Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?
Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?
Kommentit (158)
Hän on kuulemma lätkässä Päivi Räsäseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.
Ei sillä ole väliä, hönö.
No totta helvetissä sillä on väliä H U O R A!
Jollain katkaravun omistavalla mieslapsella on nyt mennyt kunnolla tunteisiin naisten fantasiat :D
Sitäpaitsi toi loukkas. Kyllä minä Momoalle lupaan olla uskollinen. Tästälähin.
Kaikki me oltaisiin uskollisia jos Momoa saataisiin itsellemme. Mitä muka muita miehiä olisi enää olemassa?!
Vierailija kirjoitti:
Ei maha Hawaijjinpoekoo suomalainen mehtärömpsä kiinnostoo.
Hyvinkin voi eksoottinen, aito ja suhteellisen harvinainen mehtärömpsä innostaa. Sitä kun ei ihan jokaiselle ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä oikeasti vaan masentaa meitä tavallisempia kaunokaisia näillä sun jutuilla? Vielä tässä itsetunto riittäisi sooty eyes- ja Frozen-peruukkikansan kanssa kilpailemiseen, mutta Karita Mattila ja Päivi Räsänen on kyllä sellainen kombo, että pitää olla kova pokka, jotta niiden kanssa uskaltaa skabata. Toisaalta eyes on the prize jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tänään Jasonin IG:n sydänemojeja ja vaihdoin oman kuvani semmoiseen missä t.sulit näkyy mukavasti. Nyt odotan että hän laittaa viestiä ja haluaa tutustua... Tosin se tyrkky Nicole Scherzinger oli tehnyt saman, pyh.
Nou wöriis! Niillä on vaan toi Hawaji-yhteys ja ovat puhtaasti kavereita!
Ja Keanu on kanssa havaijiyhteydessä. Kauniita geenejä sielläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maha Hawaijjinpoekoo suomalainen mehtärömpsä kiinnostoo.
Hyvinkin voi eksoottinen, aito ja suhteellisen harvinainen mehtärömpsä innostaa. Sitä kun ei ihan jokaiselle ole tarjolla.
Juu, Hollywoodissa ne brassivahaukset ja bleachingit on niin joka päiväisiä että kyllä eksoottisuudella pärjää jos mehtärömpsä löytyypi!
Vierailija kirjoitti:
Hitto! Jotenkin mun vaisto sano, että se ettii ittelleen sisästä rauhaa. Ja meidän kanssa se on joutunu sitä sitte ettiin ihan sisuskaluja myäte.
Minulla on melkein sama harrastuskin kuin Jasonilla. Se tykkää kiipeilystä ja inhoaa kuntosalia. Itse myös inhoan kuntosalia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on melkein sama harrastuskin kuin Jasonilla. Se tykkää kiipeilystä ja inhoaa kuntosalia. Itse myös inhoan kuntosalia.
Mitähän se tekee Pohjanmaalla? Täällä ei ainakaan voi hirveästi kiipeillä, paitsi tietenkin lihavuorille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se ei tykkää lenkilläkään käydä niin olis jo melkein bingo mulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto! Jotenkin mun vaisto sano, että se ettii ittelleen sisästä rauhaa. Ja meidän kanssa se on joutunu sitä sitte ettiin ihan sisuskaluja myäte.
Mutta kyllä löytyisi rauha, oi! Löytyisi niin että varpaat menisivät kippuraan ja olisi punaposkinen, hikinen ja raukea pitkän aikaa. Ja ehkä kävelisi seiniä pitkin tyhmä virne naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mehtärömpsä on kyllä vähän pusikoitunut mutta mieli on zen. Taidanpa houkutella Jasonin katselemaan taivaantulia jonnekin lumiseen korpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se tekee Pohjanmaalla? Täällä ei ainakaan voi hirveästi kiipeillä, paitsi tietenkin lihavuorille.
Kuuli, että täällä Suomessa pääsee kiipeemään reittä myöten. Sitähän se on ny harrastanukki aktiivisesti.
Ai että...itse en ole saanut kyytejä aikoihin ja nämä Momoa jutut saa ihan punan poskille ja syntiset ajatuksen mieleen...
Olen laittanut jo aika monta privaviestiä Jasonille instgrammissa...niissä tunnustin, että haluaisin hänen atraimensa omaan käyttööni mahd pian. Ei ole vastannut jostain syystä mitään. Johtuuko siitä että seikkailee täällä Suomessa kaikenlaisten wetlookhupakkojen kanssa ja ei ehdi edes viestejä lukea?
onpa suomi naiset puutteessa. mutta suomi miehet taas ei. kiitos ulkomaalaisille kaunottarille.
JASON MOMOA nähty Limingantullin Prismassa! Osti monta kiloa loimulohta! Nyt se syö sitä sormin. Noi sormukset eivät näytä kovin hygieenisiltä, vaikka en toki mikään siisteysintoilija ole minäkään. Kehtaisinko mennä pyytämään maistiaisia?
Vierailija kirjoitti:
onpa suomi naiset puutteessa. mutta suomi miehet taas ei. kiitos ulkomaalaisille kaunottarille.
Se Amy Whinehouse on kyllä ollut jo pitkään aika dööd.
Itse olen Momoaa 4 vuotta vanhempi, mutta hänen exänsä oli minuakin vanhempi eli uskon, että pärjään hyvin kilpailussa.