Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 182cm nainen pitkä Suomessa?

Vierailija
16.01.2022 |

Minulle on aina taivasteltu miten pitkä olen . Onko sitten erikoisen pitkä ?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Itse olen 175 cm ja aina taivasteltu pituutta.

Vierailija
62/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rotuja kuten eräs tummempi niin siinä olet varmaan keskimittainen. Kuinka pitkä voi olla automaattisesti upea. Ei kai siihen pituus vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tuo on jo outoa. Oletko 75-vuotias?

Vierailija
64/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Minäkin 175cm, eikä ikinä missään ole taivasteltu.

Näköjään tuurista tai jostain kiinni.

Itse en kuule pituudestani koskaan.

Vierailija
65/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse ollenkaan vertailla omaa pituuttasi muihin?

Ei hän välttämättä tule ajatelleeksi sitä käytännössä, eikä kaikki ihmiset ole sellaisia, että vertailisivat itseään muihin kun tuolla kulkevat.

Minä olen 175cm pitkä nainen ja käytän useimmiten 7-10cm korkoisia kenkiä, eli kun kuljen julkisilla paikoilla, olen noin 182-185cm.

En ikinä ajattele olevani pitkä tai oikeastaan edes mieti asiaa muutoin kuin näin, että tulee netissä keskustelua vastaan.

En myöskään ole kokenut koskaan olevani pidempi kuin muut, ei siihen tule kiinnitettyä huomiota.

Minulla on myös useampi ystävä joka on samaa pituusluokkaa kanssani, ja miehissä ihastun yleensä niihin, jotka ovat ”samalla tasolla” kanssani eli suunnilleen saman pituisia.

En myöskään kuule pituudestani ikinä missään, ainoastaan jalkoja joskus ihaillaan.

Ei tällaisia tule välttämättä ajatelleeksi.

"Minulla on myös useampi ystävä joka on samaa pituusluokkaa kanssani" monesti nähny että pitkät/lihavat ihmiset hengaa keskenään, ilmeisesti jtn verstais tukee saa

Vierailija
66/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä naisilla on isot kädet ja jalat.

Järkytyin kerran kun näin pitkän naisen kengät, samankokoiset kun itsellä miehenä, hyvin kaukana sirosta.

Taidat itse olla aika epämiehekäs? Meinaan tuskinpa tuon naisen kengänkoko oli 43 tai enemmän eli sinulla on joku nelikymppinen. Paha turn off.

Vierailija
67/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 174cm nainen ja vihdoin alan olla sinut pituuteni kanssa. ennen pidin itseäni liian pitkänä, nyt tajuan että tämä on sopiva pituus minulle.

Vierailija
68/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkä ja kengänkoko 40.

Naiselle 40 on aika kanootti

Vierailija
69/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän välttämättä tule ajatelleeksi sitä käytännössä, eikä kaikki ihmiset ole sellaisia, että vertailisivat itseään muihin kun tuolla kulkevat.

Minä olen 175cm pitkä nainen ja käytän useimmiten 7-10cm korkoisia kenkiä, eli kun kuljen julkisilla paikoilla, olen noin 182-185cm.

En ikinä ajattele olevani pitkä tai oikeastaan edes mieti asiaa muutoin kuin näin, että tulee netissä keskustelua vastaan.

En myöskään ole kokenut koskaan olevani pidempi kuin muut, ei siihen tule kiinnitettyä huomiota.

Minulla on myös useampi ystävä joka on samaa pituusluokkaa kanssani, ja miehissä ihastun yleensä niihin, jotka ovat ”samalla tasolla” kanssani eli suunnilleen saman pituisia.

En myöskään kuule pituudestani ikinä missään, ainoastaan jalkoja joskus ihaillaan.

"Minulla on myös useampi ystävä joka on samaa pituusluokkaa kanssani" monesti nähny että pitkät/lihavat ihmiset hengaa keskenään, ilmeisesti jtn verstais tukee saa

Kateutesi on niin säälittävää.

Vierailija
70/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.

Vierailija
71/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisin naisten koko on 39, ja 40 on ihan yleinen ja tavallinen koko.

Vierailija
72/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia, joilla on 43.

Vierailija
73/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kerran kun näin pitkän naisen kengät, samankokoiset kun itsellä miehenä, hyvin kaukana sirosta.

