Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla ollut mitään uutta Jason Momoasta?

Vierailija
16.01.2022 |

Oon ollut töissä koko päivän, mitä mulla on mennyt ohi?

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Jason nyt olla ymmärtänyt, että joutuu ottamaan molemmat, sekä sootyeyesin että wetlookleggarimamman. Mutta mikäs siinä, kyllä siitä varmaan molemmille riittää. 

Vierailija
82/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on KempeleeSSÄ, arvon palstailijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tulla sinne kempeleeseen syömään rahkaa jasonin päältä?

Vierailija
84/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa uhka tässä on nyt se merenneito joka Johnny Deppiä jo rahasti. Sillä on silmänsä Jasonissa!

Toiv. Vaan huhu!

Vierailija
85/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söisin raakoja ahvenia ruotoineen Momoan vartalolta.

Jopa rahkakin menis!

Ja meetvurstiviipaleet!

Vierailija
86/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No herra muleisson, raportoin nyt täältä Kempeleeltä muutaman sanan. Enempää en kyllä jaksaisikaan. Niinhän siinä kävi sitten, että ajettiin koko yö, ja päivä, ja vielä iltakin, mutta Jason tarvitsee paljon protskuja, niin päätettiin pitää tauko, jotta hän ehtii tankata. Missähän täällä olis lähin supermarket rahkahyllyineen?

Se Sikma osti rahkahyllyn tyhjäksi kuultuaan narukäsistä, mutta raejuustua pitäsi olla ja jos ei sitä niin munajuustua. Maksamakkaraa voisitta ostaa myös, uskon että Jason tykkää.

Vierailija
87/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.

Ihan tosi? Kyl mää ole ny niiiin pettyny! Ihan turhaan tilasin ne aavistuksen liian pienet leggarit, nyyh!

Mä en luovuta! Mulla on peruukki, leggarit ja kuusenpihkavoidetta ja lähen nyt sinne invavessan ovelle!

Tsemppiä! Olen hengessä mukana! Itse joudun nyt yksin kömpimään kylmään sänkyyni.

Vierailija
88/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletteko te läskit suomalaiset lyylit muka oikeesti Jason Momoan kalusta? No ette tule sitä saamaan ja kokemaan.

No päiväunissani saan sitä milloin haluan!

Kyllä. Ei tarvitse kuin lämmittelyksi katsoa vaikka sitä Aquamania, sitten sulkea silmät ja aaahhhh...

Vierailija
89/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maha Hawaijjinpoekoo suomalainen mehtärömpsä kiinnostoo.

Vierailija
90/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on KempeleeSSÄ, arvon palstailijat.

My bad, on vähän päätteet sekasin viimeaikasen menon jäljiltä. Hoipertelin tänne hotellin aulasohvalle ja otan nyt gin and tonicin. Väsyttää ihan hirveesti... Wet look-leggaritkin osoittautui huonolaatuisiksi, nää on ihan riekaleina.

Vierailija
91/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No päiväunissani saan sitä milloin haluan!

Kyllä. Ei tarvitse kuin lämmittelyksi katsoa vaikka sitä Aquamania, sitten sulkea silmät ja aaahhhh...

Niin sinä oletkin homomies. Jason ei tykkää karvaisista ja ruskeista äijäemättimistä.

Vierailija
92/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä, hönö.

No totta helvetissä sillä on väliä H U O R A!

Jollain katkaravun omistavalla mieslapsella on nyt mennyt kunnolla tunteisiin naisten fantasiat :D 

Vierailija
93/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako tulla sinne kempeleeseen syömään rahkaa jasonin päältä?

Wet look-mamma taisi nukahtaa hotellin aulaan, eli nyt muut kiinnostuneet, äkkiä lähikauppaan!

Vierailija
94/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momoa hakee tosiaan uutta tyttistä Suomesta tositarkoituksella, saa on vanhempikin, pitää oikeasti pyöreämmistä naisista, siksi erosi Lisa Bonetistakin. Tämä on totuus, itse,kertoi.

Mä olen Jasonia reilun kuukauden vanhempi ja olen vähän pyöreämpi eli mulla on hyvä saumat! Mulla on myös pitkät hiukset!

Vierailija
95/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä, hönö.

No totta helvetissä sillä on väliä H U O R A!

Jollain katkaravun omistavalla mieslapsella on nyt mennyt kunnolla tunteisiin naisten fantasiat :D 

Sitä se on kun ei saa rahalla eikä ilman :)

Vierailija
96/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maha Hawaijjinpoekoo suomalainen mehtärömpsä kiinnostoo.

Voi kuule, se on eksotiikkaa sille. Suotta mustistelet, Huhtasaari ei tullu mukaan.

Vierailija
97/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti sinne marketille! Kysyn jasonilta maistuisiko piparinmakuinen rahka, winkwink

Vierailija
98/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies.

Vierailija
99/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I beg to differ, arvon ankeuttaja.

t. eilen oli polvissa pientä nivelsärkyä, tänään aivan länkisääret! Niin muuttuu elämä ja olosuhteet!

Vierailija
100/158 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tänään Jasonin IG:n sydänemojeja ja vaihdoin oman kuvani semmoiseen missä t.sulit näkyy mukavasti. Nyt odotan että hän laittaa viestiä ja haluaa tutustua... Tosin se tyrkky Nicole Scherzinger oli tehnyt saman, pyh. 

Nou wöriis! Niillä on vaan toi Hawaji-yhteys ja ovat puhtaasti kavereita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän