Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?
Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa Jason ja lähtekää metsästämään Tauskia.
frederik olisi realistisempi mutta silti tavoittelematon palsta mammoille
Todellakin tavoittelematon!! Osuit vahingossa oikeaan, vaikka tarkoituksesi oli varmaankin kirjoittaa tavoittamaton
ei vaan tavoittelematon. danny on tavoittamaton. matti ja teppo on realistiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaako se täällä Suomessa jotain uutta elokuvaa vai mistä on kyse?
Ihan vaan huviretkellä taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaako se täällä Suomessa jotain uutta elokuvaa vai mistä on kyse?
Juu, uusia osia Emmanuelleen. Meitä muutamia pyydettiin vastanäyttelijöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.
Ei sillä ole väliä, hönö.
No totta helvetissä sillä on väliä H U O R A!
Jollain katkaravun omistavalla mieslapsella on nyt mennyt kunnolla tunteisiin naisten fantasiat :D
Sitä se on kun ei saa rahalla eikä ilman :)
Ei minun tarvitse rahaa tuhlata pilluun. Voin vaikka sinun pikkutyttösi raiskata.
Nyt alkaa ottaa niin koville, että yrittää saada ketjun poistoon.
Jep, vitsi miten säälittävä tapaus.
Ajatelkaa, miten viihdyttävää olisi kun Drogo pieksisi sen ja kaataisi kiehuvaa kultaa päähän...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, pitäkää te Jason Momoa. Minä otan Alexander Skarsgårdin.
Sinä voit ottaa vaikka kaiki Skarsgårdit, meille riittää Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.
Jollain katkaravun omistavalla mieslapsella on nyt mennyt kunnolla tunteisiin naisten fantasiat :D
Ei minun tarvitse rahaa tuhlata pilluun. Voin vaikka sinun pikkutyttösi raiskata.
Ajatelkaa, miten viihdyttävää olisi kun Drogo pieksisi sen ja kaataisi kiehuvaa kultaa päähän...
Täällä wetlook-mamma, joka pohtii voisiko aiemmin lava-auton lavalla jäätynyt Frozen-peruukki olla pelastettavissa tällä käsittelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä wetlook-mamma, joka pohtii voisiko aiemmin lava-auton lavalla jäätynyt Frozen-peruukki olla pelastettavissa tällä käsittelyllä.
Ja jatkaa, että ehkä Jasonin korkeasta Omega3-rasvahappokoostumuksesta johtuen tämän mamman nivelkivut ovat hävinneet osmoottisesti vain yhden kuuman Jason-yön jälkeen!
Ennen Kempeleen kaupunginhotellia jouduin laittamaan korvan taakse viekoittelevasti Wood Sage & Sea Salt-parfyymiä, nyt voin heittää sinne nilkan. Kiitos Jason.
Mitä uutta on tapahtunut? Onko Jason löytänyt edellisen kirjoittajan jälkeen uusia suomalaisia naisia?
Täällä ollaan miun mökillä Ähtärissä. Kuunnellaan Metallicaa, kun Jason on iso fani. Minä en siitä niin välitä. Sauna parhaillaan lämpenee ja niin myös minä kun tässä katselen tuota miehekkäistä miehekkäintä olemusta. Kävin tyhjentämässä akun lava-autosta niin ei täältä pääse lähtemään uusille apajille ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kerralla? Toka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kerralla? Toka!
Joo. Mutta jos haluaa ottaa kaikki ne nuoret, niin pitää ottaa sitten se vanhakin kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kerralla? Toka!
Joo. Mutta jos haluaa ottaa kaikki ne nuoret, niin pitää ottaa sitten se vanhakin kaupan päälle.
Mistä nää Skarsgårdit tähän tupsahti? Onko nekin Suomessa? Eivät tosin kiinnostele samalla intensiteetillä kuin Jason.
Ootteko te kuulleet mitään siitä huhusta että sillä olisi joku kanadalainen nainen, joka on nyt sille raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.
Miesvastine olisi: Söisin mämmiä Angelikan vartalolta kermavaahdolla. Ja muutama vanhapoika yläpeukuttamassa.
Joo... miesten ja naisten seksuaalisuus on erilaista. Vain toinen on jotenkin söpöä, villiä ja vapautunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.
Miesvastine olisi: Söisin mämmiä Angelikan vartalolta kermavaahdolla. Ja muutama vanhapoika yläpeukuttamassa.
Joo... miesten ja naisten seksuaalisuus on erilaista. Vain toinen on jotenkin söpöä, villiä ja vapautunutta.
Musta tuo olisi hyvä ja hauska vastine, kerrankin ei mitään panojuttuja. Kuka on Angelika? (Vai Angelina? Angelinan vartalolta moni nainenkin söisi mämmiä.)