Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?
Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Momoa hakee tosiaan uutta tyttistä Suomesta tositarkoituksella, saa on vanhempikin, pitää oikeasti pyöreämmistä naisista, siksi erosi Lisa Bonetistakin. Tämä on totuus, itse,kertoi.
Min us ta tunt uu e ttä mi nun lo nkat alk aa jo o lla li ian va nh at täh än m en oon :/
Jumala lähetti Jasonin maan päälle naisten iloksi <3
Mitä haluaisitte mieluiten syödä Jasonin vartalolta?
Vo isi ko jok u ny t tu lla ja tka maan tä stä n yt on pa kk o va iht aa jo vu or oa ol i ko si ell ä se Ma ire se uraa van a jo nos sa herr anen ai ka tu lkaa ny t jo ku
Vierailija kirjoitti:
Vo isi ko jok u ny t tu lla ja tka maan tä stä n yt on pa kk o va iht aa jo vu or oa ol i ko si ell ä se Ma ire se uraa van a jo nos sa herr anen ai ka tu lkaa ny t jo ku
Kestää, kestäää...Khal Drogo jaksaa viikon putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisitte mieluiten syödä Jasonin vartalolta?[/quote
Nuolla hikeä.. se saisi kyllä ”syödä” mua ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit! Luulisi että miehen ulkomuodosta olisit päätellyt mitä kyytiä odotettavissa. Olisit vaan jättänyt meille nuoremmille
Haaveilen myös nuolevani Jasonin paljaalta jumalaiselta rinnalta hikipisaroita joita siihen muodostuu kun hän niin kiihkeästi ratsastaa dothrakin lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mummon tehdyt karjalanpiirakat.
tultiin lopputulokseen että suomi on pullollaan vastaavia hevareita. mutta eivät ole niin rikkaita joten ei kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
psykoosilääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiijä, mutta onkos Uolevi Kyrvänsyylästä kuulunut uutisia?
Uolevi ilmoittelee itsestään päivittäin palstalla kymmenin, joskus sadoin avauksin. Taisi käydä tässäkin ketjussa ilmoittelemassa.
Ap
kettään ei nyt uolevit kiinnostele. momoaa tässä haetaan!
Vierailija kirjoitti:
Momoa hakee tosiaan uutta tyttistä Suomesta tositarkoituksella, saa on vanhempikin, pitää oikeasti pyöreämmistä naisista, siksi erosi Lisa Bonetistakin. Tämä on totuus, itse,kertoi.
Ou vau, sitten mullakin voi olla mahiksia. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
psykoosilääkkeitä.
Mä ottaisin lohileivän!
Ap
Vierailija kirjoitti:
tultiin lopputulokseen että suomi on pullollaan vastaavia hevareita. mutta eivät ole niin rikkaita joten ei kelpaa...
Eikä ole. Ne on yleensä semmoisia laihanluihuja kun ei salilla ole käyty. Eikä niillä ole Momoan seksikästä hymyä ja karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet niistä tulee sekoittaneeksi Marco Hietalaan tai johonkin puutarhatonttuun.
Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.
No nyt se pieni lonkkavikainen merenneito vaikeni kokonaan. Kuka menee tarkistamaan tilanteen?
Laitoin tänään Jasonin IG:n sydänemojeja ja vaihdoin oman kuvani semmoiseen missä t.sulit näkyy mukavasti. Nyt odotan että hän laittaa viestiä ja haluaa tutustua... Tosin se tyrkky Nicole Scherzinger oli tehnyt saman, pyh.