemuksen vuoksi? gold diggerit on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä! momoa tienas 15 miljoonaa ekasta "vesimies" leffasta ja varmasti enemmän "laki liigasta" sen jälkeen.
fyffee on niin ettei....
Ei! Monia on ihana ilman fyffeäkin.
Ei Suomessa ole saman näköisiä/oloisia hevareita,pyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! Monia on ihana ilman fyffeäkin.
Ei Suomessa ole saman näköisiä/oloisia hevareita,pyh.
Siis Momoa
Vierailija kirjoitti:
Jos se seuraava ottais sitten jotain pihkasalvaa mukaan ja ehkä sen tehfrillaattorin jos edellinen on heikossa hapessa.
Mulla on kuusenpihkavoidetta! Mutta se on aika pieni purkki, riittääköhän se mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fyffee on niin ettei....
Mutta kun menestyneillä näyttelijöillä on agentit, handlerit ja lakimiehet, joku niistä yleensä vohkii miljoonat. Pahimmillaan se on vielä jotain sukua. Jasonkin on tuollainen villi luonnonlapsi, joka ei ehkä ole niin tarkka näissä asioissa. 😟
Minua myös Momoa kiinnostaisi, mutta vähän mietin kun sillä 2 lasta ja se exä...ja exän exä Lennykin kuuluu perheeseen...että mitenkö noiden kanssa sitten pärjäilisi. Kun en englantia niin paljon puhu. Jasonin kanssa tietenkin riittäisi rakkauden ja kehon kielet, sitä en epäile.
Oon nyt täällä Kempeleen kaupunginhotellin invavessan ovella. Kauhea ryske kuuluu sisältä...taitaa olla ainakin 2 av-mammaa päässyt Jasonin alle, tai päälle, mistä minä tiedän.
Jahas, se olisi sitten minun vuoro, atrainta lahnaan kuin olisi jo.