Taidat itse olla aika epämiehekäs? Meinaan tuskinpa tuon naisen kengänkoko oli 43 tai enemmän eli sinulla on joku nelikymppinen. Paha turn off.

itsellä 44 tämä oli 42 

Vierailija
74/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsellä 44 tämä oli 42 

Kävitkö kurkkaamassa salaa koon naisen kengästä vai kysyitkö kauhistellen tämän kengän kokoa?

Vierailija
75/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä kaiken pituisia ystäviä, mutta ei siihen pituuteen kiinnitä silleen huomiota.

Kaveripiirissäni sellainen noin 175cm nainen on sen verran tavallinen juttu, ettei sitä tule mietittyä sen enempää kuin muunkaan pituisia.

Äitini, molemmat siskoni ja isoäitini ovat myös kaikki tuon 175cm, eli ei ole erikoista elinpiirissäni.

Ylipäätään ihmisten pituudet on aiheena aika tylsä, ei sellaisia tule mietittyä enkä kiinnitä huomiota siihen miten lyhyt tai pitkä joku on.

Vierailija
76/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saithan nopeasti kriisiapua, vai traumatisoiduitko pahasti???

t. keskimittainen nainen, jolle on ihan paskan hailee kenenkään pituus

Vierailija
77/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 183 cm .

Aina olen löytänyt itseäni pidemmän miehen. Käytin nuorempana korkokenkiäkin ja 41 koossa niitä löysi joka tarpeeseen. Pituus ei ole koskaan ollut ongelma minulle itselleni, mutta enpä ole usein tavannut yhtä pitkää naista, ihan muutaman kerran vain näitä uuden sukupolven nuoria naisia. Ruumiinrakenne vaikuttaa myös eikä pelkkä pituus.

Luulin pitkään, että mieheni on minua pidempi, kunnes näin meidät peilistä vierekkäin. Koska hänellä oli leveät hartiat ja raamit kohdallaan, koin olevani kevytrakenteisena häntä pienempi ja siis lyhyempi. Olin senteissä häntä 6 cm pidempi😁

Vierailija
78/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsellä 44 tämä oli 42 

Kävitkö kurkkaamassa salaa koon naisen kengästä vai kysyitkö kauhistellen tämän kengän kokoa?

porukassa naureskeltu että älä vedä vahingossa naisen kenkiä

Vierailija
79/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkien kirahvien kanssa olevat miehet omaavat jonku fetissin, normaalit haluaa lyhyemmän kyllä.

Mulla on jo mies, ihastui minuun tietämättä pituuttani (netissä) ja sitten tapasimme ja rakastuttiin. Hänelle pituuteni ei ole mikään onkelma. Eikä ole fetissejä. Hän vain tykkää pitkistä sääristäni.

Jokainen fiksu äijjä sanoo naiselle juuri ne oikeat sanat, pääsee helpommalla.

"olet juuri oikean kokoinen"

"en halua mitään anorektikkoa"

faktana jokainen mies haluaa 155-160cm sutjakan hoikan naisen.

En todellakaan halua mitään pätkää ja jos lisääntymistä ajattelee, en halua lyhyitä lapsia, joten nykyään naise; tulisi olla pituuden puolesta jotain 170. Mistä päin ap. on kotoisin, jossain Lapissa tai Kainuussa olet pitkä, muttet kaupunkipaikoissa varmaan herätä huomiota, Lounais-Suomessakin olet pitkä, mutta et huomiota herättävän sellainen.

Vierailija
80/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tuo on jo outoa. Oletko 75-vuotias?

Ap on pitkä nainen. Olen 170 cm ja jopa minua on kutsuttu pitkäksi, vaikka olen vain vähän yli keskimitan. Joku jopa sanoi mulle, että näin pitkänä mun on vaikea löytää miestä, no tuosta on aikaa melkein 30 vuotta pian. Lisäksi olen isokätinen ja isojalkainen, 41 on kengännumero. Toisaalta on olemassa n. 160 cm pitkiä naisia, joilla on koon 40-41 jalka, mieluummin olen vähän pitempi kuin tuo 160 cm, kun kerran jalan pitää olla näin suuri.

Mieluummin olisin 175-180 cm pitkä, ikää on mulla pian 50 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän